یکی شدن! ( پارت ۸ )

134 21 22
                                    


باید رفتارم جوری باشه که، منو باور کنه! اگه اعتمادشو به دست بیارم، میتونم خودمو از اینجا خلاص کنم.

جونگ وو با درک این موقعیت، که موون جو در برابرش ضعف داره، تصمیم گرفت از همین موضوع استفاده کنه و برای فرارش نقشه بکشه.

خودش رو از بین دستای موون جو خلاص کرد، بلند شد و پتو رو سفت، دور خودش پیچید.

- اینجوری نمیشه! اول اون‌ لباس منو بیار، بپوشم... دوم اینکه من اینجوری، نمیتونم اینجا بمونم که...
همه وسایل شخصیم تو استودیو هست. باید برم، بیارمشون.

+ نگران نباش. من ترتیب همه چیو دادم! هر چیزی که میدونستم دوست داری و نیازت میشه، از قبل برات، آماده کردم

پیرهنی که روی مبل کنار میز بود رو تن خودش کرد. لبخندی که، به لب داشت با همیشه فرق میکرد. لبخند درخشانی که چهره ی جذاب و سردش رو به یه آفتاب گرم و پر نور تبدیل کرده بود.

این پیرهن اینجا بود؟! چطور ندیدمش؟!!!!

+ این پیرهن سایزت نمیشه. بیا بریم اتاقت! فکر میکنم اونجا، هر چی بخوای هست و میتونی استفاده کنی.

اتاقم؟!... حتی واسم اتاق و وسایل تهیه کرده. واقعا متوجه نمیشم چه خبره! بهتره کم کم و صبورانه از همه‌ چی سر در بیارم!

به دنبال موون جو به طبقه ی دوم رفت. همون اتاقی که قبلا اونجا خوابیده بود.

- این اتاق منه؟!

+ اوهوم

دست جونگ وو رو گرفت و به سمت اتاقِ در شیشه ای برد

+ توی این کمد هر چیزی که بخوای هست. میتونی از همه ی این وسایل و لباسها استفاده کنی. سعی کردم، مارکهای خوب رو انتخاب کنم. نگران نباش، همه اشون سایز تو هستن. هر چند که، با عجله سفارش دادم ولی گمونم سلیقه و اندازت باشن!

- این کمده؟! تقریبا اندازه ی نصف خونه ی ماست! تو به این میگی کمد؟!

+ البته به خاطر وقت کمی که بود اونجور که دلم میخواست نشد. اما، فعلا کارتو راه میندازه!

- من اینهمه لباس و چیزای دیگه میخوام چیکار، وقتی که اینجا زندانیم و جایی نمیتونم برم؟ کجا میخوام ازشون استفاده کنم؟

و لبهاشو جمع کرد. مثلا میخواست، خودشو لوس کنه! ولی بهتر میدونست که نمیتونه زیاد نقش بازی کنه. با اینهمه موون جو خندید و بغلش کرد.

+ ببینش چقدر کیوت شده!...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
🔥Strangers From Hell🔥   🔥 غریبه هایی از جهنم🔥Donde viven las historias. Descúbrelo ahora