✯7

1.2K 4 0
                                    


Selepas beberapa hari, macam biasa aku buat seks dengan Aiman di rumahnya.

Aisyah : Baby... Syang tetiba rasa  rindu kat ex sayang lah...

Aiman : Ex mana satu?

Aisyah : Hey! Sayang ada satu ex je ok?

Aiman : Hahaha gurau je. Kenapa lak rindu kat dia?

Aisyah : ntahlah. Dulu sebelum sayang kahwin wan, sayang couple ngan dia... dialah first love sayang. Masa kami cp tu dia pernah minta nak cium sayang, pegang² sayang and kalau boleh dia nak buat semua la tapi yang ringan² je la.

Aiman : Sayang nak kata yang sayang x pernah bagi dia chance nak sentuh sayang la. So sayang nak bagi dia chance tu sekarang?

Aisyah : Hmm ye tapi tatau la apa yang sayang fikir tu betul ke tak...

Aiman : Ini bukan pasal betul ke tak sayang. Kalau nak betul tu, semua yang kita buat selama nie bukan betul pun. So kalau sayang rasa syng nak, baby boleh carikan dia untuk sayang...

Aisyah : boleh ke baby? Macam mana awak nak cari dia?

Aiman : Adalah.. cable baby besar meh.. hahaha

Aisyah : Sayang harap dia masih ingat sayang la...

Aiman : macam mana orang boleh x ingat sayang nie. Sekali nampak muka cantik nie je boleh terlekat kat hati... baby nie untung lagi dapat merasa setiap inci badan sayang..

Sambil berkata begitu Aiman mula hisap tetek aku sambil tangannya gosok² cipap aku... Kami sambung dengan round yang kelima... sekali kami start buat seks, mesti x kurang dari lima kali. Hehehe.

Selepas 2 minggu, aku terima call dari nombor baru. Aku pun jawab and say hello macam biasa. Aku terdiam kejap bila dengar suara dalam call panggil nama aku. Rupa-rupanya dia tu cinta pertama aku, Hafiz...

Call :-

Aisyah : Hafiz

Hafiz : Ye aisyah... aisyah sihat? Dengar cerita aisyah dh kahwin... husband aisyah sihat?

Aisyah : Alhamdulillah sihat fiz. Ye suami aisyah sihat je. Fiz kat mana sekarang? Macam mana fiz dpt nombor aisyah?

Hafiz : Aiman... Kawan aisyah kan?

Aisyah : haah

Hafiz : tatau la camne dia dapat alamat hafiz.. dia datang jumpa hafiz and katanya aisyah nak cakap ngan hafiz. So hafiz pun call la.

Aisyah : Ye fiz. Sebenarnya aisyah rindu hafiz... aisyah rasa bersalah...

Hafiz : Bersalah sebab?

Aisyah : adalah! Kalau hafiz bawa aisyah keluar makan, baru aisyah akan bagitau.. hehehe werk...

Hafiz : Bila aisyah free?

Aisyah : Jumaat nie?

Hafiz : okay boleh... Aisyah nak jumpa mana?

Aisyah : cafe yang kita date dulu... boleh kan..

Hafiz : boleh je. So kita jumpa nanti ye...

Aisyah : okay hafiz

Hafiz : okay aisyah. Hafiz ada urusan sikit. Kita borak nanti ye.. bye.

Aisyah : I Love You. Bye.

Aku terus end call lepas cakap camtu... Tak sabarnya aku nak jumpa Hafiz... dulu dia minta aku tapi aku tak bagi... Kalinie... kalau dia x minta pun aku akan bagi jugak...

Next>>>

BFF Seorang IsteriWhere stories live. Discover now