Viranşehir ismi çok sevdiğim için
Ama olaylar aydında geçiyor.Bunu her yerden araştırabilirsiniz ki aydınım havası meşur sabah sağanak yağarken bir saat sonra güneş açar iki gün yaz gibi geçer üçüncü gün fırtına çıkar.
Keyifli Okumalar Dilerim. 🐦⬛Efkan madem onu seviyordun neden benimle oynadın.
Beni mutlu etmeye hakkı yoktu. Her şeyi yapmaya hakkı olsa da beni mutlu etmeye hakkı yoktu.Kimsenin beni mutlu etmeye hakkı yoktu çünkü bünyem kaldırmıyordu. Hayalkırıklığı yaşamaya kursağımda yer yoktu.
Umut haramdı Mutluluk yasak
Hayalkırıklığı revaydı bana
Üzerimde bir lanetti sanki
Doğmadan aldığım bir beddua
Üzerime sinen büyü gibiydi.Beni neden kimse sevmiyor.
Sus.
Değer görmüyorum.
Sus
Yaşadığımı hissetmiyorum.
Hatırlama.
Ayşen i arkamda bırakarak efkan'ın masasına doğru ilerledim. Efkana bir şey demeyerek yanındaki sandalyeyi çekip oturdum.
Ağlama ağlama ağlama
Biraz önce oynadığım için terlerken
Şuan fırtınada kalmış gibi üşüyordum.
Efkan elimi tuttuğunda ona doğru başımı çevirdim. "Bir sorun mu var? " Başımı olumsuz anlamda salladım.Elimi çekmedim bu sondu sonuçta.
"Yengeye de verelim mi? "
Efkan bana döndü. "Acı gelir. " Dedi ardından. Neşet efkanın diğer tarafında oturuyordu.Efkan elini elimden çekerek yüzüme götürdü. ardından boynumda gezdirdi elini
"Buz gibi olmuşsun. " Sandalyenin arkasındaki ceketini omuzlarıma bıraktı. "Yarın atkı alalım sana. "
Benden bir cevap alamayınca yüzüme bakmaya devam etti."Küstük mü? " Bakışlarımı masanın üzerinden çekerek ona döndüm.
"İçme dedim diye mi? " Bana dememişti. Arkadaşına yanıt vermişti "ben sana evde içiririm olmaz mı? "
Bugünlerde iyi hep iyi biriydi.
"Şimdi içmek istiyorum. " Yalandı. Sadece bir şeyi bahane etmek istemiştim.
Masadaki bardağını alarak dudaklarıma doğru uzattı.
Masada herkes kendi halinde iken
Efkan bardağınu bana bırakarak neşet e döndü. Onları duyamıyordum belkide duymak için dikkat kesilmiyordum.Efkan ve neşet ayağı kalktı.
Efkan bana elini uzatarak, tutmamı bekledi. Onun elini tutarak ayağa kalkım. "Senin canın neye sıkkın lalin? " Neşet in sorusu ile omuz silktim. O da üzerinde durmayarak önüne döndü."Bana kızmış. " Dedi Efkan boş bir masaya üçümüz oturduk. Neşet oturur oturmaz eğilerek masanın altına elini soktu.
Efkan da masanın üzerindeki paketten bardak çıkardı. Bir tanesini burnuna yaklaştırarak kokladı. Sanırım temiz olduğundan emin olmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
orenda +21
RomanceViranşehir köyünde zamanında halka zulmeden adamın katil oğlu ile ansızın onun kapısını çalan masum güzel lalin ~ Efkan ve lalin Kötü yorumlarınız ve hakaretleriniz sizde kalsın. Yetişkin İçerik