Bölüm Sekiz|Birinci Kısım

13.7K 287 70
                                    


"Dilara ne alaka amına koyayım! " Dediğinde yanıtsız bıraktım.

"Köydeki her kıza telefon mu alırsın fotoğraf atsınlar diye? Ama sende çok uğraşıyorsun bir grup aç efkanın haremi diye herkes sırayla atsın oraya-"

"Ne saçmalıyorsun sen, " Diyerek kalktı. "Yalan mı? " Diyerek yatağın üzerindeki eteği hızla giydim.

Yerdeki iç çamaşırımı almak için eğilecekken kolumu tutarak kaldırdı. "Onu giymeyi düşünmüyorsun değil mi? "

"Giymeyip ne yapacağım. " Diyerek kolumu kurtarmaya çalışırken
"Tozun toprağın içinde! Hastalık mı kapmak istiyorsun amına sürüp, "

Ahlaksız!

"Sanane be benden. " Diyerek onu itecekken elleri çenemi kıskaç altına aldı. Çenemi kavrarken çenemdeki eli ile başımı kaldırıp kendisine bakmam için zorladı.

"Amına koyarım senin lalin. Duydun mu beni," diyerek bana üstten bakarken "varsa bir sıkıntın söyle halledelim saçma sapan triplerini çekemem. " Diyerek yatağa itti beni üzerime doğru eğilerek, "insan gibi yaklaştıkça daha fazlasını istiyorsun lalin. Benim sabrımı sınama bu hallerimi mumla ararsın. "
İstemsizce yutkundum.
Dilaranın konusu açılınca nasılda aslan kesilmişti. Gözlerimi kaçırdım. Buradan gidince onun yanına bir daha gelmeyecektim.
Hatta gider dilaraya söylerdim. Sevgilini benden uzak tut diye o konuşurdu.

"Etek ince, " Dedim mırıltıyla
"Nasıl giderim köye? " İçim belli olurdu. Birde gün ışığı kahretmesin...

"Seni böyle gönderecek, gavat mıyım ben. " Dediğinde omuz silktim. "Söylemedi dilara, "

Dediğimde kaşlarını çattı.
"Neyi söylemedi? " Dediğinde sütyenimin askılarını geçirerek arkadaki klipsini takmaya çalışıyordum.

Öldürebilir bizi!!!!
Cevap ver cevap ver

"Sevgilin senin gavat olup olmadığını söylemedi. "

"Yaani? " Dedi sabırsız bir şekilde

"Nerden bileyim gavat mısın değil misin? "

"Yataktaki benim boxerimi giy, " Dediğinde siyah renkteki boxerine baktım. "Üç beden büyük o bana, " Dedim.

"Eteğin çok dar giyip göğsüne kadar çek eteğin düşmesine izin vermez. "

Eteğim dediği gibi kalça ve bel kısmı dardı. Etek diz kapağımın bir karış kadar altına geliyordu. Ve kalçadan sonra bollaşıyordu.

"Bir daha kalçanı saran şeyler giydiğini görmeyeceğim lalin. " Diyerek bedenimi süzdü. "Şuna bak! " Dedi kınar gibi

İnsanın kınadığı şey başına gelir.

Efkanı dar diz altı etekle hayal etmek istemiyordum.

Yada istiyordum.

"Hoşuna gidiyor herhalde? " Dediğinde Bakışlarımı ona çevirdim, "n-" Tam en olduğunu soracakken onun benim aksime hala çıplak olduğu ve de az önce etekle hayal ederken onun bacaklarına baktığımı fark etmen ile sessiz kaldım.

Gözüm alıştığı için fark etmemiştim. Yataktan pantalonunu alırken, "namussuz." Dedim çenemi kaldırarak, "durmasaydın karşımda çıplak, " Dediğimde dudakları keyifle iki yana kıvrıldı.
Patalonunu giyerek önce siyah atletini sonra haki rengindeki kazağını giydi

Bende kazağımı üzerine geçirdiğimde "ciddiydim." Dedi

"Yarın sana telefon alırım. Hattını kendi üzerime açtırırım. "

orenda +21Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin