Była godzina 19:40, leżałam na łóżku A Tom się kąpał. Po chwili zobaczyłam go w krótkich spodenkach bez koszulki. Wyglądał mega seksownie.
-Mm Tommy- powiedziałam z chytrym uśmieszkiem.
- Aż tak pociągająco wyglądam?- odparł kładąc się koło mnie. Postanowiłam dać mu buziaka I nagrać tiktoka. Włączyłam czerwony krwisy kolor i ustawiłam telefon z piosenką Woo-Rihanna. Zaczęłam nagrywać patrząc się przed siebie leżąc, po czym Tom nade mną zawisł. Schylił się i pocałował mnie w szyję. Za pomoc dałam mu namiętnego całusa.
Wstawił go a do opisu dałam:
My sexy fiancé 😍❤️ @TomKaulitz 💋
Odrazu po 10 minutach miałam już milion like. Wybiło się ponieważ był to tiktok z Tomem. Zobaczyła komentarzy które były słodkie.
-słodcy😍
- jak ja jej zazdroszczę 🥺❤️
- Ale seksi- skomentował Bill na co polubiłam
- Kocham cię nad życie skarbie!🤤❤️- napisał Tom więc też polubiłam jego komentarz.- fajnie to wyszlo- odparł Tom spoglądając na mnie. Przytuliłam się do niego I poczułam ten uzależniający zapach który kocham. Również się do mnie przytulił. Chwilę się poprzytulaliśmy i Tom poszedł do łazienki a ja pocichu za nim. Stał koło lustra I nałożył sobie krem po czym ja wtuliłam się przodem do niego a Tom zrobił nam zdjęcie:
I wstawił na insta:
TomKaulitz
Moja piękność, kocham cię skarbie bardzo!!😍❤️
@LiaKaulitz 🤤💋. I dodał piosenkę ,,You belong to me" odrazu skomentowałam jego post.- Też cię kocham misiu!❤️- odrazu zareagował sercem.
-Kocham was moje ptysie!- napisał Bill na co ja i Tom zareagowaliśmy sercem.
-Ślicznie!!💋
- Zazdroszczę jej😍
- ŚLICZNA Z WAS PARKA !❤️- Tom zareagował na jej komentarz I ja tak samo.
- dziękujemy słońce!<3- odpowiedziałam.- Ślicznotka moja i tylko moja-pocałowałam go lecz on przedłużył pocałunek. Jego ręce powędrowały na mój tyłek. Cudowne uczucie. Po pocałunku poszliśmy do łóżka już spać. Tom wtulił się we mnie I tak zasnęliśmy.
***
Przebudziłam się ponieważ Tom bawił się moimi włosami. Kocham to jak się nimi bawi. Pocałowałam jego tors na co się uśmiechł.
- Słodka jesteś- zarumieniłam się. Miałam do niego dość głupie pytanie. Dlaczego wybrał mnie a nie inną ładną dziewczynę?
- Tom?
- Tak słońce?
- Powiedz mi, może to być trochę głupie pytanie ale..dlaczego wybrałeś mnie na dziewczynę a nie kogoś innego?.- zapytałam a Tom usiadł I chycił moje ręce.
- Skarbie, pamiętasz jak poznaliśmy się w szkole? Wtedy jak cię zobaczyłem, coś zaiskrzyło we mnie. Powiedziałem Billowi że mi się spodobałaś. Wziąłem jego słowa do serca ,, Zdobądź ją, lecz nie zrań jej a pokochaj". Gdy zaprosiłaś nas do domu wtedy chciałem wyznać Ci miłość. Lecz wstydziłem się, gdy byliśmy na balkonie chciałem cię przytulić ale nie dałem rady. Wkoncu po kilku dniach zrozumiałem że to ty jesteś miłością mojego życia. Kiedy powiedziałaś tak byłem tak zadowolony jak nigdy. Przy tobie czuje się wspaniale, uwielbiam twój uśmiech, pocałunek. Jesteś cudowną narzeczoną i tylko ciebie chce, nikogo innego. Kocham cię taką jaką jesteś. Dla mnie jesteś wystarczająca i śliczna. Twoje ciało przecudowne, oczy prześliczne. Tylko ciebie chce. Jesteś jedyną dziewczyną przy której pozbyłem się agresji. Kocham cię nad życie i nie chce cię stracić. Pamiętaj że przy mnie zawsze będziesz bezpieczna bo nie dam cię dotknąć nawet palcem jakiemuś gnojowi.
CZYTASZ
Jestem zakochaną..
Ficção AdolescenteLia jest bardzo śliczną oraz mądrą dziewczyną ktora jest popularna bo słynie z bogatej rodziny. Prowadzi spokojne życie do póki nie dowiedziała się o wypadku mamy. Ich tata zostawił je kiedy Lia miała 8 lat . Życie układa się jej na nowo, zakochała...