✯17

669 2 0
                                    

Recap!

Nama aku Aisyah. Aku berumur 21 tahun dan suamiku pula, Ikhwan berumur 23 tahun. Kami berkahwin awal kerana rezeki suamiku sahaja membuatkan kami bermampu untuk membina rumah tangga yang mewah dan kukuh sejak muda lagi. Namun aku masih nak bekerja sebab nak hilang rasa bosan di rumah.

Semasa aku dah rasa bosan dan menyampah untuk kerja dengan staff ii toxic di office aku, tiba-tiba Aiman hadir dalam hidup aku sebagai seorang sahabat. Persahabatan kami semakin menjadi rapat dan kukuh sehinggalah Aiman jadi BFF aku. Disebabkan hubungan bersamanya, aku mempelajari dunia seks lebih jauh lagi sehingga aku bercurang dengan suami aku. Aiman, kawan Aiman, ex aku, 4 orang budak mat rempit, suami kawan lama aku dan juga bapa mertua aku sekali. Semuanya 10 orang termasuk suami aku yang aku pernah bersetubuh sepanjang ini.

Apabila aku menyesal dengan kesilapan aku dan meminta maaf kepada suami aku, semuanya berubah menjadi lagi menarik. Aku mula melakukan seks bersama Aiman dengan kebenaran suami aku. Suami aku benarkan kami bersetubuh dengan satu syarat. Syaratnya adalah suami aku nak pecahkan dara isteri Aiman iaitu adik kandung bagi suami aku sendiri. Pelbagai perancangan dan penipuan kami lakukan untuk tunaikan syaratnya itu.

Kini permainan takdir membawa aku sampai ke dalam bilik tetamu rumah aku, di mana suami aku sedang menikmati dara adik kandungnya dan aku pula menikmati batang Aiman di dalam cipap aku.

Nia : WHAT THE FUCK???

Aku dan Aiman terkejut dengar suara Nia. Kantoi juga kami semua. Akhirnya, Nia sudah nampak batang Aiman yang keras sedang menghenjut cipap Kak long nya iaitu aku. Nia seperti tak faham dan tak percaya apa yang dilihat oleh matanya.

Nia : Aiman!!! Awak buat apa ni?! Awak kata awak dah mati pucuk! But how? And awak tengah main dengan Kak Long saya?!

Aiman : Nia sabar kejap... Saya boleh explain...

Wan : No Aiman... Biar aku explain. Semua ni salah aku.

Aisyah : Abang... Ini bukan salah abang... Salah sayang. Biar sayang je yang explain kat Nia.

Nia : Korang semua tipu aku ke?!!

Secara tiba-tiba aku rasa pening dan nak termuntah... Aku tak dapat tahan, lalu aku muntah sambil jatuh pengsan di lantai bilik tersebut juga. Kesemuanya terkejut tengok aku dalam keadaan begini.

Wan : Sayang!!! Sayang?!

Aiman : Aisyah!? Bangun Aisyah!!

Wan : Adik! Call ambulans cepat!!

Itu sahaja aku dengar masa tu. Kemudian semuanya menjadi gelap. Aku tak faham apa yang sudah berlaku. Lalu aku buka mata dan perasan yang aku sedang baring di atas katil hospital dan suami aku sedang tidur di sebelah aku.

Aisyah : Abang?

Wan : Sayang? Sayang okay ke sekarang?

Aisyah : Rasa elok sikit. Tak tahu macam mana sayang boleh termuntah dan pengsan tadi...

Wan : Tula abang suruh jaga kesihatan sayang tapi sayang tak nak. Lepas ni sayang kena jaga diri sayang terlebih dari biasa tau. Sebab sayang bukan sorang lagi dah.

Aisyah : Maksud abang?

Wan : Maksudnya... Abang nak jadi ayah... Sayang nak jadi ibu...

Aisyah : Apa?! Sayang pregnant ke bang?

Wan : Ye sayang... Akhirnya, kita akan ada anak...

