Damla gözlerini zorlukla aralarken yüzüne vuran gün ışığıyla geri kapatmak zorunda kalmıştı.
''Nasıl oldun?''diyen Erva'nın sesiyle tekrar kapatmış olduğu göz kapağını araladı. Evin önünde yaralanmasının üstünden iki hafta geçmişti. Yattığı yerden doğrulan Damla sızlayan dikiş izleriyle dudağının bir kenarını ıssırdı.
''İyiyim.''dedi kuru bir sesle.
''Çok şükür.''diyerek rahat bir nefes veren Burcu da buraya gelmişti.
''Eğer Kaan yanında olmasaydı kim bilir belki kan kaybından ölecektin.''dedi.
Damla, kafasıyla onaylarken ortaya çıkan düşmanlarıyla tüm karamsarlığı yine vücuduna yayılmıştı.
''Kaan da ne kadar düşünceli bir çocuk, sana iş için izin verdi.''diyen Burcu'nun sesiyle sinirle ona döndü.
''Konumuz Kaan mı? Ben burada ne haldeyim siz bana onu övüp duruyorsunuz.''derken arkadaşları yaptığı hatanın etkisiyle üzgünce arkadaşına baktı.
Onun gönlünü almak için başka konulara girdiler. Zil sesiyle üçü de şaşkınlıkla birbirlerine baktılar.
''Birini mi bekliyordunuz?''
Erva ''Hayır.'' derken aslında kim olduğunu tahmin ediyordu. Yaklaşık iki haftadır Kaan buraya ziyarete geliyordu. Kapıyı açtığında gördüğü kişiye şaşırmamıştı. Tam da tahmin ettiği gibi Kaan gelmişti. Geçmesi için yana kayarken elinde getirmiş olduğu paketleri alarak
''Teşekkür ederiz.''dedi.
Kaan başıyla onaylarken ayakları ezbere bildiği odaya doğru ilerlemişti. Kapıyı tıklatıp içeri girince iki genç kızın gülümseyen yüzle sohbet ettiğini gördü.
Burcu panikle ayağa kalkarken
''Aaa, hoş geldiniz.''derken ayaküstü Kaan'la sohbet etti. Daha sonra ikiliyi odada yalnız bırakmak istercesine salona geçti. Erva'yla Burcu koridorda kıkırdarken
''Var ya Damla durdu durdu hedefi tam on ikiden vurdu. Ne kadar da düşünceli bir çocuk. Her geldiğinde bir şeyler getiriyor.''
Burcu şaşkınlıkla arkadaşına baktı.
''Nasıl, her geldiğinde derken? Buraya ilk gelişi değil mi?''
Erva eliyle 'ooo' yaparken Burcu gülümseyen gözlerle konuşmasına devam etti.
''Bak sen Damla'ya. Yere bakan yürek yakan.''
Erva'yla Burcu sohbetine kahkalarla devam ederlerken Kaan temkinli adımlarla genç kızın yanına gitti.
''Nasıl oldun?''
''Daha iyiyim.''dedi.
Kaan başıyla onaylarken ortamda sessizlik oldu.
Damla elleriyle pikesinin kenarlarını kavramış sıkarken Kaan sessizliği bozarak sordu.
''Sana bunu kim yaptı?''
''Önemli değil.''derken Kaan endişeyle sordu.
''Sen biliyor musun kimin yaptığını. Söyle hemen sana bunu yapanları...''
Cümlesini yarıda kesen Damla'nın sinirli sesiydi.
''Kaan Bey...''dedi sıkıntıyla nefesini dışarı verirken
''Her çalışanınızla böyle ilgilenir misiniz? Hasta ziyaretine gider misiniz peki?''
Kaan şaşkınlıkla kaldı. Yanlış anlaşılmamak için geç kaldığını fark ettiğinde panikle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAFIZA
Novela JuvenilGenç Kurgu #63 = 30.12.2016 "Kaçan kovalanır mı?İşte bizim hikayemiz de koşuşturmayla başladı." Damla hafızasını kaybetmiş bir kız ve geçmişin ona oynadığı amansız mücadeleden kaçarken Kaan Poyraz'la karşılaşır. Kaan Poyraz da kim mi?.... Hafızasını...