IX. Bir Kadeh, İki Dudak İzi

1.4K 119 90
                                    

Merhaba, nasılsınız? Geciktiğim için bölümü uzun tuttum. Lütfen sınırı geçelim. Destek olmazsanız bir ilerleme kaydedemem. Geri sarıyorum şu anda. Yardımcı olmanız gereken tek şey oy verip bir yorumda bulunmak.

Sizi seviyorum. Önümüzdeki pazar görüşmek üzere.

SINIR:

OY 50 VOTE  50

KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM

🍂

Sevgili on dokuz yaşım, ilk defa aşkı tanıyorum. Nefretten ve gözyaşından uzakta, gençliğimin en güzel döneminde hissettiklerim göğüs kafesimde bahar çiçeklerinin filizleri gibi açıyordu. Geçmişim uzun zamandır onun gözlerine baktığımda yok oluyordu. Aşk, bu kadar sihirli miydi? Adımı dahi unutturacak kadar güçlü müydü?

Kayseri Talas, sabah 08.00 suları

Karamel aromalı kahvemi yudumlayıp salakça sırıttım. Ma Ri burnunu hönkürerek peçeteye silerken gözleri üzerimdeydi. Sırıtmam onu çıldırtıyor olabilirdi ama mani olmak istemiyordum.

"Tanrı bana acısın, ben ne aptalım salak gibi ağlamışım inanamıyorum ya!"diye tekrar ağlama krizine girdi. Kahvemden bir yudum almadan önce kıkırdadım. Arkadaş olmak demek, arkadaşın ağlarken gülmek demekti. Nokta.

"Niye beni uyarmadın salak! Damirle göz göze gelmek için bir senemi verdim ben lan! Yazık değil mi bana ha?"

Dudaklarımı yaladım. Burnunu sildiği peçeteyle gözlerini silmeye kalkışınca yüzüm ekşidi.

"Sakın bunu yapma karşımda! Bir daha seni asla öpmeyeceğim!"dedim. Durdu. Eline baktı. Gözleri irileşirken peçeteyi yerdeki yığının üzerine savurdu.

"Ben ne yaşadığımı mı biliyorum!"

Dudak içimi ısırdım. Gözüm yeni doğmuş güneşe kaydı. Bugün güzel hissediyordum. Gülümsemi bozacak dwğilim.

"Reyyan gece mesaj attı."dedim tatlı tatlı. Bana dik dik baktı. Ama şu suratla kızgın duracağını falan sanıyordu ama asla depildi. Aşırı tatlı bir yüzü vardı. Ne kadar öfkeli olsa da ciddiye alınmayacak yüz hatlarına sahipti.

Sabah Reyyan ve Işık'tan sosyal medyadan takip isteği aldığımda anında kabul etmiştim. Biraz da stoklamıştım tabiki. Reyyan, soğuk duruşunu hesabına yansıtmıştı ve buna şaşırmamıştım, az çok tahmin ediyordum. Gülümsediği pek fotoğrafı yoktu. Çoğunlukla arkadaş çevresiyle çekildiği uzak açı fotoğrafları vardı. Pek öz çekim insanı değildi demek ki. Okulda sürekli takıldığı gruplar değişiyordu bunu attığı resimlerden anlıyordum ama çoğunlukla dün akşam ki gruptu attığı fotoğraflar. İki bine yakın takipçisi vardı. Hesabı aktif kullandığı da belli oluyordu. Hikayesinde bazı anayasa maddelerinden bahsedip, kendince yorumlar yapıyordu. Ne kadar soğuk dursa da kendini sevdiren bir yanı vardı bence.

Işık ise sınıfın altın kızı gibiydi. İri parlak gözlerini yakın kadraja alan bir sürü makyaj reels'i atıyordu. Güzelliğinin farkında olup bunu kullanabilen bir kızdı. Onunda Reyyan kadar takipçisi vardı.

"Devam etsene seni bekliyorum!"diye çukıştı. Güldüm.

"Sabah kahvaltıya bekliyormuş bizi. Erkeklerde gelecekmiş."

Ben dudağımı ısırırken Ma Ri anlık şoka girdi. Tam ağzını açıp bir şey diyeceği sırada gelen hapşırık bunu böldü. Başımı geriye atıp kahkaha attım.

İnsanlar Bazen KötüdürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin