Profilimdeki yeni tamamlamış olduğum Kalbimdeki Huzur kitabıma bakmanızı tavsiye ederim. Fazla olumlu dönütler almış olduğum bir hikayem. Hafıza'yı sevdiyseniz onu da seveceğinize eminim. Yeni final olduğu için okunma sayısı düşük ama yavaşça bu seviyeye geleceğini düşünüyorum. İyi okumalar ;)
Damla geldiği yere şaşkınlıkla baktı. Her şey yine bir anlık arkadaşlarının gazıyla gelişmişti. Poyraz Holding yazılı yerin giriş kapısındaydı. Nefesini dışarı vererek son kez internetten almış olduğu bilgilerin yazılı olduğu elindeki kağıda baktı. Cesaret kırıntılarının yavaş yavaş bedenini terk ettiğini düşündü. Gözlerini yumarak sakinleşmeye çalıştı. Kafasını gökyüzüne çevirerek bulutlara baktı. Gitmek üzereyken geldiği holdingin dönen kapısında onu girdi. Turnikelerden rahat bir şekilde geçen adama baktı. Adımlarını kararlı bir şekilde atarak güvenliğin yanına geldi. Güvenliğe ne diyeceğini bilemez bir şekilde kalan genç kız sonunda
''Kaan Poyraz'la görüşecektim.''dedi.
Kapıdaki güvenlik şüpheyle kapıdaki genç kızı süzerken elindeki telsize bir şeyler söyledi. Genç kızın kimliğini isteyerek geçmesine izin verdi.
''Kaan Bey sizi bekliyor.''
Genç kız kafasıyla onaylayarak içeriye doğru ilerledi. Kaan'ın odasının kaçıncı katta olduğunu öğrendiğinde asansörde orayı tuşladı.
Fazla resmiyet kokan şirkette herkes yoğun bir koşturmaca içindeydi. Kaan'ın odasının önüne geldiğinde derin bir nefes alarak asistanın yönlendirmesiyle içeri girdi.
İçeriye girdiğinde odanın içinin şirketin dışı gibi devasa bir büyüklükte olduğunu gördü. Şaşkınlığını bir kenara bırakarak Kaan'ın karşısına geçti. Buraya geleceği aklının ucundan bile geçmiyordu ama sonra yapmış olduğu inadın mantıksız olduğuna kanaat getirerek fazla düşünmemeyi tercih etmişti. Arkadaşlarının 'üzümünü ye bağını sorma.' diye başlayan sözlerine dayanamamış şimdi kendini burada bulmuştu.
Kaan onu görmeyi beklemediği için fazlasıyla şaşkındı.
''Hoş geldin. Şöyle geç.'' derken önündeki koltukları işaret etmişti. Genç kız üstelemeden dediği yere oturdu. Madem bir işe başlayacaktı karşısındakiyle de anlaşmalıydı. Uzlaşmayı deneyecekti.
Damla çekingence konuştu.
''B....Ben iş teklifin hala geçerliyse kabul ediyorum.''dedi.
Kaan yüzünde oluşan gülümsemeye engel olamayarak başını salladı.
''Tabii. İnsan Kaynakları'na bildirelim o zaman.'' derken işe giriş işlemini bugün gün içinde halletmişti.
''Ama dediğin gibi okul var biliyorsun, senin sözlerine güvenerek buradayım. Ders programıma göre bir ayarlama olacak değil mi?''diye kısılmış gözlerle sordu.
Kaan hiç düşünmeden ''Kesinlikle hiç şüphen olmasın. Seni zorlayan bir iş olmayacak.''derken
Damla devam etti.
''Ben daha önce hiç sekreterlik yapmadım yani bu konuda pek bilgili değilim. Hatalarım olabilir bunu tolere edersen teklifini kabul ediyorum.'' dedi.
Kaan için bunlar hiç önemli değildi. Karşısındaki genç kız ne derse kabuldu onun için. Onun yanında olmasını istiyordu. Kaan bunları da hiç şüphesiz kabul etmişti bu sebeple.
''Dediğim gibi sen ikinci planda olacaksın. İşlerin büyük çoğunluğu işe yeni başlayan asistanım Demet'de olacak. Sen daha hafifletilmiş kısmıyla sorun olmaz yani. Demet sana yardımcı olacaktır bundan şüphen olmasın.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAFIZA
Fiksi RemajaGenç Kurgu #63 = 30.12.2016 "Kaçan kovalanır mı?İşte bizim hikayemiz de koşuşturmayla başladı." Damla hafızasını kaybetmiş bir kız ve geçmişin ona oynadığı amansız mücadeleden kaçarken Kaan Poyraz'la karşılaşır. Kaan Poyraz da kim mi?.... Hafızasını...