Bu kadar erken bulusacagımızı beklemiyordunuz di mi?
ben de beklemiyodum hahshwhwhs
Kombini eldivensiz dusunun☝🏻
*
Lavaboda işlerimi halledip, saçımı makyajımı düzelttikten sonra çıktım.
Mekan iyiden iyiye dolmuş gibiydi ve bir futbolcu etkinliğinden beklediğimin aksine daha fazla kadın vardı. Ne hikmetse de hiçbiri yalnız değildi, her bir erkeğe iki kadın mı düşüyordu bu aşağılık yerde?
Zamparalar...
Kalabalığın arasından ilerlerken bakışlarım Barış'ı bıraktığım masadaydı. Masayı bulmuştum bulmasına ama, Barış'tan başka herkes vardı çok şükür.
Yüzü bana doğru dönük olan Berkan geldiğimi gördüğü gibi kaşlarını büküp yardım dilenir gibi bakmaya başladı.
"Yetiş ya Ceylin!"
Usulca aralarına karışıp kendime bir yer bulduğumda sahipsiz olduğu belli olan bir kadehi kavradım.
"Mızmızlanma Beko, bir kere de mızmızlanma."
Kerem'in gülerek konuşmasından da anlaşılacağı üzere masada Berkan haricinde herkes gayet eğleniyor gibi görünüyordu.
"Abicim mızmızlanmak değil bu. Senin de dökelim mi kirli çamaşırlarını ortaya? Bak nasıl yüzün düştü, düşer tabi."
Kirli çamaşır derken?
"Ne oluyor?"
Gözler bana döndüğünde bakışlarımı masada gezdirdim, siması tanıdık olmayan yalnızca biri vardı. O da Yunus ve Kerem'in ortasında duran sarışın kızdı. Tanımıyordum ama Yunus'un eli kızın belini sardığına göre bir ilişkileri vardı.
"Ya bu ırzını s- Sevdiğimin adamı, canım biraderim ne yapsın, maziyi yad ediyor."
Konu ilgimi çekmeye başladığında içeceğimden bir yudum alarak Kerem'e döndüm.
Berkan benim onun arkasında durmamı beklemişti ki bir hevesle ettiği şikayetin ardından beklediğini alamayınca söylenerek kötü bakışlarını Kerem'e dikti.
Burada yanan sen olmuştun be Beko.
"Neymiş o mazi ya, bana da anlatın."
"Düşene bir tekme de sen vur Ceylin, aferin gerçekten. Seni çok yanlış tanımışım, yazıklarım olsun ya."
Berkan'ın ettiği sitemlere karşı şok olmuş bir şekilde kendisine bakıyordum ama o kaşlarını çatıp gözlerini kaçırmakla meşguldü. Kahkaha atarsam sen de mi brütüs moduna iyiden iyiye gireceğini anladığımdan dudaklarımı birbirine bastırıp başımı çevirdim.
"Ulan sığır." Yunus masadaki çerezlere elini daldırıp bir tanesini Somurtkan Şirin'e fırlattığında bunun bir karşılığı gelmedi.
"Ceylin yeme şunun timsah gözyaşlarını ya, kolpada hep."
"Ben bu olaydaki en gariban insandım abi. Zorla götürülen benim, zorla içirilen benim, üstüne suya düşen benim, unutulan yine benim. Eğlence malzemesi olan da benim anasını satayım."
Berkan'ın anlattıkları bende iyiden iyiye merak uyandırdığından heyecanla çocuklara döndüm. Ama beklemediğim hamle sarışından gelmişti.
"Beko yatı sen tutmadın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laz Öküzü | BAY
Fanfiction"Seni ne doktorlar ne mühendisler, ne İtalyan'lar ne Fransız'lar istedi de..." Gözlerini devirip sahnenin ortasında, davul sesi eşliğinde çevresindeki otuz kişiyle oynayan adama baktı, "Şu aldığın öküze bak."