ROJİN'DEN:
Kasıklarımda hissettiğim tarif edilemez ağrıyla gözlerimi açtım. Ellerim istemsizce kasıklarıma giderken acıyla inledim.
Hissettiğim bu sancı regl iken çektiğim acıdan bin kat daha fazlaydı. Arkamda hissettiğim bedenle Miran ağanın uyandığını anladım.
Yatakta cenin pozisyona geçip ellerimi karnıma sardım. Miran ağa gözlerini ovuşturup yeni uyandığı için kalın çıkan sesiyle konuşmaya başladı.
-İyi misin güzelim?
-İ-iyiy- ahhh
-Sancın mı var hatun?
-Biraz
Ellerini kasıklarıma koyup yavaşça masaj yapmaya başladı. Ağrım yavaş yavaş azalırken gözlerimi tekrar kapatıp uykuya daldım.
...
-Hatun
-...
-Güzelim
-...
-Gülüm
-Hmm?
-Yawrum uyansana artık
-I-ıh
Gülüp şaşaklarıma bir öpücük kondurdu.
-Akşam oldu karıcım uyan artık.
-Off diyip yavaşça yerimden kalktım. Doğrulur doğrulmaz kasıklarımdaki ağrı kendini belli ederken acıyla inledim.
-İstersen yardım edebilirim.
-Yok kendim kalkarım diyip banyoya doğru yöneldim. Ama canım çok yanıyordu. Dolan gözlerimle arkamda yatakta oturmuş pozisyonda olan Miran ağaya baktım.
O ise hemen kalkıp beni kucağına aldı.
Beni duşa kabinin içine inridip-İstersen yardım ederim.
-Yok hayır ben hallederim.
-Utanma benden zaten dün gördüm göreceğim kadar diyip imayla konuştu.
-Yaa Miran çık
-Tamam tamam bişey olursa seslenme yeterli diyip dudaklarıma küçük bir öpücük bırakıp banyodan çıktı. Sıcak su kasıklarıma iyi gelirken güzelce duş aldım.
Duştan sonra gusül abdestimi de alıp bornozumu giydim. Odaya girerken üzerini değiştiren Miran ağayla diğer dolaba yönelip kendime tam kıyafet seçecekken Miran ağanın sözleriyle ona döndüm.
-Kıyafetlerin yatağın üzerinde giyinebilirsin.
Hızla yatağın üzerindeki elbiselere doğru döndüm. İç çamaşırlarımı elbisenin içerisine saklayıp banyoya yöneldim.
Tam yanından geçicekken kolumdan tuttu.
-Burda giyinsene
-Ne münasebet canım
-Neden banyoda giyiniyorsun?
-Ben üşüdüm giyinim anlatırım sana tamam mı?
-Sen hani utanmıyordun? Zaten gördüm kocanım ben senin benden utanma.
-Utanmıyorum diyip hızla banyoya koştum. Kapıyı kilitleyip üzerimi giyinmeye başladım. Elime aldığım iç çamaşırlarımı giyip elbiseyi üzerime geçirdim. Biraz parfüm sıkıp kapıyı açtım.
Banyodan çıkarken hala oda da oturan Miran ağaya
-Hadi ben hazırım inelim
-Gel inelim diyip elimi tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROJİN(Berdel)
ChickLithayatın her türlü acımasızlığına katlanmak zorunda olan güzel bir genç kız , ailesi yüzünden çektikleri yetmezmiş gibi en sonunda abisinin hatasına kurban edilir...