Aku bahagia sangat yang sudah ada satu lagi nyawa di dalam diri aku ini yang bakal menjadikan aku seorang ibu. Tetapi kebahagiaan aku tak tahan lama.

Wan : Eh sayang! Kenapa sedih? Senyumlah sikit.

Aisyah : Abang... Ni anak siapa?

Wan : Anak kita sayang. Walaupun anak ni bukan dari benih abang pun, abang tak kisah langsung pasal tu. Ini anak kita. Kita jaga dengan baik. Abang terima semuanya dengan ikhlas. 

Aisyah : Tenkiu abang... Sayang tak pernah jadi isteri yang baik kat abang. Tapi abanglah suami yang terbaik dalam dunia ni. 

Wan : Hahaha kemain...

Aisyah : Sayang serious tau... Sayang janji... Lepas ni sayang akan jadi isteri dan ibu yang baik lepas ni.

Wan : Aip! No! Abang nak sayang happy. Tu je. Sayang buat je apa yang sayang suka... Abang takkan halang. Sayang sentiasa isteri yang baik kepada abang. Abang bersyukur sangat. I Love You. Okay?

Aisyah : I Love You Too... 

Aisyah : Eh! Aiman mana? Nia okay tak?

Wan : Haih... Nia marah giler... Dia terus pack barang dia pastu gi duduk rumah kawan dia. Aiman tengah pujuk dia sekarang ni.

Aisyah : Hmm... Semua salah sayang kan?

Wan : No la sayang. Lagipun abang kenal adik abang tu. Dia merajuk kejap je tu. Lama ii nanti dia datang balik la kat kita. Don't worry.

Keesokkan hari juga, aku discharge dan balik ke rumah. Doktor katakan yang aku dan kandungan aku sihat sangat. Dia hanya nasihat aku untuk melakukan rutin harian yang sihat untuk aku dan juga kandungan aku. 

Kini di rumah, aku, suami aku dan Aiman masih mencuba untuk pujuk Nia. Namun Nia terlalu marah dan benci pada kami. Dia block nombor kami dan langsung tak nak hadap muka kami bertiga lagi. Namun suami aku yakinkan aku tentang hal Nia. Aku pun percaya dia dan berharap yang Nia akan fahamkan penerangan kami semua.

3 Bulan Berlalu...

Akhirnya Nia kembali pada kami. Dia datang ke rumah aku dan minta maaf kepada aku dan suami aku. Mujurlah dia memahami perasaan kami dan terima segala kesilapan kami. Aku minta Aiman dan Nia untuk tinggal bersama kami sahaja selepas ini. Lagipun aku mengandung sekarang. Aku memang perlukan seorang teman di rumah. Suami aku pun sudah berhenti buat trading dan terlalu busy dengan mulakan bisnes baharunya. Hanya pendapatan Aiman sahaja yang ada untuk keperluan harian kami.

Walau apa-apa pun, perjuangan seks kami tak pernah berhenti... Kini dengan Nia sekali, kami melakukan seks berempat di dalam bilik yang sama. Nia terima kenyataannya dan melakukan seks bersama suami aku yang merupakan abang kandung sendirinya. Aku pula seperti biasa, seks bersama BFF aku Aiman. Suami aku dan Aiman sentiasa berhati-hati apabila seks bersama aku. Mereka akan handle aku dengan baik dan selamat untuk menjaga kandungan aku juga. 

Dengan bantuan Aiman, suami aku mengambil beberapa ubat pil untuk membesarkan batangnya. Akhirnya, perubatan tersebut berfungsi juga. Batang suami aku menjadi semakin besar dan panjang untuk selamanya. Nia sendiri yang selalu minta batang suami aku apabila Aiman lambat balik ke rumah. Kini kami berempat tiada lagi apa ii rahsia dan juga batas. Semuanya berjalan dengan lancar dan bahagia. 

Next>>>

BFF Seorang IsteriWhere stories live. Discover now