Size verebileceğim tek spoi
Efkan lalini üzdüğü bir gerçek ve mislini yaşayacak bu acınınVe geri dönüşü olmayan yollara girecekler kaoslu günler bizi bekler.
Keyifli okumalar 💜
"Efkan kimseye söylemeyeceksin değil mi? " Dediğimde
"Söylemeyeceğim." Dedi söz verir gibi daha önce ona gittiğimi söylese de olurdu ama az önce yaptığımı kimseye anlatmamalıydı.
Zira babam öldürmeden ben utançtan kendimi öldürürdüm."Üstlerimizi giyinelim mi? Biri gelirse çok utanırım."
"Seni çıplak görmek hoşuma gidiyor. Böyle kal, " Dediğinde önüme döndüm. Onun bir kolu başımın altında iken elleri bedenimde dolaşıyordu.
"Sen dilaranın evine neden gittin? " Diye sorarak başımı kaldırdım.
"Köye gelmezsin çok. ""Ailen evde yokken seninle uğraşmak istedim. " Dediğinde alaylı bir kıkırtı döküldü dudaklarımdan. "Dilaranın evinde mi arıyordun beni, " Dediğimde sessiz kaldı.
"Soru sordum. " Diyerek ilgisini çekmeye çalışınca
"Ne soruyorsan düzgünce sor. Altında ima yatan hiç. Bir sorunu cevaplamam. bir daha sormanada izin vermem diyerek
Özel bölgemin iki yanını birleştirerek sıktı."Dilara'nın evine neden gittin? "
"Senin dilaralara gittiğini görünce seni almaya geldim vaktim yoktu bekleyecek. "
"Beni almaya, " Diye onu tekrar ederek güldüm.
"Acelen mi vardı? Sana yemek yaparken beklemiştin? "
Dediğimde yattığı yerden biraz kalkarak bir parmağını içime soktu."O zaman yemek yapıyordun. Diğerinde dilaraylaydın, "
"Yani? "
"Dilara ile işin yok senin çünkü, "
Dediğinde yüzüm düştü. O ne demekti."Dilara benim arkadaşım. "
O kevaşe senin hiç bir şeyin.
"Dilara senin arkadaşın değil. Dilara seninle arkadaşlık kuramaz anlıyorsun beni değil mi? " Ses tonu tehditkâr çıksa da etkilenmemiştim.
"İyi, " Dedim sadece
Benim neyim vardı da Dilara benimle arkadaş olmayacaktı."Seni Dilaranın yanında görmeyeceğim. "
"Sokar mıyım? " Diyerek göz devirdim. "Anlamadım? "
"Yılanım ya ben sokar mıyım dilara hanımı, " Dediğimde "sen mi? " Diyerek güldü. "Dikkat et, o sokmak yerine direkt boğmayı tercih eder, " Diyerek göz kırptı.
Dizlerimi kendime doğru çektiğimde o da yatakta doğrularak bacak arama yakın bir mesafe oturdu.
Elinin sırtını boylu boyunca gezdirirken, "ıslaklığın nasılda güzel parlıyor. " Dedi.
"Baş parmağı ile tepe kısmını ezerken "yuvama ne zaman kavuşurum? " Diyerek alaylı bir soru yöneltti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
orenda +21
RomantizmViranşehir köyünde zamanında halka zulmeden adamın katil oğlu ile ansızın onun kapısını çalan masum güzel lalin ~ Efkan ve lalin Kötü yorumlarınız ve hakaretleriniz sizde kalsın. Yetişkin İçerik