✯22

860 7 0
                                    

Hubungan aku bersama adik ipar aku, Nasrul semakin mesra dan rapat. Maklumlah suami aku dah kahwin kedua dengan kerjanya. Jadi suami aku sentiasa akan bersama dengan kerja dia sahaja. Nasrul gantikan tempat suami aku dan puaskan nafsu aku. Afif pun takdelah kurangnya. Dia pun tak pernah mengalah puaskan aku. Rutin aku simple je. Bangun pagi, pergi kerja, habiskan kerja, buat seks dengan Afif dalam kereta, singgah rumah Nasrul, buat seks dengan Nasrul, balik ke rumah dan tidur. Walaupun simple, ia tetap bahagiakan diri aku.

Namun soalan aku masih tidak dijawab lagi. Macam mana Syera boleh dapat dara dia balik? Benda tu mustahil. Tetapi macam mana? Jadi aku tunggu masa untuk berbicara dengan Syera. Afif tak tahu lagi tentang Syera pernah buat seks dengan abang iparnya Nasrul. Jadi aku kena play safe supaya tak kantoi rahsia masing ii. Bukan senang nak simpan rahsia kesemua orang yang kita rapat. Aku hanya tunggu peluang aku untuk mengetahui rahsia Syera.

Pada satu hari, Afif minta tolong aku untuk bawa Syera pergi ke klinik kerana dia tidak sihat pada waktu itu. Kebetulan aku pun tengah cuti masa tu, jadi aku pun tolong je la. Lagipun ia merupakan peluang yang terbaik bagi aku untuk korek rahsia Syera. Lalu aku gerak pergi ke rumah Nasrul untuk menjemput Syera. Nasrul dan Fizah pun sudah pergi ke kerja dan hanya Syera je la sorang ii di situ. Kemudian aku bawa dia pergi ke klinik dan dapatkan MC. Dalam perjalanan bawa Syera pulang ke rumah, aku mula make move.

Aisyah : Syera... Awak okay tak ni?

Syera : Okay je kak. Just demam je. Makan ubat ni dah okaylah tu.

Aisyah : Dah sarapan belum?

Syera : Belum kak... Kat rumahlah nanti makan roti ke apa ke...

Aisyah : Eh jangan gitew. Jom kita gi makan kat kedai dulu.

Syera : Alaaa kak... Saya dahle pakai baju rumah je ni. Malu la kak. Apa kata kita bungkus je?

Aisyah : Haa yelah ii...

Lalu aku hentikan kereta di sebuah kedai makan dan membungkus makanan untuk aku dan Syera. Kemudian kami pergi ke rumah Nasrul dan aku pun masuk sekali untuk makan bersama Syera sekali. Aku bersabar dan habiskan sarapan kami terdahulu. Selepas siap semua, Syera duduk di sofa ruang tamu dan berehat sekejap sebelum makan ubat. Lalu aku mulakan soalan aku.

Aisyah : Syera... Akak nak tanya something boleh?

Syera : Tanyalah kak.

Aisyah : Akak tahu pasal masa silam Syera dengan Afif. Afif cerita sampai korang dua datang KL untuk sambung belajar.

Syera : Hmm... Mesti akak fikir saya ni perempuan jahat kan?

Aisyah : Mana ada? Akak tak judge Syera. Bagi akak habiskan dulu apa akak nak cakap.

Syera : Hmm okay...

Aisyah : Lepas Syera dah pindah KL... Syera buat seks dengan Nasrul...

Syera : EH! Mana akak tahu?

Aisyah : Akak tahu Syera. Nasrul dah cerita kat akak.

Syera : Aduh... Akak please jangan bagitahu Afif pasal ni... Please kak!

Aisyah : Relax Syera. Akak takkan bagitahu Afif. Akak just nak tanya Syera. Nasrul confident sangat yang dia dapat pecahkan dara Syera. Tapi Afif kata Syera pernah buat seks sebelum pindah KL lagi. So akak tak faham. Betul ke Syera dara masa seks dengan Nasrul?

Syera : Laa tu je ke akak nak tahu? Terkejut saya bila akak tahu semua rahsia saya. Haih.

Aisyah : Hahaha... Akak faham sangat situasi Syera. Akak cuma nak tahu satu tu je. Betul ke Syera dara masa tu ataupun Syera ada buat pape untuk dapatkan dara balik?

BFF Seorang IsteriWhere stories live. Discover now