Merhabalar, nasılsınız? 💐 Düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın lütfen. ❤️ Keyifli okumalar dilerim efenim. 🥂
Tarif edilemez güllerin yankısı gözlerin.
Gözlerin kaç kişinin gözlerinde gezinir?
Sen kaç köşeli yıldızsın?-Köşe / Sezai Karakoç-
...
Şarkılar:
Gökhan Türkmen - Sen İstanbul'sun...
Birsen Tezer - Sanki Rüya...
...
Devam Ediyoruz...
Dela tekrar "Hayır!" dedi. Tahsin Gürbüz, torununa ne olduğunu anlamadı.
Dela başını elleri arasına alırken bağırdı. "Hayır! Beni al!" Kendi kafasına vurdu. "Bırak onu!"
Herkes bahçeye yönelirken Tahsin Gürbüz donup kalmıştı. "Bismillah, ne oldi ula?" dedi dayısı Hüseyin.
Dela bir kez daha kafasına vurdu. "Beni al!" diye bağırdı. Etrafa çıldırmış gibi bakarken Tahsin Gürbüz'ün belinde ki silahla sırtı gerildi genç kadının.
"Bırak onu..." diye fısıldadı. Tetiklenmenin ona vaad ettiği kriz çok can yakacak gibiydi.
Dedesine doğru yürüdü. Odağı sadece silahtı. Kimin silahı ve kimden aldığı şuan önemli değildi. Elini çevik bir hareketle dedesinin silahını atıp silahı kavradı.
"Dela kiz, nabaysun?!" dedi Tahsin Gürbüz.
Dela çıldırmış gibi silahı kurbanın başındaki adama doğrulttu. "Bırak onu!" diye bağırdı. Bahçede çığlıklar koparken Dela silahı şakağına dayadı.
"Onun derdi benimle... Bırak onu..." Şakağına yasladığı silahla volta atmaya başladı. Sol eli yumruk olmuştu, yere doğru masaya vurur gibi boşluğa ritimsel hareketlerle vuruyordu.
"Yapma! Kizum ver a o silahu! Ne ediysin, delirdun mi?" dedi Hüseyin dayısı.
Dela hiçbirini duymuyordu. Aklında dönen görüntüler kardeşi Arda'nın son haykırışlarıydı. Gözlerini açabildiği kadar irileştirdi.
"Kurtaramadım!" diye bağırdı. Herkes şoke olmuştu, hepsi transa girmiş olan Dela'ya bakıyordu.
"Bırak onu... Bırak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIMARHANE KAÇKINI
General FictionAdam, abisinin katili olduğunu düşündüğü kadının peşine düşer ve kadınla yanlışlıkla bağ kurarsa... Dela Ezgi Abacı. Abisinin söylemiyle Dela. Babasının söylemiyle Ezgi. Bir beden içinde acının hakimiyetini sürdürdüğü iki karakter... Alaz Ali Aldar...