13. BÖLÜM NOT

2.5K 152 12
                                    

Multimedia
Hikayemizin Emir'i
Nasıl buldunuz?

Burcu ile Damla şaşkınlıkla arabanın içinde olanları izliyorlardı. Beyinleri yerine gelince dışarı çıkarak arabanın kapısını sertçe kapattı. Kaan biriyle kavga ediyordu. Damla ve Burcu ne yapacağını bilemez bir halde öylece kalmıştı. Damla sonunda dayanamayarak kendi geldiğini belli etmek istercesine öksürdü. Burcu da o esnada

''Kaan Bey neler oluyor burada?''diye sesine yansıttığı şaşkınlığı gizleyemeden konuştu. İki gencin yumrukları havada kalırken birbirlerinin yüzüne son kez bakarak birbirlerini bıraktılar.

''Bu burada bitmedi Kaan Poyraz?''derken Kaan ağzından gelen kanı elinin tersiyle silerek karşısındaki iri yapılı adama baktı.

''Bence de bitmesin, bekliyor olacağım.''diyerek adamın arkasından baktı.

''Kaan Bey ne oldu, kimdi o?''diye şüpheyle soran genç kızın sırtına elini koyarak yönlendirdi.

''Önemli değil.''diyerek geçiştirirken genç kız yerinde kalarak yürümesini kesti. Onunla birlikte Kaan da durmuştu.

''Burnunuz kanıyor. Hatta aman Allah'ım ağzınızın kenarındaki kan da....''

''Önemli değil.''diyerek yine geçiştirmeyi denese de bu sefer Burcu'nun oltasına takılmıştı.

''Kaan Bey, Damla'nın dediği gibi kötü görünüyorsunuz. Hastaneye mi gitsek?''

''Gerek yok. Birazdan ben silerim yaraları.''derken iki genç kızın aksine  rahat görünüyordu.

Damla salona bir bez ve yara bandıyla giriş yapmıştı.

''Evde pek ilk yardım malzemesi yok, bunlar var olur mu?''diyerek son getirdiklerini de masanın üstüne bırakmıştı.

Kaan başıyla onaylayarak kabın içindeki suya bezi batırarak dudağının kenarını sildi. İki genç kız yüzünü buruşturarak Kaan'ın kendisine müdahele etmesini izliyordu. Kaan göz ucuyla Damla'ya bakarak sordu.

''Damla öğrendiğim bilgilere göre aileni kaybetmişsin doğru mu?''

''Evet ama sen bunları nereden öğrendin?''diye sordu şüpheyle.

Kaan genç kızı duymamış gibi sanki bir iz peşindeymiş gibi ikinci soruyu sordu.

''Geçmişi de mi hatırlamıyorsun?''

Damla, Kaan'ın bu bilgilere nasıl ulaştığını merak ederken konuyla ne alakası olduğunu da merak içerisinde karşısındaki genç adama baktı.

'' Bu durum seni ilgilendirmiyor, neden soruyorsun?''

Kaan meraklı bakışlarını genç kızın üstünde gezdirse de kurcalamamayı tercih ederek sustu.

Erva eve girince içeridikleri görünce şaşkınlıkla kapının girişinde kaldı.

''Siz de mi buradaydınız. Hoş geldiniz.''dedi Kaan'ı görmeyi beklemiyordu. Kaan genç kıza gülümseyerek baktı.

''Aa ne oldu size?''diye endişeyle soran Erva'ya yine alışkın olduğu gülümsemeyle bakarak

''Önemli bir şey değil, küçük bir kavga.''diyerek kendisini endişeli gözlerle süzen genç kıza baktı.

''Ben bir üstümü değiştirip hemen geliyorum, çay içtiniz mi?''diye merakla sordu.

''Yok ben birazdan gideceğim zaten.''diyen Kaan'ı bu sefer Burcu şeytani bir gülüşle karşıladı.

''Olmaz, biz misafirperver insanlarız. Bir çayımızı içirmeden göndermeyiz değil mi Damla?''

Damla yine söz hakkının kendisine gelmesinden rahatsızlık duysa da zoraki bir gülümsemeyle

HAFIZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin