✯15

733 4 0
                                    

Keesokan harinya, Aku dan suami aku teruskan persiapan awal. Macam ii kami buat untuk lebih meriahkan majlis ini. Hari yang dinanti pun sampai. Majlis Pernikahan telahpun berjalan dengan lancar. Aku dan suamiku berjaya menjalankan majlis ini dengan baik. Bapa mentua aku sangatlah gembira sampai menitiskan air matanya. Aku pun gembira jugak kerana Kawan baik aku, Aiman telahpun jadi ahli keluarga aku. 

Bukan majlis je yang lancar. Plan kami pun lancar juga sehinggalah kami dapat tahu yang Nia sudahpun period secara tiba ii. Fuh nasib. Dapatlah masa yang lebih sikit untuk berfikir cara nak menjalankan plan kami dengan selamat dan baik. So cancel la malam pertama Nia dan Aiman. 

Selepas 2 hari majlis tersebut, tetamu ii sudahpun balik dan hanya tinggal ahli keluarga kami sahaja. Suami aku hendak ke Singapore lagi untuk meeting yang urgent. Dia tak dapat elakkan meeting ini. So terpaksalah. Dia ajak aku balik sekali dengan dia tapi aku ingin spend time bersama keluarga ini. Jadi aku stay di kampung dan suruh suami aku sahaja yang pergi. Masa tu pulak Nas merayu nak ikut alongnya. Aku pun pujuklah suami aku untuk bawa Nas sekali bersama dia. Yelah budak lagi kan. Mesti nak travel jejauh. So mereka pun geraklah dari rumah pada petang itu. Selepas suami aku dan Nas sudahpun keluar, Aiman dan Nia pula yang nak keluar makan dinner. Bapa mentua aku pun izinkan mereka keluar dan balik malam.

Jadi tinggal la aku dan bapa mentua aku sahaja di rumah. Semasa bapa mentua aku sedang menonton drama melayu di TV, Aku pun joinlah dia tonton sama ii. Drama tu pulak cite pasal kasih sayang sebuah keluarga. Terus aku start nangis sebab ibu dan ayah aku selalu bergaduh dan bercerai semasa aku berumur 15 tahun. Mereka berdua xnak tanggung aku langsung dan tinggalkan aku di rumah anak yatim. So aku membesar di rumah anak yatim sehinggalah aku berjumpa dengan suami aku.

Bapa mentua aku yang nampak aku menangis, terus mendekati aku. Dia bertanya sebab aku menangis. Dan aku pun ceritakan segala-gala peritan yang aku rasai semasa aku kecil. 

Aku tak dapat stop menangis lalu aku menyembamkan muka ke peha bapa mentua aku. Aku cakap ayah teruslah. HAHAHA... So semasa aku menyembamkan muka aku ke peha ayah, dia hanya berkain sarung tanpa berseluar dalam. Aku letakkan tangan aku di atas peha ayah hampir dengan kawasan sulit ayah. Walaupun ayah turut sedih tetapi perbuatan aku sedikit sebanyak menaikkan nafsu syahwatnya juga, lagi ii apabila suasana ruang tamu yang sejuk itu.

Tangan ayah mengusap lembut rambut aku. Dia cuba mengawal nafusnya tapi batangnya tak dapat tahan perasaan syahwat yang semakin bergelora dalam diri dia. Mungkin sudah beberapa tahun kot dia tak melakukan seks sejak mak mentua aku dah meninggal dunia sebelum aku kahwin suami aku lagi.

Walaupun aku tengah menangis tapi aku sedar dan perasan batang ayah sudah mencanak menunjuk langit. Aku berasa malu sikit sebab aku berpakaian nipis masa tu sehingga bra aku ternampak. Tak silap aku ayah nampak kot buah dada aku yang putih ranum ni.

Aku cuba bangun dengan malu tapi secara spontan tangan ayah tarik aku. Aku hilang balance dan terus terduduk di celah kangkang ayah. Masa tu aku dapat rasakan batang ayah cucuk belakang aku. tangan dia peluk kemas pinggang aku. aku yang berada di atas peha ayah menoleh pandang mukanya.

Ayah : Aisyah sayang ayah tak?

Aisyah : Sayanglah...

Tangan ayah yang keras terus mula meramas-ramas lembut tetek aku yang  kian menegang dan membengkak. Awal ii lagi dia sentuh tempat sensitif aku. Lagi ii bra aku yang lembut memudahkan lagi tangan dia memainkan puting susu aku.

Ayah terus cium bibir aku. Dinyonyot bibir aku di sebelah bawah dengan lembut. Tatau kenapa otak aku tak berfungsi masa, aku tak tolak pun perbuatan ayah tadi. Perlahan-lahan dia baringkan aku di sofa. Aku pun ikut je. Mulut ayah dah mula bertaut di bibir aku. Lidahnya menolak ruang gigi aku dan mencari lidah aku. Aku pun turut keluarkan lidah aku. Aku dapat merasakan kelainan ciuman ayah. Mungkin dia ni lebih berpengalaman. Yelah dah tua kot. Kami saling bertukar-tukar hisapan lidah.  Permainan lidah ayah di lidah dan lelangit aku menaikkan lagi syahwat aku. Ini namanya french kiss tau. Memang enak sekali rasa dia.

BFF Seorang IsteriWhere stories live. Discover now