7.Bölüm

239 8 2
                                    

1 AY SONRA
Aradan 1 ay geçmişti kendimi toparlanmıştım, timde göreve gitmişti. Yüzbaşını özlüyormuydum????

Evet, ama ona karşı birşeyler hissetmek istemiyordum ama elimde değildi. Evde oturmuş televizyon izliyordum. Oturmaktan bunalmıştım artık, krizlerim bitmişti, sırtımdaki yanık izleri de krem ve tedavi ile gitmişti. Çenemin altında iz kalmıştı sadece, evde tektim. Ve o kadar sıkılmıştım ki, en iyisi duşa girip rahatlamak dı. İç çamaşırlarımı ve üstlerimi çıkarıp duşa girdim, saçlarımı köpükleyip, su ile duruladıktan sonra havluyu bedenime sarıp odama geçtim.

İçeri birden yüzbaşı girdi....

Kaşlarımı çattım, korkudan havluyu sıkıca tuttum, "ne işin var senin burda"
Beni görünce rahat bir nefes verdi, baştan aşağı süzdü. "hem sen niye izinsiz odama giriyorsun"

"Sana bakmaya gelmiştim evde tek olduğunu öğrendim, seni görmeyince korktum"dedi, bende güldüm. "Sen korktun mu"dedim, "sana birşey oldu sandım doktor!"

Yüzüne yaklaştım, "bana birşey olmadı"dedim, saçımdan düşen su damlası göğüslerimin arasına girip yok oldu. Gözleri su damlasını takip etti, "ama birazdan olucak galiba"dedi, bı sefer yutkunan ben oldum.

"Hadi çık üstümü giyineyim"dedim, başını sallayip çıktı. Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu, saçlarımı ördüm. İçeri geçtim, eve bakıyordu. "Güzel olmuş"dedi, lojmanda ev tutmuştuk, HEMDE YÜZBAŞININ KARŞI DAİRESİ!!!

"Ne zaman geldiniz"
"Yarım saat oldu"dedi, başımı salladım.
"Kriz geçirdin mı ben yokken??"

Sustum geçirmiştim bu diğerlerine göre çok siddetliydi, 1 kez geçirmiştim, "sustuğuna göre geçirdin"dedi, "evet geçirdim ama bu sefer digerline göre çok şiddetli geçirdim 2 gün kendime gelemedim"

Sıkıntı ile ofladı, yüzünü sıvazladı. "İyiyim yüzbaşı", gözlerini bana çevirdi. "Sen gelince ne ağrım ne sızım kaldı"dedim konuyu hemen kapatmak istiyordum.

Kapı çaldı, ayağı kalkıp baktım, kartal ve efsun gelmişti, kartal hastaneye kaldırıldığım gün gelmişti yüzbaşı yokken fırsat bilip yanımda kalmak istemişti ama abim izin vermemişti.

"Hoşgeldiniz"dedim, hiçhoşgelmediniz!!

"Hoşbulduk"dedi ikiside içeriyi gösterdim. Kapıyı kapattım, gidip yüzbaşının yanında oturdum. Kartal ve efsunda karşımıza oturdu. Bağdaj kurdum. Yüzbaşı kolunu koltuğa uzattı. Bende fırsat bilip yaklaştım.

"Gelmişsin sevgilinin evine"dedi kartal, yüzbaşı sustu, efsun "çabuk toparlanmışsın"dedi sahte gülüş ile.

"Hayırdır siz niye geldiniz"dedi yüzbaşı, "arkadaşımızı görmeye geldik"dedi efsun

"Nedense ben her sevgilim evine geldiğimde geliyorsunuz"dedi, güldüm.

Yüzbaşı elimden tuttu, "nereye"dedi efsun, "sevgilimle birşey konusucam efsun varmı bir diyeceğin"

Efsun sustu, "bende öyle düşünmüştüm"diyip mutfağa geçtik. "Niye geldik"dedim, kısık sesle, "kapıdan dinliyecekler birazdan sakin ol"dedi, yavaşça boynuma yaklaştı. "Kokunu özledim doktor"

Kalbim hızlandı, kapıya ucundan baktığımda uzaktan efsun ve kartalın bize baktıklarını görüyordum. Belimden tutarak tezgaha yasladı, eğilip iki elinide yanıma koydu.

Saçlarımı boynumdan çekti, "bakıyorlar mı"dedi, başımı salladım. Çenem de kalan izi öptü, yavaş ve narin.

Ardından yüzüme baktı. Alnımı öptü elimden tutup içeri geçtik, tekrar koltuğa oturduk. "Bı gün akşam yemeğine mi çıksak"dedi efsun, yüzbaşına baktım, "olur"dedim, "bu akşam çıkalım"dedi kartal.

YüzbaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin