Siyah yazı haricindeki satır arası yazılar yazar ın yorumu değil lalinin diğer bir kişiliği içimdeki susturamadığı sesidir.
İç ses gibi değil, içindeki diğer kişilik
Lalinin cesur, şehvetli ve de zeki hali
Bir zaman sonra içi saflığa bürünecek
Dışı içindeki lalin olacakUmarım anlatabilnmişimdir.
‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙
Dilara tekrar adımı seslendiğinde aklımdan feriha olup düşüp bayılmak geçiyordu.
Efkan elini Dilaranın beline koyarak biraz daha kapının eşiğine geldi. Dilara yine kibirli yüz ifadesini takınmıştı. Efkanın üzerinde olan siyah atlet ile özel anlarını bozduğum hissine kapılmıştım.
Gerçekten mi efkan? Birine söylemişmisindir diye ölüp ölüp dirilirken gelmeme sebebin dilara mıydı.
Unutmadı lalin. Herkese söyle dediğin için gelmeyeceğini düşündü.
Unutmuştu...
Aksinin mümkün olduğunu düşünmüyordum.
Efkanın arkasındaki yılmaz abiyi kısa bir an görünce yutkundum.
"Dilara." Dedim kısık bir sesle
Efkanın mimikleri keyifliydi.
Zor durumda olmam onu mutlu etmesi me tür bir şeydi."Yanlız konuşalım mı? " Dediğimde Efkan kaşlarını çattı.
Dilara, "Ne konuda. " Derken
Efkan beni sıkıştırmak için. " Neden geldin? " Dedi ne söylememi bekliyordu. Kendimi siktirmeye geldim diyecek halim yoktu ya!
Lalinnn.
Desene...
Efkanı delirtirsin hem..."Dilara ile konuşmak için, " Dedim başımı yere eğerek "efkan izin verir misin? " Dedi Dilara Efkana bakmadan
Boşver lalin boşver
İzin istiyor?
Seninle konuşmak için
Sevgili süs köpeği dilara..."Bunun için evime mi geliniyor. " Dediğinde dudaklarımı bir tebbesüm sardı. "Dilara? " Dediğimde kapının eşiğinden çıkarak yanıma yaklaştı. Bende arkamı dönerek evden bir kaç adım uzaklaştım.
Sen dur lalin.
Sıra bende..."Seni burada görünce gelip konuşmak istedim. " Diyerek ona döndüm. Efkana gözüm iliştiğinde kısık gözlerle bize doğru bakıyordu.
Tekrar bakışlarımı dilaraya çevirdim."Siz efkanla yanlız kalsanız? " Diyerek gözlerimi kaçırdım.
"Abini de benimle yani... Demek istediğim. Yılmaz, " Dilaranın yüzünden geçen ifade ile ruhumun dudakları iki yana kıvrıldı."Abime ilgi mi duyuyorsun? "
"Hayır! Yani evet ama öyle sadece konuşmak ıstiyorum ama bunları söylemek değil tabi aslında bunu anlamak için konuşmak istiyorum." Sanki heyecanlanmış gibi yaparken dilaranın yüz ifadesini adım adım izliyordum.
"Hem siz yanlız kalmış olursunuz?"
İşte bunu aptal lalin yapamazdı.
Heyecandan iki kelimeyi bir araya getimerez safça alık alık bakmaya devam ederdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
orenda +21
RomanceViranşehir köyünde zamanında halka zulmeden adamın katil oğlu ile ansızın onun kapısını çalan masum güzel lalin ~ Efkan ve lalin Kötü yorumlarınız ve hakaretleriniz sizde kalsın. Yetişkin İçerik