Bölüm | On Üç

12.3K 396 185
                                    

Keyifli okumalar dilerim. 🩷

Efkan'ın gözlerindeki duyguyu çözemiyordum.  Tiksinme miydi bu gözlerindeki küçümseme miydi.
Hakandan uzaklaşmak için ona doğru attığım iki adımda hakan kolumu tutarak yanına çektiğinde Efkan bize doğru geliyordu ki hakandan kolumu kurtarak Efkan hakana zarar vermemesi için Efkanın önüne geçerek ellerimi göğsüne koydum. "Efkan hayı. " Dedimmomun duyabileceği bir sesle bakışları bana bile inmeden hakanın üzerine bir adım daha attığında boynuna sarıldım.

Nefes alışverişlerim yüzünden göğsüm göğsüne çarpıyor bedenlerimizden dolayı onun kalp atışlarını hissedebiliyordum.

"Efkan, hakana zarar verme, " Dediğimde elimin altındaki bedeni kasıldı. Hiç konuşmuyor olması beni ayrı korkutuyordu. Ama asıl dikkatimi çeken şey teninin sıcaklığıydı.

Hasta mı olmuştu.
Oysa ki dün hiç bir şeyi yoktu.
Emin olmak içim dudaklarımı boynuna bastırdım.
Evet! Ateşi vardı.

"Efkan iyi misin? " Diyerek boynundan ayrılarak yüzüne baktım elimi yanağına koyduğumda bana baktı. "Gözlerin kızarmış, " Dedim tepkisiz bir şekilde bana bakmaya devam ederken.

Arkamı dönerek Hakan a baktım.
"Hakan ben hemen geleceğim. " Dediğimde hakan başını iki yana salladı.

"Yürü Lalin. " Dediğinde başımı iki yana salladım. "Konuşup geleceğim Hakan ne olur. "  Bakışlarınu efkana çevirdi. Kabul edeceğini düşünürken, "olmaz." Dedi

"Konuş bekliyorum burda, "

"Hakan diğer kapının orda bekle o zaman. " Dediğimde önce bana ardından Efkana baktı. Bize doğru bir adım atarak Efkan ile karşı karşıya geldi. "Lalinin tırnağına bilr zarar gelsin. Lalinin sesini duyayım senin o sesin yükselsin o za-"

Efkan Hakanın ona doğru sallayan parmağını tutarak geriye dopru büktü. "Tekrar et. " Dedi sakin bir şekilde "tekrar et! " Dedi ardından daha gür bir sesle

"Seni sikmem için nedenlerini say bana hadi! " Derken Efkanın elini tutarak parmağı bırakması için uğraşırken hakan tek bir söz etmedi acıya dair bir tepki göstermedi.

Efkan beni iterek diğer elini Hakanın boğazına doladı.
"Yatağınıda seni de sikerim. Lalin..." Efkanın söyledinlerini srtık duyamıyordum. Hakan tepkisizce efkana bakarken diğer elinde açtığı çakıyı görünce

"Hakan hayır! " Diyerek elini tuttum.  Ben elini tutmam ile bıçağı kendi bileğine doğru çevirerek bana zarar gelmesini engelledi.

"Çek elini lalin. " Dediğinde muhattabı asla efkan değildi.
"Hakan hayır lütfen. Tamam size gidelim. Yeter ki kaldır onu, " Dediğimde Efkan da ne olduğunu anlamak için hakanın elini bırakmış boğazındaki elini indirmişti.

Hakan çakısı hâlâ elindeyken,
"Yürü, " Dedi bana itafen

Arkamı dönerek Efkana baktım.
"Hani bitmişti. Hani beni rahat bırakıp yaşanmamış sayacaktın. " Dediğimde Efkan başını iki yana salladı. Bana doğru attığı bir adımda hakanın bize yaklaşmaması için elimi ona doğru uzattım.

orenda +21Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin