✯5

1.7K 11 0
                                    

Secara tiba-tiba aku terbangun dengar bunyi ketuk pintu bilik aku. Bila aku buka mata, aku nampak Aiman tengah tidur bertelanjang dan juga aku. Terus aku kejutkan Aiman dan suruh dia pakai seluar dalam. Sambil tu aku pun pakai balik seluar dalam dan baju dalam aku Barulah aku boleh cover sikit kat husband aku yang kami tak buat apa-apa yang dia larangkan.

Kemudian aku buka pintu...

Wan : Sayang... Sorry abang tertidur tadi... Korang buat apa je..

Aisyah : Eh takpelah abang... Oh ni haa... Kami tengah borak dari tadi. Aiman pun kata nak tengok body sayang... So sayang tunjuk la. Kami kan BFF. Lagipun dah dapat kebenaran abang kan? Lagilah best.

Wan : Woah... Happy la abang tengok sayang happy macam ini...

Aisyah : Hehehe...

Semasa aku bercakap dengan suamiku, Aiman pun sudah bersedia berpakaian balik dan meminta diri untuk pulang. Aku dan suamiku telah ikut Aiman hingga ke pintu depan rumah. Sebelum balik, aku salam tangan Aiman dan dia pulak tarik dan peluk aku dan cium mulut aku di depan mata suami aku. Pelukan kami amatlah rapat dan ciuman pun agak liar selama beberapa saat. Tetapi suamiku hanya senyum sahaja. Kemudian Aiman beredar dari situ.  Pandangkan suami aku tak kesah pasal hubungan kami, aku teruskan kerja harian ku di rumah seperti biasa.

Masa sebulan pun berlalu begitu saja. Hubungan aku dan Aiman makin rapat sehinggalah aku serahkan aku sepenuhnya kepada dia. Aku melakukan seks dengannya lebih banyak dari aku melakukannya dengan suamiku. Tak kisahlah dalam kereta ke di hotel ke. Di mana saja dapat peluang, di situlah kami melakukannya. Setiap kali kami seks, Aiman tak pernah pakai condom dan sentiasa pancut ke dalam rahimku. Hanya beberapa kali je la dia pancut dalam mulut aku dan aku dapat telan air maninya. Air mani suami aku pun tak pernah lagi aku telan dan dia masih memakai condom sewaktu kami seks. Bertuah la kawan aku tu sebab dapat rasa cipap aku dengan batangnya yang asli dan tidak berbalut. Aku bertambah gembira dengan kehadiran Aiman di dalam hidupku. Aku mula pandai beraksi di atas katil. Suami aku pun gembira sangat bila tengok aku bahagia dan enjoy. Kini aku sudah berani upload gambar aku dan Aiman berpeluk dan bercium mulut di dalam media sosial dengan kebenaran suami aku. Ramai lelaki comment untuk berkenalan dan berkawan dengan aku, tetapi aku tak pedulikan mereka. Aku bersyukur dengan kawanku yang ada dengan aku sekarang ini cukup hebat untuk buat aku bahagia dan puas.

Pada suatu hari, Aiman ajak aku keluar makan malam bersama kawan-kawannya. Mula-mula aku malu tapi sebabkan ada Aiman aku pun ikut je la dia. Bila sampai di tempat perjumpaan tu aku bertemu dengan 2 orang kawannya yang bernama Daniel dan Imran. Sebenarnya aku kenal si Daniel ini. Dia adalah musuh suami aku sejak di sekolah rendah lagi. Suami aku pernah tunjuk gambarnya dan ceritakan pasal dia. Walaupun dia musuh suamiku, aku tetap layan dia dengan baik sebab dia adalah kawan Aiman. Selepas kami habis makan di sebuah restoran 5 star, kami pergi berjalan-jalan di tepi pantai. Ketika itu, Imran minta diri untuk menjawab call awek dia. Aiman pula katanya nak pergi ke tandas sebab sakit perut. Jadi tinggallah aku dan Daniel sahaja.

Semasa aku berjalan dengannya, kami borak macam kawan lama yang baru jumpa. Dia tu kuat melawak. Buat aku penat gelak. Sambil gelak tu, kaki aku terseliuh sebab terpijak batu dan terjatuh di atas pasir. Daniel terus angkat aku macam pengantin dan dudukkan aku atas batu di tepi pantai itu. Masa tu baru aku perasan yang kami jalan jauh dari tempat yang ada orang ramai dan tempat yang kami ada tu pun kurang sikit cahaya lampu. 

Daniel : Eh awak ok tak nie?

Aisyah : Aduh!! Sakitlah! Ish sebab awaklah ni! Asik buat saya gelak je sampai macamni.

