✯8

1.1K 8 0
                                    

Jumaat yang aku menantikan tu sampai. Aku rasa tak sabar nak jumpa ex aku. After 5 tahun aku jumpa dia. By the time aku masuk cafe yang kami biasa date dulu tu, Hafiz dah tunggu aku di situ.

Aisyah : Hye Hafiz...

Hafiz : Eh Aisyah. Hai.

Hafiz terus bangun and nampak nervous sebab jumpa aku after long time kot... Aku pun peluk la dia sebagai tanda greeting. Dia nampak lagi terkejut bila aku buat begitu. Maklumlah yang dulu aku baik sangat sampai Hafiz ajak aku keluar dating pun aku malu tapi sekarang aku dah tak malu and buat je apa yang aku suka. Hafiz pun balas pelukkan aku lalu kami duduk and start borak. Dari pukul 1 sampailah 5 petang. 

Hafiz bagitahu yang dia dh pun tunang 3 bulan lepas. Tak lama lagi dia akan kahwin. Dia juga mengaku yang aku sorang je la first and last love dia. lepas aku dia x cinta sesape pun. Baru sekarang jumpa jodoh yang ditentukan oleh family dia. 

Eh lupa nak bagitahu. Dulu kami breakup sebab hubungan kami kantoi kat abang Hafiz. Yelah masa kami couple tu kami masih belajar skolah lagi. Bila abang dia tak setuju dan suruh kami berpisah, kami pun terpaksa la buat keputusan macam tu. Habis je spm, keluarga Hafiz pindah ke negeri lain. Terus kami lost contact.

Okay back to story... So semasa kami borak ii tu aku bertanya sikit.

Aisyah : Betul ke Hafiz xde sesape dalam hidup Hafiz selepas Aisyah.

Hafiz : Betul Aisyah. Lepas kita berpisah tu, Hafiz susah nak suka kat orang baru. yang tunang Hafiz sekarang nie pun fammily Hafiz yang tentukan.

Aisyah : Boleh Aisyah tanya something kat Hafiz tak?

Hafiz : Tanyalah

Aisyah : Hafiz virgin lagi ke?

Hafiz terkejut...

Hafiz : EH Aisyah! Kenapa tanya macam itu?

Aisyah : Yelah dulu masa kita couple tu Hafiz minta nak sentuh Aisyah tapi Aisyah x bagi. Hafiz pun kata xde orang lain dalam hidup Hafiz lepas Aisyah kan? So Hafiz masih virgin lagi ke?

Hafiz : Ye Aisyah. Hafiz masih virgin. Masa tu Hafiz berani minta kat Aisyah sebab niat Hafiz kat Aisyah adalah untuk halalkan Aisyah. Kalau Aisyah benarkan Hafiz sentuh Aisyah masa tu, by now Hafiz dah tak virgin dah. Tapi nak buat macam mana kan? Dua2 tak berlaku. So Hafiz terima kenyataan tu dan move on je la.

Oh YESSS!!! Hafiz still virgin(dara) Inilah peluang aku! Aku masih boleh rasa batang Hafiz dalam cipap aku sebelum bakal isteri dia rasakannya. First love dia dah kat aku, so first sex dia pun aku nak dia buat ngan aku jugak.

Aisyah : Kalau Aisyah benarkan sekarang, Hafiz nak lagi ke?

Hafiz : Eh mana boleh Aisyah? Aisyah kan dah kahwin. Aisyah kepunyaan suami Aisyah.

Aisyah : So Hafiz tak nak lah? Xnak xpe. Dulu Aisyah x berani and xde pengalaman. Sekarang dah ada dua ii. Tapi Hafiz pulak xnak. Takpe.

Hafiz : Aisyah serius ke? Kalau suami Aisyah tahu macam mana?

Aisyah : Tengah serius lah ni. Suami Aisyah x mampu nak puaskan Aisyah. Ingat Hafiz boleh. Tapi takpelah, Aisyah anggap je Hafiz pun mampu. HEHEHE.

Hafiz : Woah... Cabar Hafiz ke? Jangan Aisyah. Takut Aisyah terlebih puas.

Aisyah : Sembang kote. Kalau boleh tu tunjuklah! cakap kosong buatpa?

Hafiz : HAHAHA... Tapi Aisyah, Hafiz simpan untuk bakal isteri Hafiz. Hmm...

Aisyah : Hafiz... Hafiz xnak Aisyah ke? Hafiz idamkan body Aisyah dari dulu lagi kan? Body Aisyah dah bertambah dewasa dah sekarang. Xnak ke? Hafiz la orang yang Aisyah paling sayang dalam dunia ni masa tu, tapi Aisyah x mampu nak bagi apa yang Hafiz nak. Sekarang Aisyah nak Hafiz amik Aisyah. Amikla semuanya yang Aisyah ada. Aisyah nak tunjuk sebanyak mana cinta Aisyah kat Hafiz masa tu.

BFF Seorang IsteriWhere stories live. Discover now