Selepas 2 hari, Suami aku dan adiknya Nas telahpun balik ke rumah. Aku terus ajak suami aku dan Aiman untuk membuat urgent meeting. Macam biasa kami keluar bertiga dan aku bercerita apa yang berlaku antara aku dan bapa mentua aku. Suami aku berasa malu amat dengan kelakuan ayahnya. Kemudian kami menepikan cerita itu dan menyambung perbincangan untuk melaksanakan plan kami.
Aiman katakan bahawa susah untuk jalankan plan kami di kampung sini. So dia bagitahu yang dia nak bawa Nia ke rumahnya di KL. Lagilah senang nak hasut Nia untuk mission kami. So selepas lepak di kampung suamiku selama seminggu, kami berempat pun bertolak ke KL. Kini hanya tinggal ayah dan Nas bersamanya di rumah kampung itu. Sudahpun malam bila kami sampai di KL, so kami terus menuju ke restoran untuk makan malam. Aku ajak Aiman dan Nia untuk tinggal bersama di rumah aku untuk seminggu. Nia tolak ajakan aku sebab katanya dia tak nak bebankan aku dan suamiku. Aku ajak tidur rumah aku sebab tinggal lagi 4 hari sahaja lagi untuk Nia masuk fasa subur balik. So bolehlah teruskan mission kami ni.
Aiman yang memahami niat aku, pujuk Nia untuk setuju. Selepas Nia pun bersetuju, kami pun oulang ke rumah. Aku sediakan bilik tetamu untuk pengantin baharu ini. Malam itu kami duduk bersama di ruang tamu dan bersembang lama. Di sinilah kami rosakkan minda Nia. Kami buat open talk. Cerita pasal porn, seks, fantasi dan banyak lagi topik yang boleh buat Nia ingin nak try. Mula ii Nia rasa tak selesa dan tak suka dengan topik ii yang sembang. Tapi lama-kelamaan Nia semakin rasa selesa dan excited nak tahu lagi. Yes... Trick kami berfungsi... Sampailah kami brainwash Nia untuk menonton video porn sesama. Suamiku secara sengaja mainkan video porn tentang cuckold. Nia asyik tutup mata bila aksi seks bermula. Lama kemudian dia start minta untuk play video lain lagi.
Suami aku keluarkan segala-gala collection porn nya pada malam itu. Baru masa tu aku dapat tahu fetish ii suami aku. Patutlah dia layanan dia kat aku lain sikit masa kami seks selepas aku jujur kesemuanya kat dia. Fahammm... Then kami sambung menonton sehinggalah pagi. Demi menjayakan misi kami, Aku, suami aku dan Aiman mencuba terbaik kami untuk bertahan dan tidak bertindak dengan nafsu. Aku memang dah rasa basah kat bawah. Suami aku dan Aiman pulak, confirm dah naik adik dia dalam seluar dalam mereka. Tapi Nia je yang tonton kesemua video itu dengan penuh minat. Kami berulang benda yang sama selama 4 hari yang berikutannya. Memang kami push kaw kaw la. Dengan penuh harapan, kami brainwash Nia dengan macam ii cara. Aku siap ajar Nia cara nak melancap sambil berfantasi. Aku hanya bagi dia gosok cipap dia je. Aku takut dia masukkan jarinya ke dalam tapi nasib tidak sebab aku nak bagi cipap Nia ni kepada suami aku dengan fresh sekali.
Sekali sekala aku dan suami aku melakukan seks di dalam bilik kami dan keluarkan bunyi yang kuat sangat supaya Nia dengarnya dan menaikkan nafsunya.
Akhirnya... Hari yang kami tunggu ii pun sampai. Aiman katakan bahawa Nia sendiri ajaknya untuk melakukan seks dari pagi tadi. Tapi Aiman menolak dan memintanya untuk tunggu sampai malam ini. Masa tu kami berasa bangga bahawa kami berjaya masukkan ilmu seks ke dalam otak Nia yang alim itu. Kami masih bersabar dan tunggu sampai malam untuk mendapatkan peluang emas yang terbaik.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Situasi di dalam bilik tetamu:-
Pada malam itu...
Nia : Awak... awak kata nak malam nie... Jom... Lama saya tunggu nie... Nak rasa kepuasan yang tak pernah rasa dalam hidup saya. Jomlah.
Dengan nada yang menggodakan, Nia ajak Aiman untuk bersetubuh. Tetapi Aiman memulakan dramanya.
Aiman : Nia... Saya nak jujur something dengan awak.
Nia : Hmm? Apadia?
Aiman : Sebelum tu saya nak minta maaf sebab saya rahsiakan benda nie dari awak. Sebenarnya saya mati pucuk.
YOU ARE READING
BFF Seorang Isteri
RomanceNama aku Aisyah. Ini adalah kisah aku berjumpa dengan seorang lelaki dan menjadi kawan baiknya. Persahabatan kami direstui oleh suamiku untuk bermesra. Oleh kerana persahabatan kami tidak ada batas, hidup aku berubah menjadi lagi hebat dan aku dapat...