Daniel : Eh saya pula? siapa suruh awak gelak sampai jatuh atas pasir?

Aisyah : Hish!! Sakitlah kaki saya.

Daniel : Hmm Meh saya tengok.

Daniel mendekati aku dan berlutut di depan aku. Dia angkat kain aku ke atas tanpa kata apa-apa sampai nampak peha aku yang putih ranum dan nampaklah warna seluar dalam aku yang pink. Aku terdiam seketika. Nasib takde orang kat situ. dia pegang kaki aku dan urut-urut sikit. Memang sedap bila dia urut kaki aku masa tu. Kemudian tangan dia naik ke lutut aku. Aku menunjukan peha aku pun sakit jugak. Dia turut letakkan tangannya di peha aku. Tanpa disedari, sentuhan dia buat cipap aku mula basah. Bila dia habis urut tu, dia bangun dan hulurkan tangannya. Kaki aku rasa elok sikit dan kami berpatah balik ke kereta. 

Selepas masuk dalam kereta dia bertanya aku...

Daniel : Kaki awak okay tak Aisyah? Ke sakit lagi?

Aisyah : Okaylah sikit lepas awak urut. Pandai eh awak urut? Terima kasih tau!

Daniel : Terima kasih je?

Aisyah : Pastu nak apa lagi?

Daniel : Kalau saya minta awak boleh bagi ke?

Aisyah : boleh.

Daniel : cium mulut saya sebagai tanda ucap terima kasih.

Aisyah : Wah Wah Wah. suka hati je minta cium kat isteri orang ye?

Daniel : Tadi awak kata boleh bagi apa yang saya minta. Kan Kan Kan? So saya pun mintalah. Boleh ke tak boleh?

Aisyah : Hmm yelah...

Tanpa berfikiran panjang aku pun cium mulut dia. Bibir aku bersentuh dengan bibir musuh suami aku. Ni kalau suami aku tahu, mati aku. Daniel pegang kepala aku dengan kedua-dua tangannya dan tekankan untuk bibir kami kekal bercium lagi. Lidahnya bermain untuk membukakan mulut aku. Entah mengapa, aku pun membalas ciuman dia. Dia hisap lidah aku dan juga aku. Kami bercium di dalam kerata itu lebih dari 5 minit. Akhirnya bibir kami berpisah. 

Aisyah : Dah. Happy?

Daniel : Thank you awak.

aku hanya senyum je.

Daniel : Tapikan Aisyah. Putihnya peha awak. Rasa macam nak gigit je. 

Aisyah : Kenapa tak gigit je tadi?

Daniel : Sebab nak bagi seluar dalam pink awak tu  basah lagi.

Aisyah : Haa? Awak nampak ke?

Daniel : nampaklah. Jarang dapat tengok perempuan cantik cam awak basah gila.

Aisyah : Ish awak ni. Malulah saya.

Daniel : tu baru nampak peha yang putih. Belum tengok atas lagi.

Aisyah : Tak boleh tengok. Werkkk.

Daniel : Kenapa?

Aisyah : sebab ini suami saya punya. Yang pernah tengok pun suami saya dan Aiman je. Itupun dengan kebenaran suami saya. 

Daniel : Kalau saya nak juga?

Aisyah : kena minta suami saya lah. Tetapi dia takkan benarkan. sebab dia tu benci awak. dia anggap awak sebagai musuh.

Daniel : Hmm tahu. Jadi awak cium saya tadi tu xde masalah ke?

Aisyah : Eh HAHAHA. pandai trick saya eh!! okaylah saya try call suami saya dan minta kebenaran.

Daniel : jangan sebut nama saya. Cakap je kawan awak.

Aisyah : Okay.

Aku call suami aku dan minta kebenaran untuk tunjuk badanku kepada seorang kawan dan suami aku pun setuju. Daniel jadi gembira bila dapat kebenaran suami aku. padahal suami aku tak tahu yang bakal kerjakan badan aku tu musuh dia. 

Daniel terus tarik aku dan dudukan di atas kaki dia. Dia mula cium aku dan tangannya mula meramas tetek aku. terus dia tarik baju aku naik ke atas dan tanggalkan bra aku. Kini terpaparla kedua-dua tetek aku. Dia menguli puting aku dan start menyonyot. Dia hisap tetek aku macam orang first time dapat tengok tetek. Tapi nikmatnya next level. Dia buat lovebites di sekitar tetek aku. Dialah orang pertama yang buatnya pada aku.

Next>>>

Jangan lupa untuk vote dan comment ye><

BFF Seorang IsteriWhere stories live. Discover now