✵1

2.6K 15 0
                                    

Nama aku Aisyah. Aku berumur 21 tahun dan suamiku pula, Ikhwan berumur 23 tahun.

Kami berkahwin awal kerana rezeki suamiku membuatkan kami bermampu untuk membina rumah tangga yang mewah dan kukuh sejak muda lagi.

Aku bekerja di sebuah syarikat IT manakala suamiku pula seorang full-time trader. Kerja dia senang je.

Duduk depan laptop dan buat trading siang malam. Ternyatalah dia akan duduk di rumah all the time.

Sewaktu kami bercuti pun dia takkan berpisah dengan laptop dia. Katanya laptop tu isteri keduanya. Hahaha.

Hasil trading suamiku sahaja lebih dari mencukupi untuk membina rumahtangga yang mewah. Namun aku masih nak bekerja sebab nak hilang rasa bosan di rumah.

So aku ni boleh dikatakan sorang yang aktiflah. Aku seorang wanita yang sentiasa menjaga aurat dan berpakaian labuh.

Kekadang suami aku pujuk aku untuk berpakaian seksi semasa keluar dengannya, tapi aku tolak dan masih kekal berpakaian muslimah. 

Well, kehidupan kami atas katil pulak biasa-biasa je sebab batang kote suami aku tu kurus dan pendek sebanyak 5 inci je. Itupun tak sampai. Dan dia selalu cepat pancut.

Ini sebab dia tu kerap sangat tengok porn dan inilah akibatnya. Kalau suamiku pancut awal pun, dia tetap akan memakai kondom setiap kali kami melakukan seks atas arahan aku.

Sebab aku tak ready lagi nak ada anak. Aku nak enjoy life aku puas-puas dulu. Kalau nak jujur lagi...

Aku nak sangat rasa batang panjang dan kuat dapat masuk dalam cipap aku tanpa kondom dan merasmikan dara aku walaupun dah rasa batang suami aku but masih cipapku ketat sama macam anak dara.

Tapi aku dah terikat dengan suamiku. So aku hanya bersyukur je dengan apa yang aku ada.

Hehe!

Walaupun kehidupan aku mewah dan gembira, stress di tempat kerja jugak memeningkan rutin aku. Stress nye bukan sebab kerja tapi sebabkan orang yang bekerja bersama aku.

Boleh dikatakan toxic la. Aku xde kawan di tempat kerja membuatkan aku bosan dan malas nak bekerja. 

Masa inilah Aiman hadir dalam hidup aku. Aiman  merupakan pekerja baharu di syarikat aku. Masih bujang dan hensem. Sejak dia masuk kerja di situ. Aku sentiasa ada kawan untuk borak dan makan sama-sama. Dia pun sama macam aku jugak. Kami x suka pekerja2 yang toxic di situ. So hanya aku ngan Aiman je satu geng.

Kami semakin menjadi rapat. Aku kenalkan Aiman kepada suamiku. Lagipun suami aku tak kisah kalau aku berkawan dengan lelaki sebab dia faham dan tahu yang aku xde kawan untuk borak dan lepak. Aku mula pergi ke kerja dengan happy.

Next>>>

BFF Seorang IsteriWhere stories live. Discover now