Kedves Naplóm!
Én ennyit borítóval még nem szaroztam, mint ezzel. Elég vizuális vagyok, és kell, hogy érezzem, hogy tükrözi a könyvet (ha-ha, amiből még csak párbeszédtöredékek vannak), mert ha nem jó a borító, akkor elviszi rossz irányba. (Rossz= nem a tervezett.)
szóval kb. 100 (de 75 biztos, addig számoltam) variáció után most ez van:
Mert továbbra is tervezem tartani a PG-13-at (mármint azt, aminek még volt értelme, és nem keverte bele a szexuális kisebbségeket, hanem csak nem mutatott olyat a gyerekeknek, amihez még nem lehetett tapasztalatuk).
Más: nevem. Hát, csak nem sikerült rendes írói álnevet kiötlenem ennyi év alatt (még nem adtam fel), szóval egyelőre így fog futni. Angol álnevet nem szeretnék, a zsúrpulim nevét meglopnám, mint Indiana Jones, de a Cinka etnikai háttere miatt félnék, hogy ez amolyan blackface lenne, pedig állítólag a dédnagyim cigány volt (meg hát tuti volt még ott több is, mint mindenkinek)...
Két új ötletem is van, amikkel erővel nem kezdek semmit, mert szegény Birsegres is megsínyli az Amikor...-t. Pedig jó ötletek. Viszont: mivel itt korhatár lesz, Birsegrest teletolom szexszel. Na jó, nem, de egyébként is volt tervben, hát most majd jól rákészülök. :) De az még odébb. Egyelőre csütörtökön is egy rész jön ki, mert minden szál kb ugyanott áll, kell valami felrázás, de még nemtom, mi.
Egyébként halálra kutatom magam a könyvhöz, ami annyit tesz, hogy romkomokat és YouTube-on romkomos elemzőket nézek kifulladásig. Ügyesen kell választani témát. :) Lehet, hogy majd készítek egy referencialistát (úgy, mintha soundtrack lenne).
A szereplők jól állnak, mind szeretem. Ez ilyen mérőszám nálam, ha szeretem, érdekel, akarok vele foglalkozni. A mellékszereplőkkel megy a sakkozás, hogy ne csak rossz anya legyen, hanem legyen jó is (még ha fogadott is), és az apafigurák is legyenek diverzek. Btw: jobban kedvelem az olyan fiatalokról szóló történeteket, ahol nem csak egykorú árvák népesítik be a történetet. (Kivéve az eltűnt osztálykirándulásos sztorik, ott megértem.)
Mi még? Hja, a címben említettem a garázsírást. Hát az van, hogy a ház (kicsi) alatti pince/garázs a lehűvösebb hely jelenleg, szóval leköltöztem. Napozóágyon és kempingasztalon írok, mögöttem a felfújható matracon a kutya horkol (mert csak nem fog a földön feküdni :) ).
Ó, és még: visszatöltöttem Angit, mert... Szóval volt kiadó, ahol 6 hónapos visszajelzést vállaltak, és csak a fele ment le, de hát kinek hazudok, nincs esélye a formátuma miatt biztos. (A többit nem tudom megítélni, gondoltam újraolvasni, hogy kiderüljön, de még friss.) Most Merengőre is fel akarom tölteni, ha az admin átmegy rajta végre, pedig arról szomorú dolgokat hallottam, mármint kevésbé kedves közeg, mint ez, de állok elébe. Majd ha nem jön be, uccu neki, elfutok. :)
MERENGŐ UPDATE (aug. 18). Most írtak, h szerintük szegény Angi nem történet. Hát vagy a formátum miatt, vagy talán a humorom nem elég kifinomult... Valahogy éreztem. Mindegy, úgy kell nekik. ;)Egyébként rengeteg magabiztosságot szedtem magamra, mióta itt lógok a WP-n. Jajám. Nem mondom, hogy most már elérem a nullát, de közelítek. :) Például nem félek reklámozni, mert tudom, hogy jó a történet. Ha más miatt nem, az üzenete miatt biztos. Terjeszkedni is tervezek, de a boomer, aki vagyok, tegnap YouTube-on nézett TikTok-booktok videókról válogatást, mert még mindig tart attól, hogy letöltse a programot, mert akkor belemennek az agyába a kínaiak. :)
Most ennyi, jövök még.
v
KAMU SEDANG MEMBACA
napló az íráshoz és más dolgokhoz¶
ChickLit⁕ egy 2024. 06.21-én kezdett napló az írásról, a dolgokról, amik érdekelnek, és más dolgokról is, amik nem annyira, de esetleg szóba jönnek ⁕ meglehetősen csapongó és széttartó bejegyzések várhatóak ⁕ szívesen fogadok hozzászólásokat is