Zalim ağa
Adını çok duymuştum. Küçüklükten aşılanışlardı beyinlerimize yaramazlık yaparsak zalim ağa gelir demişlerdi.Ona neden zalim dediler ne yaptı bilmezdim o zamanlar.
Alim olanı zalim ettiler analı oğullu dediklerini anımsıyordum.Köyün içinde bir çok olay vardı. Biri kocasını başka biriyle basar.
Birinin tavuğu çalınır, kimisinin altınları. Kiminin çocuğu ölür kiminin öldürürülür.Kiminde hayvanları zehirlenir, tarlaları yakılırdı. Kinci bir köydü. Kısa kısas yapılırdı çoğu zaman. Tavuğuma kış dedin diye adamlar öldürülürdü.
Bu görünen yüzüydü köyümüzün. Görünmeyen bir çok nedeni vardı.
Tavuğuma kış demenin altında ne yaşanmışlıklar vardı.
Küçükken çok merak ederek dinlesemde çok etkileniyordum. O zamanlar evimizde tuvalet dışarıdaydı ve tek başıma gidemiyordum her defasında abimi kaldıryordum o da söve söve beni bekliyordu.
Kırılıyordum bu duruma anlatacak birini bulamıyordum.
Babam dövüyordu. Beni dinleyecek içimdeki yükü hafifletecek birini bulamıyordum.
Annem azarlıyordu. Sarılacak birini bulamıyordum.Belkide o yüzden bu kadar yanlızdım. Ben hep beklenti içinde oldum. Birine bir şey anlatırken kesilen sözlerim yüzünden sustum.
Beni dinlemeden kendi dertlerini anlatan kızlara küstüm.
Benim başa çıkmaya çalıştığım bir çok sorun var iken kimsenin başımı ağrıtmasına izin vermemesi için kaçtım. Sokağa oynamaya çıksam dışlanacağımı biliyordum. Çünkü sessiz bir kızdım.
Öğretmenler tahtaya çıkardığında heyecanlabıp kekeleyeceğimi biliyordum. Bu yüzden okumadım.
Beni dinlemedikleri için küstüğüm kızlar büyüdü büyüdükçe sorunları değişti. Belkide aynı anda hep birlikte büyüdükleri içindi.
Ben ise hep aynı kaldım.
7 yaşında da bu derde sahiptim. 17 yaşında da bazen annemin çenesinden bunalır çeşmeye gider otururdum. Bir köşede kızların konuşmalarını dinlerdim.Bazı konuşmalarında gülüp onları dinlediğim belli olmasın diye kulaklarımı kapatır bazende dilimi ısırırdım.
Bir gün Efkanı öyle bir anlatmışlardı ki onları dinlediğimin belli olmasını umursamamıştım.
Öylesine dalmıştım ki anlatılanlara
Yiğit biri olduğundan, jandarma kaçağı olduğu için ne kadar havalı olduğu ve de evlendiği zaman sert ve yaman halleriyle karısına yapacakları.... Azgın kızların kurdukları hayallere ben aptal ergen kanmıştım.
Anlattıkları ne kadar doğru bilmiyordum. Belkide fantezilerini anlatıyorlardı. Salaklığımdandı orası kesin. Abimin nişanlısının abisi ile aramızda söz verildiğinde bahanem olmuştu.
Eğer bakire olmadığım anlarsa adam benimle evlenmez sanmıştım.
Çünkü kızlar kimin bakire olup kimin olmadığını kendi aralarında konuşuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
orenda +21
RomanceViranşehir köyünde zamanında halka zulmeden adamın katil oğlu ile ansızın onun kapısını çalan masum güzel lalin ~ Efkan ve lalin Kötü yorumlarınız ve hakaretleriniz sizde kalsın. Yetişkin İçerik