✯2

2.3K 12 0
                                    

Kehidupan aku jalan dengan lancar dan bertambah bahagia disebabkan sudah ada kawan baharu. 

Seperti biasa aku dan Aiman tengah makan di cafe syarikat kami.

Aiman: Aisyah.

Aisyah: Ye kenapa?

Aiman: Awak okay ke berkawan dengan saya?

Aisyah: Mestilah okay. Sebabkan awak la saya happy sekarang. Kalau awak takde, dah lama saya berhenti kerja kat sini tau.

Aiman: Kalau macam itu... Apa kata kita jadi bestfriends?

Aisyah: Eh bukan kita bestfriends ke sekarang nie?

Aiman: Maksud saya Aisyah... Kita jadi bestfriends macam orang putih.

Aisyah: Orang putih?

Aiman: Yelah. diaorang kan boleh berkawan dengan berlainan jantina. Mereka kurang batas dan lebih mesra dalam persahabatan. Even dah kahwin pun still sama.

Aisyah: Oh faham-faham. So apa awak cuba sampaikan?

Aiman: Diaorang tu boleh pegang2, peluk2... bercium mulut pun ada. 

Aisyah: Oh awak nak kita buat macam itu ke?

Aiman: Tak paksa. cuma bolehlah kita sentiasa saling memahami and kekalkan friendship kita. Seolah-olah kita xde rahsiakan apa-apa langsung. 

Aisyah: Hmm. Saya tak berani la Aiman sebab saya tak biasa dengan hubungan macam tu. Lagipun saya dah kahwin kan. Kalau saya nak pun suami saya kena benarkan.

Aiman: Alaaa Aisyah. Setahu saya Wan sporting la. Mesti dia pentingkan kebahagiaan awak kan?

Aisyah: Hmm. Awaklah yang minta kat dia. Saya tak berani.

Aiman: Which means? Awak ok la kan kalau kita berkawan kurang batas.

Aisyah: Ye ok je. Awak sorang je kawan saya. Dengan siapa lagi saya nak bercerita dan bermesra kan. Dengan suami bukan boleh share semua pun. hmm.

Aiman: Alaaa xyah risaula Aisyah. Malam ini saya try bincang dengan Wan ok?

Aisyah: Ok...

Setelah habis sudah kerja, Aku ngan Aiman balik ke rumah aku sama2. Seperti yang aku cakap, suami aku sentiasa di rumah je. kerja pun simple gak. So masa kami balik rumah tu, suami aku dah ada di sofa ruang tamu dengan laptopnya. Biasanya, sebaik saje aku masuk dalam rumah, aku akan peluk and cium suami aku dulu. tapi kalini aku terus ke bilik sebab takut apa akan berlaku bila Aiman bagitahu pasal tadi. Aiman pulak salam dengan suami aku dan duduk di sofa yang berhadapan dengan sofa suami aku tengah duduk. Aku mengintai mereka dari depan pintu bilik.

Aiman: Wan. Aku nak bincang something dengan kau.

Wan: Haa ye. Kenapa Man?

Aiman: Kau tahu kan yang sebelum ni Aisyah xde kawan sampai aku masuk kerja.

Wan: Ye. Lagipun sebabkan kau la Aisyah happy sekarang. Dulu balik kerja asik mood x ok je sebab kerja dikelilingi orang toxic kan.

Aiman: Ye weh. aku pun malas nak layan diaorang. Biasanya aku ngan Aisyah je selalu lepak berdua.

Wan: So apa yang kau nak bincangkan?

Aiman: Macam ini Wan. Hanya Aisyah je la kawan yang jadi support untuk aku. And sama juga untuk Aisyah. Kami rasa nak kekalkan hubungan ini.  So kami nak jadi bestfriends macam mat saleh. Persahabatan mereka kurang batas. Diaorang boleh pegang2, peluk2, bercium mulut, dan bermesra la. Itu yang aku nak minta kebenaran kau.

Wan: HAHAHA... Ni je ke kau nak bincang?  Mestilah aku bagi kebenaran. Aisyah setuju tak?

Aiman: Aisyah okay je cuma dia risau kau x setuju. Yelah Wan. Kang kau nampak kami berpeluk ke bercium ke nanti. Apa pulak kau akan fikir?

Wan: Takdela Man. Kalau itu yang buat korang selesa and happy... Just carry on. Aku tak kisah pun... Korang jadilah friends macam yang korang nak. Aku takkan halang.

Aku seperti tak percaya apa yang suami ku sebut sebentar tadi. Aku terus mencelah masuk.

Aisyah: So abang ok ke kalau sayang berkawan macam tu dengan Aiman?

Wan: Eh! Ye sayang. Abang ok je. Asalkan sayang happy.

Aisyah: Kalau sayang berpeluk dan bercium mulut ngan Aiman?

Wan: Ok.

Aisyah: Kalau sayang tak pakai tudung pastu berbogel penuh depan Aiman?

Wan: Ok je. Nanti sayang mintakla dia bogel jugak. Baru fair.

Aisyah: Kalau sayang... Hmm... Kalau Aiman sentuh body sayang ke pastu sayang blowjob Aiman. Abang ok ke?

Wan: Abang ok je sayang. Dah itu yang buat korang happy dan kekalkan hubungan korang. Then teruskan je la. Cuma jangan sampai batang dia masuk dalam lubang sayang and selebihnya. Kalau sayang x percaya juga... Meh abang rasmikan ciuman pertama persahabatan korang.

Suami aku bangun lalu tarik aku dan dudukan aku atas kaki Aiman. Dia lapkan mulut aku dan mulut Aiman gunakan tisu dan start merakam kami.

Aisyah: Abang! Apa ni?

Wan: Cepatlah kiss sayang. Orang dh start rakam dh. Ni first kiss korang kan? Cepatlah.

Aiman hanya senyum dan pandang wajahku. Aku malu gila waktu ini. Aiman make move dengan pegang leher aku dan tarik muka aku mendekati mukanya. Dengan perlahan bibir Aiman bersentuh dengan bibir aku. Lepas beberapa saat bibir kami bersentuhan, Aiman tekankan lidahnya ke dalam mulut aku. Aku pun buka mulutku dan mulalah kami buat french kiss. 

Nafsu ku naik bila mulut ku bertaut dengan mulut lelaki lain di depan suami aku. Kami kiss lebih dari 15 minit tanpa henti. Memang sedappp. Kami hampir dah lupakan tentang suami aku. Aku stop cium dan pandang ke arah suamiku. Suami aku yang nak merakam kami kiss tadi tu dah tertidur atas sofa. Kesian dia. Kami berdua senyum dan pandang balik muka each other.

Kini baru aku perasan yang tangan Aiman memegang erat pinggang aku dan tangan aku meliliti leher Aiman sambil aku masih duduk di atas kakinya di sofa. Aiman sambung cium aku dengan singkat selama beberapa kali. Orang kata "quick kiss" la... Kemudian Aiman mengangkat aku seperti pengantin baru lalu bawa ku masuk ke dalam bilik. Aku hanya sandarkan kepala aku di dadanya akibat dapat rasa selesa dan happy sangat-sangat.

Next>>>

BFF Seorang IsteriWhere stories live. Discover now