Nisha : Aisyah... Sebenarnya kami nak cakap sikit dengan kau.
Aisyah : Apa dia?
Nisha :Benda ni aku dan Kumar dah lama bincang since kami jumpa kau. And now aku rasa aku tak kisah untuk kongsi husband aku dengan kau.
Aisyah : HAAAA??? Apa maksud kau kongsi husband kau?
Nisha : Yes Aisyah. Kami dua ni open couples tau. Kami selalu borak pasal sexual fantasy kami. Macam aku ni, fantasy aku adalah tengok husband aku fuck perempuan lain depan aku and husband aku pula dia geram dengan badan kau. So kalau kau tak kisah, boleh tak kau seks dengan Kumar sekarang? Suami kau pun dah outstation kan. So inilah masanya.
Aisyah : Weh Nisha! Kau dah gila ke?! Kau ingat aku pelacur ke apa? Senang ii nak bagi badan aku kat Kumar? Aku ni isteri lelaki lain. Ada maruah tau tak?
Sebenarnya, aku pun ada fantasy kena fuck dengan lelaki India. And bila Nisha cakap mcmnie memang aku dah ready dalam hati. Apa yang aku nak tu, tengah berlaku for real. Tapi saje je aku buat ii refuse. Nak tengok sampai mana mereka pujuk aku. HAHAHA
Nisha : No Aisyah. Aku tak maksudkan kau pelacur gitew. Aku nak kau enjoy seks dengan Kumar. Itu je. Aku pun lagi bernafsu nak tengok korang dua seks depan aku.
Kumar : Bolehlah Aisyah. Haritu u berpakaian muslimah pun batang I dah naik. Sekarang u pakai sexy macam ni lagi la. Lagi ii bila u cium mulut kawan i. U bagi diaorang raba u. Takkan xnak bagi i fuck u malam nie?
Aku terdiam kejap. Nisha terus bangun dan tolak aku bersandar di sofa dan cium bibir aku dengan rakus. Tangannya pula menyelak dress aku dan mengusap alur cipap aku dari luar seluar dalam. Bau badan Nisha yang wangi dan usapan dia di alur cipap aku teruss merangsangkan aku.
Nisha : Kumar! come here. Buat Aisyah basah harini. Fuck dia sampai korang dua ii rasa puas.
Terkejut aku tengok Nisha bertindak macam tu. Kumar terus buka shorts dia dan bertelanjang bulat dengan batangnya yang separuh tegang. telurnya hitam pekat dan jauh lebih besar amat dari kesemua batang dan telur yang aku pernah nampak selama ini. Batangnya kelihatan kulit yang tebal menutup kepala kotenya yang besar tu. Nampak macam cendawan hitam. Urat ii yang timbul sekeliling batangnya menjentik nafsu aku.
Kumar perlahan kangkangkan aku luas ii sambil Nisha masih bercium mulut aku. Lidahnya sangat agresif terokai ruang mulut aku. Dia meludah air liurnya ke dalam rongga mulut aku dan teruskan beraksi agresif menikam bergulung dengan lidah aku. Perbuatan dia menaikkan nafsu syahwat aku. Muka aku jadi merah menahan nikmat dengan mataku yang semakin kuyu.
URMMMM!!!! SLURPPP!!! SLURRR!!!
Aku tatau bila pulak Kumar tarik dress aku ke paras pinggang dan lucutkan seluar dalam aku. Kumar yang berbogel terus berlutut dan menyebamkan mukanya di alur nikmat kewanitaan aku dan menjilat dengan rakus. Lidah Kumar yang panjang menyusuri pantas alur cipap aku dan tekan biji kelentit aku yang kian timbul. Aku terkangkang luas peha aku dengan melepaskan keluhan nikmat yang diberikan oleh Kumar. Walaupun aku suka dan fantasy aku dah mula jadi real, aku masih berlakon dipaksa dan terpaksa sebab benda tu buat aku lagi suka... HEHEHE.
Aisyah : MMMMMMMMMMMMMMMM AAAHHHHHHHHHH PLEASEEEEE STOPPPPPPPPPPPPPP!!!!!
Nisha terus membuka pakaiannya sehingga berbogel penuh dan meletakkan teteknya menempel di pipi aku dan tangannya membelai serta mengusap rambut aku.
Nisha : Kau enjoy je Aisyah. Aku nak kau rasa apa yang Kumar aku bagi aku selama ini. Aku janji dia akan gentle dengan kau
HAHAHAHA NISHA!!! Kau takkan tahu setinggi mana aku tengah enjoy nie!!! Aku just cakap begitu dalam hati je dan teruskan lakonan aku.
YOU ARE READING
BFF Seorang Isteri
RomanceNama aku Aisyah. Ini adalah kisah aku berjumpa dengan seorang lelaki dan menjadi kawan baiknya. Persahabatan kami direstui oleh suamiku untuk bermesra. Oleh kerana persahabatan kami tidak ada batas, hidup aku berubah menjadi lagi hebat dan aku dapat...