Bölüm | On İki

12.5K 371 100
                                    

Bölüm biraz kısa üzgünüm.
Keyifli okumalar Dilerim. 🌸

Hakan bana doğru gelip tek eli ile ağzımı kapattı. "Banyoda havlu yoktu. " Dedi hızla

Gözleri gözlerimdeyken, "bana bakmadan mutfağa gir tamam mı?" Dediğinde başımı olumlu anlamda sallayarak mutfağa girdim.

Allah kahretsin!
Ne yapacaktım ben şimdi
Utançtan kimsenin yüzüne bakamazdım. Adam özel bölgesine eliyle koyduğu havlu haricinde bir şey yoktu. Üstelik havlu el havlusu olduğu için oldukça küçüktü.

Derin bir nefes alıp verdim.
Kendime bir bardak su koyarak
Sandalyeye oturdum. Suyu ağır ağır içerken kapıdan giren Hakan ile suyu zar zor yutmuştum.

"Annem mısır patlatmam için gönderdi. " Dedi açıklama gereği duyarak

Tezgahın hanına giderek dolabı açtı içinden tencere çıkardıktan sonra tencereye çekmeden aldığı mısırı ve tezgahtaki tuzdan döktü. Ocağın altını ayakarak ocağa koyduktan sonra diğer dolaptan kapak çıkardı.

"Bisküvi varmış annen söylemişti almamı nerede? " Diye sorduğumda az önce mısır aldığı çekmeden çıkararak bana uzattı.

Teşekkür ederim. Diyerek aldığım sırada "Lalin." Dedi bakışlarımı yüzüne çıkardım. "Kusura bakma, genelde havlum banyoda oluyordu. Samet eve gelince tüm düzeni sikip atıyor. Senin bizde olduğun aklımdan bile çıkmış değilse kıyafetlerimi banyoda giyerdim. " Dediğinde gözlerimi kaçırdım.

Çok utanıyorum. Ama bir yandan da Allah'tan koridorda karşılaştık diyordum çünkü eğer ben ondan bir kaç saniye geç çıksaydım içerinin kapısını kapatmakmiçin sağa dönecek ve kalçasını açık bir şekilde görecektim. Allah korumuştu.

"Geç hadi içeri ben mısırı alıp gelirim. " Dediğinde başımı olumlu anlamda salladım.

Mutfaktan çıkınca derin bir nefes alıp verdim.
İçeri girdiğimde kemal sunalın bir filmini izliyorlardı. Samet abi telefon oynarken osman ve lale teyza pür dikkat filmi izliyorlardı.

Lale teyzenin yanına oturarak bisküviyi açtım. "Çayın soğumuştur, Fazla bardak var,Yenisini kat. "

Başka çayı bitmişmolsn var mı diye hızlıcs göz gezdirdikten sonra kendime çay kattım.
Kapıdan giren Hakan mısırı ortamıza koyarak çayını aldı.

Hep birlikte filmi. İzlerken
Hakan'ın, "Lalin." Demesi ile ona döndüm.

"Ben yatsam sana sorun olur mu? " Dediğinde başımı iki yana salladım.
"Yorulmuşsundur, sabahta erken kalkacaksın. " Dediğimde

"İyi geceler. " Diyerek odasına gitti.

Bizde filmin geri kalanını izleyerek mısırı yemiştik. Lale teyze esnediğimi görünce

"Gel senin yerini yapalım. " Diyerek ayağa kalktığında bende arkasından kalktım.

Başka bir odaya girdiğimizde hakan yatakta yüz üstü bir şekilde yatıyordu. Yorulmuş olmalıydı ki her gün erken uyuduğunu lale teyzeden dolayı biliyordum.

Sabah beşte kalkıyordu hayvanlara bakmak için, akşama kadar koşturup duruyordu.

"Hakan... hakan kalk oğlum. "

Hakan bir kaç mırıltı ile lale teyzeyi reddetti. "Oğlum kalk. " Diye ısrar edince hakan gözlerini açarak bize baktı.

orenda +21Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin