Uběhlo pár dní co jsem usnul na lavičce a Len si mě vzal k sobě domů. Bylo mi stále z té situace trapně. Z toho všeho co se stalo. A nevěděl jsem jestli z toho že mě James jen využíval nebo jestli z toho, že jsem se sesypal a usnul jak nějaký bezdomovec na lavičce. A ještě k tomu mě našel Len. Naštěstí to díky bohu nijak nerozmazával, ale pořád přemýšlím proč mi zničehonic dal pusu...eh nevím jak si to vysvětlit...nic mi k tomu neřekl a já se styděl se ho na to zeptat. Chtěl si ze mě jen tak ustřelit nebo je v tom snad něco víc?
Ne! To je fuk jelikož teď kvůli Jamesovi nemám nějak náladu ani energii přemýšlet o takových věcech.
Další dny ve škole jsem se Jamesovi i jeho partě vyhýbal. Kdykoliv jsem se na něj podíval, tak mi bylo trapně a on si zase nevšímal mě. Jak už jsem zmínil předtím, nevím jestli je to pro mě snazší. Ale asi ano. Nechci se v tom už piplat. Prostě jsme spolu párkrát spali a tím to končí.
Bohužel to jsem si jen myslel, když jsem po škole u skříněk si zrovna vyndával bundu, když v tom mě někdo chytl za rameno a natiskl mě na skříňku vedle. Trochu kouknu vyděšeně nedotyčného a pak se zamračím.
"Jamesi co to sakra děláš?" Setřesu jeho ruku z mého ramena a koukám na něj.
"Leone..." Řekne a odstoupí ode mě. "Myslím že jsem to vzali za špatný konec." Řekne a prohrábne si ty své blonďaté vlasy. Tohle mě vždy dokáže dostat na kolena, ale tentokrát jsem to na sobě nedal znát.
"Za špatný konec? Jak to myslíš?" Nadzvedl jsem obočí a prohlížel si ho. Zase měl na sobě černé oblečení které šlo krásně kontrastně s jeho pletí a vlasy....ach bože nad čím zase přemýšlím?
"No...to co se mezi námi událo, nechtěl jsem aby to takhle dopadlo...víš ty noci s tebou se mi moc líbily a nechci aby sis to nějak vyčítal..." Vydechne a najednou se nade mě skloní a já se automaticky shrbím. Co to zase zkouší?!Najednou mě vzal za pas a přitáhl si mě k sobě. Vykuleně na něj zírám. Nevěděl jsem najednou co dělat, jedna část mého těla ho chtěla hned odstrčit ale ta druhá by se nejraději po něm vrhla. A protože jsem si neuměl vybrat, tak jsem jen na něj koukal a nebyl schopen pohybu.
Celé dny mi Leon a to co se stalo leželo v hlavě. Stále jsem nad ním musel přemýšlet. Nezachoval jsem se k němu správně...vlastně měl pravdu jen jsem ho využil a to já přece nedělám. Nebo jo? Jen prostě se mi líbilo ho mít jen pro sebe a jen vzpomínka na to jak se mi během sexu celý odevzdal mě nenechávalo klidným. A strašně mě štvalo to jak jsem se k němu zachoval a že se mnou přestal bavit, tak jsem nechtěl aby to bylo! Proto jsem si ho po škole odchytl u skříněk, kde kupodivu bylo prázdno. No a teď dost bojuji s tím abych se udržel a nevrhl se na něj. Koukám mu do očí a snažím se z nich něco vyčíst. "Chybíš mi..." Šeptnu a neudržím se a vrhnu se na jeho rty.
Z ničeho nic mě políbil! Jestli jsem doteď byl ztuhlý tak teď nevím jestli jsem zkameněl, jelikož mě dost překvapilo co udělal. Jen jsem stál a snažil se vzpamatovat a něco udělat. Bohužel moje první reakce byla ta že jsem ho odstrčil. Nemůžu mu jen tak odpustit. Hrozně jsem chtěl, ale zároveň ne tak jednoduše. "Jamesi co to sakra děláš?! Nejdřív se se mnou vyspíš, pak řekneš že to nic neznamená a teď se na mě tady na chodbě vrhneš? Já tě absolutně nechápu." Rozhodím frustrovaně rukama. "Myslíš si snad že si mě můžeš vzít kdykoliv chceš? Že jsem nějaká kurva co čeká až se jí budeš věnovat?!" Zvyšuji hlas.
Zamračil jsem se, když mě od sebe odstrčil. Co to jako dělá?! Rychle jsem mu zacpal pusu, když začal zvyšovat hlas. Co sakra dělá? Chce aby to tady všichni slyšeli? Kouknu mu naštvaně do očí. "Ty jdeš se mnou!" Zavrčím, pevně ho chytnu za ruku a táhnu ho pryč ze školy. Absolutně ignoruji že se vzpouzí. Ano měl jsem výčitky svědomí, že jsem ho takhle využil, ale to BYLO! To je čas minulý! Teď jsem ho chtěl mít u sebe a dělat s ním co mě napadne.
Už dlouho jsem si hrál na slušňáka a ani nevím proč. Stejně naše rodina je nechvalně proslulá a já jsem to chtěl asi spravit, ale geny očividně nezapřu.
Zmateně na Jamese koukám, když mi zacpe pusu. Hups já asi moc křičel že? Trochu sebou cuknu, když mi zavrčí ty slova až moc blízko mého ucha. Normálně mi po těle vyskočila husina! Pak mě táhne za sebou a já se snažím dostat z jeho sevření, ale marně. Strčil mě do auta a než jsem se vzpamatoval, tak už jsme byli na cestě bůhví kam. "Jamesi sakra co to děláš?! Jsi normální?!" Snažím se otevřít dveře ale bylo zamčeno. Měl jsem najednou strach. Tohle není ten James kterého znám. "Mlč! A připoutej se." Ozve se zepředu a já si všimnu jeho pohledu ve zpětném zrcátku a radši si sednu normálně a připoutám se. "Kam to jedeš?" Zeptám se opatrně a mnu si ruce. Co mám dělat? Zkusit mu utéct? To by mohlo vyjít, snad.
"K sobě." Řekne jakoby nic a já jsem čím dál tím víc nervózní. Nevypadal jako ten starý milý a hodný James co se o všechny staral. Teď vypadal jako nějaký mafián co si ukořistil svou oběť.
____________________________________________________________________________
Tak jsem Jamesovu povahu obrátila úplně naruby, jelikož by to jinak byla nuda no ne?
Nebojte o Jamesovi napíšu kapitolu, aby jste se zorientovali co a jak :)
Vaše Kikina
ČTEŠ
Deník Gaye
RandomJe tak krásný.... Proč si mě nikdy nevšiml? Ale já to změním... Musím se k němu dostat.... Snad se můj plán povede.... ❌❌HOMOFOBOVÉ NEČÍST❌❌