30.Bölüm#

173 16 19
                                    

Ben hâlâ kapıya sinmiş bir şekilde dururken o gittikçe yaklaşıyordu.
Ellerini iki yanıma koyup beni kendisi ile kapı arasında kıstırırken başını yüzüme doğru iyice yaklaştırdı.

-Amacın ne beni delirtmek mi?

-Ben bişey yapmadım. Unuttum sadece hem sen bakma mecbur musun?

-Sence bakılmayacak gibi mi?

-Nesi var ne bakıyon bakma

Erkeksi bir kahkaha attı bu telaşlı halime. Tutkunun esiri iken sesi daha kalın ve etkileyici çıkıyordu.(Bundan dolayı erkeksi diyim).

Tam dudaklarıma kapanacakken çalan kapı ziliyle yerinde durmak yerine daha çok yaklaştı.

-Miran ağa kapı

-Boşver çalar çalar gider. Yaklaşmaya devam ediyordu. Ama ısrarla çalan kapı ile yerinde durmak zorunda kaldı.

-Hay s!keyim. Bir kerede basılmasak şaşarım. Kim lan bu kodumun ve-

Tam devam edecekti ki elimle dudaklarına hafifçe tokat attım.

-Çok ayıp ben duyarken bile utanırken sen söylerken gram utanmıyorsun. Sırıtarak

-Sen az önce kocana mı vurdun?

-Yooo vurmadım. Dokundum sadece

-Hmm(Öylemi anlamında)

-Hm hm tam tekrar yaklaşacakken bu sefer zil değil kapının güçlüce çalınma sesi geldi.

-Amına kodumun kimsin lan sen diye resmen kükreyerek konuşan adamla iyice yerime sindim.

-Bi bakalım bence önemli biri olabilir.

-Sence seni bu halde aşağı indirir miyim?
Çabuk giyin hadi

Hızla duvar ve onun arasından çıkarak yerdeki çantaya ilerledim. Çömeldiğim için kalçam daha belirginleşmişti ama şuanlık birşey yapamazdım hızlı olmam gerekiyordu.

Duşa girmeden önce çıkardığım iç çamaşırlarını elime aldım. O sırada Miran ağa cama doğru ilerleyip bana durmam için eliyle işaret verdi ben ne yaptığını anlamaz iken o Pencereyi kapatıp perdeyi çekti.

Yatağın üzerine otururken gözleri üzerimdeydi. Ben elimdeki çamaşırları arkama saklayıp kapıya doğru ilerledim lakin kapının kolunu çevirmeme rağmen açılmadı.

İki üç defa üst üste deneme sonucunda arkamdaki ağa bozuntusunun kapıyı kilitlediğini anladım. Şimdi neden kapıyla arasına sıkıştırdığını daha iyi anladım.

Arkama dönerken yüzündeki keyifli sırıtma ile beni izliyordu.

-Karıcığım giyinsene

-Off gıcıksın kapıyı ne ara kilitledin sapık herif.

Söylene söylene arkamı dönüp üzerimdeki buluzu indirdim. Sütyenimi ayarlarken kıskacını tutturamadım.

Arkamdan gelen sesle Miran ağanın yataktan kalktığını anladım. Ellerimi daha hızlı hareket ettirip kançayı takmaya çalıştım ama beceremedim.

Miran ağa tam arkamda durup yavaşça kapattı. Omzunun üstüne öpücük koyarken arkadan sarıldı. Kalçamda hissettiğim sertlikle onu iterek hızla çantaya doğu ilerledim.

İlk bölmede iç çamaşırları ve sıfır kollu bir bluz tek vardı. İkinci bölmeyi açarken bu kısmın Miran ağaya ait olan kıyafetlerle onun olduğunu anladım.

Üçüncü bölmeyi açarken gözlerim far görmüş tavşan gibi kocaman açıldı. Çünkü bu bölmede sadece açık saçık gecelikler bulunuyordu.

Hızla Miran ağaya dönerken şaşkınlıkla

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ROJİN(Berdel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin