Merhabalar, nasılsınız? 💐 Düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın lütfen. ❤️ Keyifli okumalar dilerim efenim. 🥂
Kitabın sonu şöyle bitiyordu;
O ilk gördüğü, tanıdığı,
güvendiği, sevdiği insan değildi artık. Seven yanılmış, sevilen yabancılaşmıştı.~Nazım Hikmet~
...
Şarkı;
Guns N Roses: This i love...
David Kushner: Daylight...
Model: Sarı Kurdeleler...
...
Devam ediyoruz...🪄
"Asaf..." dedim tüm şaşkınlığımla.
Dibime kadar nasıl girebilmişti?
"Gelemem mi sandın, ha? Seni bulamam mı sandın?"
"Saklanmış olsam emin ol bulamazdın. Şimdi durdur şu arabayı!" Güldü.
"Korkma, seni şuan öldürmeyeceğim." dedi sinsi bir sesle. "Düğün videolarını izleyeceksin daha, nereye ölüyorsun?" Yutkundum.
"Asaf, arabayı durdur. Tekrar söylemeyeceğim." Pantolonuna sıkıştırdığı tabancayla bakışırken son uyarılarımı yapıyordum.
"Söylesen kaç yazar Allah'ın delisi?!" dedi. İçimde korkuya dair hiçbir şey yoktu ve söylediği gibi... Ben raporlu deliydim.
Elimi pantolonuna atıp tabancayı kavradım. "Lan!" dediğinde arkasına bakıyor, kısa zaman ardından yola dönüp tekrar bana bakıyordu.
"Şuan burada kafana sıkarım senin! Arabayı durdur!" diye bağırdım. Durdurmadı ama yavaşlattı. Oyalayacağı kesindi. Arabayı hızlandırdığında namluyu sırtına dayadım.
"Yemin ederim yaparım." dediğimde arabayı yine yavaşlattı. Bir elim kapı kolundayken diğer elimde silah vardı.
Yaptım. Kapıyı açıp aşağı atladım ancak atlamadan önce de silahı ateşledim. Kurşun sesiyle birlikte sert betonda saniyelerce yuvarlanırken kollarımı boynuma siper etmiştim. Aynı anda yüzümü korumaya çalışıyordum ancak pek başarılı değildim. Bedenim büyük bir taşa çarpıp dururken vücudumda yerini belli eden sızılar ve ağrılar vardı. Başımı çevirdiğimde arabanın durduğunu gördüm. Gücümü toparlayıp ayağa kalkmaya çalıştım.
Dizlerim boydan boya kandı. Dirseklerimde kanıyordu. Ellerimin üstünde derin çizikler varken yüzüme dokunduğumda elime biraz kum ve kan geldi. Elbisem yırtılmıştı. Kolları dirseklerime kadar yırtılmışken eteğim baldırlarıma kadar yırtılmıştı. İçlik olarak giydiğim ten rengi diz üstü don çok yaşasındı. Etrafa frikik vermediğim için mutluyken hemen yanımda yerde olan çantamı aldım. Silahı da alıp boş yolda koşmaya başladım. Koşuyorum dediğim seke seke kaçıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIMARHANE KAÇKINI
Fiction généraleAdam, abisinin katili olduğunu düşündüğü kadının peşine düşer ve kadınla yanlışlıkla bağ kurarsa... Dela Ezgi Abacı. Abisinin söylemiyle Dela. Babasının söylemiyle Ezgi. Bir beden içinde acının hakimiyetini sürdürdüğü iki karakter... Alaz Ali Aldar...