Mirhabalar ifinimmm 🐰🐿️
|||||
"Sus ulan sus başım ağrıyor sus!" Jisung sabahın köründe arabada son ses çalan şarkı ve ona eşlik edilen bir adet ses ile çığlık atma isteğini zorla bastırıyordu. Sıcak ve yoğun geçen gecenin sabahında vücudundaki bütün acının hıncını yanındaki adamı tokatlayarak almak istiyordu. Tamam kendisi kaşınmıştı ama yılların acısını çıkarır gibi sevişmeyi beklemiyordu...
"Yakarım bilirsin! Deliyiiim gözü kara deliyim, yakarım Roma'yı da yakarım ben! Bulu-" Minho bağıra çağıra söylediği şarkının dudağına kapanan el ile susturulmasına çatık kaşlarıyla tepki vermişti ve Jisung gün başladı başlayalı ilk defa şu an onu sevimli buluyordu. Çatık kaşlı, hevesi yarıda kalmış halini öpmek istese de uyuyan yılanı uyandırmak istemediği için sakince "Hayatım başım gerçekten ağrıyor." demekle yetindi.
Minho ise dudaklarındaki ele öpücük kondurup avcu içine aldı ve vitesi tutnaya başladı. "Elit keko..." Yandan gelen mırıldanmayla kahkahasını bastıramadan aynı anda müziğin sesini azaltmayı da unutmamıştı.
"Görev hakkında bir ilerleme kaydettin mi?" Minho yanında uykulu gelen sese dikkatini verdi. Kafasında ölçüp biçse de sorun alamadığından kısa keserek yanıtladı onu. "Hayır. Sen?"
Jisung bıkkınca iç çekip elini hâlâ bırakmayan adama döndü. Araba kullanırken ne kadar çekici olduğunu geçiriyordu aklından, sanki daha önce hiç düşünmemiş sanki onu ilk defa görmüş gibi. Kendini toparladıktan sonra düşünmesi gereken şeyin sevdiği adamın yakışıklılığı olmadığını hatırlattı kendine. "Odasında bir şeyler gizlediğini hissediyorum, hatta neredeyse eminim. Neden emin olduğumu bilmesem de eminim."
Minho kendine bakan adama dönüp yan sırıtışla göz kırptı ve tekrar yola odaklanmaya devam etti. "O zaman bebeğim artık işbirliği yapma vakti geldi ha?"
Jisung yorgun sesine rağmen sevimlice kıkırdadı. "Eski günlerdeki gibi..." Minho ise direksiyonu tutan soldaki elini bir çırpıda yanındaki adamın saçına atıp hızlıca karıştırdı ve tekrar direksiyonu kavradı. Bunu diğer eliyle yapmamasının sebebi tuttuğu eldi. Bırakmak istemiyordu şu an onu, hatta elinde olsa ömür boyu tutardı ama bu tabii ki mümkün değildi. "Hayır güzelim, eskisinden daha güçlü şekilde."
|||
İkili gün boyu ufak ufak fırsatlarda sırayla başhekimin odasına girse de sonuç alamıyorlardı. Bu durum Jisung'un canını sıkıyorken mola verdikleri an en azından fikir almak için Felix'e yazabileceğini düşündü.
Vakit kaybetmeden önce çaldırdığı arkadaşına şimdi mesaj atacaktı, bu onun daha hızlı görmesini sağlayabilirdi.
Felix x Jisung
Jisung
Bak biFelix
Ne kadar sevecensin sen öyle
sana da merhabaJisung
😔😔
Bir şey soracaktım sadeceFelix
Tamam ağlama sorJisung
Bir şey gizleyecek olsan
örneğin bir nesne
nereye saklardın?Felix
Changbin'in götüne sokardımJisung
🤡🤡
Adamsın, benim arkadaşım olduğunu
bu kadar belli etmemelisin askım 💅🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev || Minsung
FanfictionAjan Han Jisung, gizli görev için adı hiç iyi anılmayan bir üniversiteye ses eğitmeni olarak sızdığında gizli görevini başarıyla tamamlayacağına olan inancını yok eden bir şey vardı... Yanına ortak seçilen gıcık ajan Lee Minho!