2024.09.21. (szombat)
Hah! Sőt HAHAHA! – így nevetett képen a valóság, amikor a beharangozott 2 részes pilot nagyjából kétharmadánál tartottam. (7500 szó, több hét átírást, de nem tesz semmit.) Mert reggelre leesett, hogy amit én terveztem, az egy nagyon hatásos VÉG lett volna, de nem kezdet, szóval kuka. Éreztem is, akadozott, meg nem láttam közben a szereplőket igazán. De van egy jelenet (árva 800 szó), ahol jók. Azt mentem. (update 09.25. -- az is kuka)
Most hozzátok szólok, Kedves Olvasók: nektek nincs már elegetek a hibáimból és visszakozásomból? Mert nekem mondjuk nem, sőt: némiképp élvezettel ismerem be őket. Túlkompenzálhatok, mert eddigi életem hosszú-hosszú részében nem mertem hibázni, vagy bevallani, vagy egész egyszerűen inkább nekiállni dolgoknak. Most meg annyira lelazultam, hogy belefejelek minden sikertelenségbe, arcomon széles vigyorral, dafke. :D
Azért nem ám, fáj kicsit, hogy megint nem állok sehogy.
De mit kell tenni ilyenkor? Keresni jó példát első részre. Az én megoldásom erre: Dawson's Creek s01 e01. Zseniális. Minden benne van, az egész sorozat esszenciája. Kevin kicseszett Williamson! <3 (hja, aki nem látta: nem mély, és méltán cringe, de naaa) Itt van például az első jelenet második fele: mondd, el, hogy csak barátok vagyunk, de mondj el benne mindent... :D
este - még nem tudom, mi lesz az első részben, de ragaszkodom a 27-i induláshoz, ami kevesebb, mint egy hét. Normális vagyok? Majd kiderül! :D
2024.09.22. (vasárnap)
Tegnap például nagy idegességemben, hogy nem állok sehogy, végigpörgettem majd' 3 évad Schitt's Creeket. Mert a YouTube (gondolom a Creek miatt) ezt ajánlotta Dawsonék után, én meg rákerestem. Nem rántott be még annyira (kinek hazudok?), viszont ha már vidéki Amerika, akkor a ZSENIÁLIS Somebody Somewhere-t is ajánlom tiszta szívvel (új évad okt. 27.)! HEgyébként az van, hogy ha tudom magamról, hogy nem megy a gondolkodás, mert már túlhúztam a lendkereket, akkor nagyon el kell vonni a figyelmemet, és talán így kimókolódik ott bent magától minden. Mondjuk futhatnék is ilyenkor, de én filmes és lusta vagyok.
Vasárnap reggel 8 van egyébként, már sétáltunk egy nagyot a kutyákkal, és akkor most nekiállok. Még az is lehet, hogy sikerül. Jövök majd beszámolni.
.
Vasárnap dél. Ami eddig sikerült: degeszre néztem magam Crazy Ex-Girlfriend zenékkel. Félmegoldásnak elfogadom. :D De egyébkééééént meg összeállt ám közben az első rész vázlata. Nem nagyon vagyok az az utolsó pillanatra halasztgatós, de ebből a bizsergető feszültségből, ami átjár, valahol kezdem megérteni, hogy miért élnek így emberek.
.
Vasárnap éjjel: Schitt's Creek, letoltam a másik három évadot is, bőgtem a dokumentumfilmen, csak a szokásos... Családról kevés helyen beszélnek szebben, mint itt. Azért ezek a kanadaiak értenek a kedvességhez. <3 (Nem voltam filmen bőgős nagyon sokáig. Szerintem valahol a The Greatest Showmannél tört át nálam valami. Most is inkább a közösségi dolgokon tudok: rajongók mesélik, hogy mit jelent nekik, vagy sokan énekelnek, ilyesmi.)
YOU ARE READING
napló az íráshoz és más dolgokhoz¶
ChickLit⁕ egy 2024. 06.21-én kezdett napló az írásról, a dolgokról, amik érdekelnek, és más dolgokról is, amik nem annyira, de esetleg szóba jönnek ⁕ meglehetősen csapongó és széttartó bejegyzések várhatóak ⁕ szívesen fogadok hozzászólásokat is