5.Bölüm#

590 26 5
                                    

Bir çok şeyin bambaşka olmasını dileriz bazen bu yaşananlar hiç olmasa ya da daha çekilebilir bir hal alsa sahi ne kadar da güzel olurdu. Üzgünlük kavramı yıkılırdı. Günün sözü: Bir çok şeyin bambaşka olmasını isterdim.

Mesela şuan Rojin'in içinde bulunduğu durum gibi. Rojin kendi kendine düşünürken düşüncelerini biraz sesli söylemişti. Karşısına geçip ona bu soruyu soran adamla bunu daha net anlamıştı.

-Seninle niye dalga geçeyim? Demişti.
Rojin karşısında sırıtan adamla iyice utanmıştı. Hemen durumu toparlamaya çalıştı.

-Yok ağam ben öyle bişey demedim yani-
Miran ağa karşısında utancından kızarıp konuyu toparlamaya çalışan kadınla sırıtması biraz daha genişlemişti. Rojin'in sözünü tamamlamasına izin vermeden konuşmaya başlamıştı.

-Ha yani ben yanlış duydum öyle mi onu mu diyorsun? Diye ciddi bir ifade takınıp  Rojin'in gözlerine baktı. Ne güzel gözleri vardı böyle kahverenginin en güzel tonu olan gözlerine karaları dalıp giderken Rojin utançla çekti gözlerini karşısındaki adamdan.

Ne diyeceğini şaşıran genç kız telaşla

-Hayır hayır siz beni yanlış anladınız ağam ben öyle bişey demek isteme- Miran daha fazla dayanamayıp kahkahayı bastı.

Erkeksi kahkahası Rojin'in kulaklarını doldururken genç kız şaşkın gözlerle karşısında kaslı vücudu attığı erkeksi kahkaha sebebiyle sarsılan adama baktı.
Miran ağa kafasını kaldırıp yavaşça solmaya başlayan kahkahasının son demlerini yaşıyordu.

Rojin hala anlamayan gözlerle adama bakarken Miran ağa Rojin'e dönüp konuşmaya başladı.

-Rojin sen ciddi misin?

Affalladı genç kız

-Ne dedi anlamayarak

-Şaka yapmıştım ama sen beni fazla ciddiye aldın galiba Rojin karşısında ona utanmadan sırıtan adama gözlerini kısıp baktı

-Kusura bakmayın ağam sizi ciddiye aldım şayet gittiği her yerde etrafa korku saçan koskoca Miran Şahmaranı ( eliyle karşısındaki adamı işaret ederek)yani seni ciddiye almamak mümkün değildi.

Miran ağa bu çıkışı beklemiyor olacakki afalladı kısa sürede toparlanıp

-Etrafa korku saçtığım doğru lakin tek bir adımımda Bursa domatesinden Urfa isotuna transfer edilmiş gibi kızaran yanaklarıyla karşımda çok tatlı duran kızın (eliyle Rojin'i işaret edip) yani senin kalbinin bu denli hızlı atmasının nedenini merak etmiştim diyip sırıtmıştı.

Rojin adamın sözleriyle dondu kaldı.
Adam nerden biliyordu kalbinin her adımında hızlandığını? Duymuş muydu acaba? Yok canım nerden duyacak ya duyduysa? Of napçam ben diye düşünürken beklediği soru geldi

-Kalbin neden sana her yaklaştığım da hızlı atıyor?

-Kalbimin hızlı attığını da nerden çıkardın? Duydun mu ki ? Diye şüpeyle sordu genç adam karşısındaki güzel kıza biraz daha yaklaşıp o güzel kokusunu soludu burnuna gelen o naif koku ile gözlerini bir saniyeliğine yumdu. Koca bir gülümseme peyda oldu kalın dudaklarında.

-Madem kalbin hızlanmıyor ne diye kızarırsın o vakit diye keyifle sordu. Genç kız iki üç saniyeliğine düşündü ardından karşısındaki adamın gözlerine dikti gözlerini

-Az önce dedim ya ağam "etrafa korku saçan koskoca Miran ağa"diye korktuğum içindir. Dedi kendi bile inanmadı genç kız neden korksun ki? Hiç bir yanlışını görmemişti delikanlının

ROJİN(Berdel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin