Aiman angkat aku ke bilik tidur aku dan suamiku. Dia dudukan aku di atas katil lalu dia turut duduk di sebelah aku. Mulut kami jumpa balik. Yelah dh jadi kawan baik kan. Takkan xnak cium banyak2. Kalini Aiman hisap lidahku dan gigit bibirku yang comel. Aku masih berpakaian baju kurung sebab tak sempat lagi untuk bersalin baju. Tangan Aiman terlalu nakal sampai tangannya sudahpun pegang dan meramas-ramas tetek aku dari luar baju dan tudung.
Aksi kami dah jadi seolah-olah love romance gitew. Tapi kami masih ingat bahawa kami hanya kawan baik dan niat kami adalah hanya bermesra dalam persahabatan. Namun semasa kami di atas katil tu, aku teranggap Aiman sebagai kekasih aku dan aku semakin berahi dengan setiap sentuhan kawan aku. Aku sangat bangga dengan Aiman kerana dapat seorang yang pandai memahami hati aku dan juga badan aku.
Satu perkara yang aku x sangka telah berlaku. Tetiba je dia stop dan duduk depan aku di atas katil.
Aiman: Aisyah
Aisyah: Ye. Are you okay?
Aiman: Ya good. Tapi boleh tak awak buka tudung awak sebelum kita teruskan.
Aisyah: Eh! Bukan biasanya lelaki suka ke kalau perempuan beraksi sambil pakai tudung?
Aiman: Memanglah. Tapi saya nak tengok and bau rambut awak. Saya nak tengok seluruh badan awak. Kita kan BFF. Mestilah kena tahu setiap inci badan satu sama lain.
Aisyah: Hmm ok. Tapi Aiman. Malulah saya sebab saya tak pernah tak bertudung depan lelaki yang bukan muhrim. So awaklah yang bukakan. Hehe.
Tanpa fikiran panjang, Aiman pun buka la tudung dan anak tudung aku.
Mukanya terkejut gila apabila tengok rambut aku yang hitam dan panjang yang mana aku rahsiakan di dalam tudung aku. Aiman mendekati dan membau rambut aku.
Aiman: Woaaah! Wanginya Aisyah. Ini yang awak simpan sebalik tudung awak selama ni? Awak nampak lagi cantik bila tak bertudung. Untungnya saya dapat tengok kawanku si cantik ni tanpa tudung.
Aisyah: Haish. Mana ada cantik? Biasa je la. Kalau ye pun, takkan nak freehair kat luar. Masihlah kena jaga aurat.
Aiman: Alaaa Aisyah. Boleh je freehair masa awak keluar dengan saya. Takde siapa nak salahkan awak. Ada yang minta nombor tu mungkin la. Hahaha.
Aisyah: Hahaha. banyakla awak.
Aiman: Tapi serius. Awak kena try freehair waktu keluar. Awak cuba apa rasa bila keluar freehair and berpakaian seksi. Senang cite awak pakai macam ni je la.
Aiman keluarkan fon dia dan tunjuk aku suatu gambar.

Aisyah: Amboi! Sakit mata saya tengok.
Aiman: Bolehlah Aisyah. Teringin nak tengok awak pakai camni. Mesti lagi cantik.
Aisyah: Hmm. Adalah sekali tu suami saya belikan pakaian mcmni and suruh saya pakai masa keluar makan malam. Tapi saya tak pakai. Saya just pakai untuk tunjuk dia pastu saya tukar balik pakai pakaian yang elok sikit.
Aiman: Fuyooo. Srsla? Alaaa eloklah pakaian ni. Masa awak keluar dengan saya nanti pakai macam ni tau.
Aisyah: Wekkk.. Tanak.
Aiman: Bolehlah... Kita kan BFF. For me please.
Aisyah: Hmm yelah. Tak janji. tapi saya cuba.
Aiman terus gembira dan sambung mencium aku sambil usap-usap rambut aku. Tangan Aiman kekal bermain dengan rambut aku dan mulut kami masih dalam pertemuan seperti dah kena lekat. Kemudian Aiman slowly masukkan tangan dia ke dalam baju kurung aku. kalini dia ramas tetek aku dari luar bra sahaja. Dia buka kancing bra aku dan tarik keluarnya tanpa membuka baju aku. Aiman sambung picit tetek aku tanpa apa-apa halangan dan menguli puting aku. Cipap aku semakin basah dengan setiap sentuhan kawan baik aku Aiman.
Akhirnya dia membuka baju kurung ku dan terpapar la tetek aku yang putih dan comel ni. Muka Aiman nampak terkejut dengan suatu senyuman. Dia sentuh tetek aku perlahan-lahan dan mengusap-usap. Tanpa fikiran panjang, dia terus hisap tetek ku seperti bayi yang dahaga susu. Aiman hisap bergilir-gilir. Kejap kanan kejap kiri. Adakalanya dia mengigit puting aku dan hisapnya. Kenikmatan tu memang aku dapat rasakan pada masa tu. Aiman memang pandai naikkan nafsu aku. Aku sayang kawan baik aku.
Aiman: Sayang. Cantiklah tetek sayang. Besar and sedap. Untung tau baby dapat rasa tetek sayang harini.
Sambil aku mengeliat kesedapan.
Aisyah: Aaaah! Sedap baby! Teruskan! Sayang suka.
Tanpa disedar, Aiman panggil aku sayang dan aku panggil dia baby. Kami sudahpun seperti suami isteri padahal suamiku tengah tidur di sofa ruang tamu.
Masa ini hanya kain baju kurung dan seluar dalam tinggal kat badan aku. Aiman angkat kain aku sampai ke pinggang. Dia amat sukai peha aku yang sangat putih ranum dan menggiurkan lelaki. Aiman buka kainku dan perasan bahawa aku sudahpun basah di bawah. Dia hanya tersenyum dan membawa tangannya untuk membuka seluar dalamku. Tapi aku sempat halang tangannya.
Aisyah: Woah mana aci kalau baby je dapat tengok full body ayang? baby bogel dulu. Baru ayang bagi baby tengok mahkota segi tiga ayang.
Aiman: Hahaha yelah ayang. Tapi jangan terkejut ye bila baby buka seluar.
Aku hanya senyum sinis. Aiman mula bogelkan diri. Semasa dia hendak buka seluar dalamnya, aku dapat anggarkan yang batangnya adalah dalam ukuran bawah 7 inci. Tetapi daguku jatuh ke lantai bila aku nampak batangnya yang sebenar.
Next>>>
YOU ARE READING
BFF Seorang Isteri
RomanceNama aku Aisyah. Ini adalah kisah aku berjumpa dengan seorang lelaki dan menjadi kawan baiknya. Persahabatan kami direstui oleh suamiku untuk bermesra. Oleh kerana persahabatan kami tidak ada batas, hidup aku berubah menjadi lagi hebat dan aku dapat...