Lehet, hogy impulzív író vagyok? Hm. Esélyes. (Nem is tartom mondjuk magam pont ezért rendesen vett írónak, mert az egy szakma, és aki igazán csinálja, a csinálja, ha kell, ha nem. = Ha van kedve, ha nem.)
Én meg nagyon ráparáztam erre az az Amikor...-ra (lehet, hogy mégsem kellett volna elhinteni, hogy a világ legjobb könyve lesz?), és egyszerűen megbénított. Meg nem is tetszett igazán a pilot. De nem töröltem ám, csak egy kicsit ellazítom magam, írok pár részt, meglátom, hogy tetszik-e, aztán visszajelentkezem vele, ha igen.
De most kicsi elengedés... Kifúj, beszív. Ellazítja az arcizmokat. Nem, ez még mindig vicsorgás. Leengedi a szájat. Le. Mindkét oldalt. Kifúj. Beszív. Nem úgy, orron át, a szájszél marad.
.....
Viszont: többen láthatták már, hogy a semmiből lett új borító, új novelláskönyv ötlet, és az meg íródik, mintha nem lenne holnap. (Ez lenne az Amikor...-ban beígért romkom?) Az agyam az életemre tör... Egyébként nem szeretek nem befejezni dolgokat, most lelkifurkám van, meg minden, az sem segít, hogy végül szinte csak az imperialisták lettek megvezetve...
Szóval bocs mindenki, aki erre készült, nagyjából láttatok már ilyet ezen a fórumon (gondolom), a napló marad, jövök is még vele, ez egy tanulási folyamat, főleg nekem.
(Azon agyalok most, hogy amikor Angit kezdtem, az miben volt más? Ott is volt történeti ív, itt is van, de ott talán vitt a lendület (meg az újdonság), itt meg nem. Nem hiszem, hogy minden, amihez nyúlok, arannyá válik, meg direkt nem is nyúlok olyanhoz, ami bökős, de lehet, hogy ezen az Amikor...-on még formálni kell, hogy magaménak érezzem... Na, mindegy, abbahagytam a nyavalygást, intézni kellene a hétfő dolgait.) (A héten vagy Birsegres, vagy az új jön pénteken, mert az tuti, hogy valami mindig jön pénteken, grafomán vagyok.)
YOU ARE READING
napló az íráshoz és más dolgokhoz¶
ChickLit⁕ egy 2024. 06.21-én kezdett napló az írásról, a dolgokról, amik érdekelnek, és más dolgokról is, amik nem annyira, de esetleg szóba jönnek ⁕ meglehetősen csapongó és széttartó bejegyzések várhatóak ⁕ szívesen fogadok hozzászólásokat is