Leon Mark
Popis: Černé vlasy, konečky má fialové, drobná postava, nevýrazný typ člověka. Nosí na sobě jen černou a fialovou barvu oblečení.
Na krku má takový černý psí obojek. Strašně se mu to líbí. A také nosí fialové kontaktní čočky. Leon chodí do druháku na střední školu.Povaha: Není moc kamarádský. A nikdo se s ním nechce kamarádit. Je uzavřený do sebe. Už dlouho o sobě ví, že je gay a na školu kam chodí, tak se mu líbí jeden kluk. Nikdy s nikým moc nutně nemluví a jen střádá své plány na aby se začal bavit s klukem, který se mu líbí. Ve škole je to šprt. Všichni ho tak berou. Jde mu učení, aniž by se učil. Stačí mu poslouchat ve škole a na na test všechno ví. Lidi ve třídě se mu za to smějí. Svoje plány na jak se spřátelit s klukem píše do finálového deníku. Deník dostal od své tety. Deník pojmenoval Liam.
James FightPopis: Miluje sporty. Proto má takovou vysportovanější postavu. Je hodně oblíbený ve škole. Má i svůj fanclubu fanynek. Holky po něm letí. Pořád ho někde nahánějí.
James má blond vlasy, zelené oči. Nemá žádnou oblíbenou barvu. Prý, že mu je to jedno. Myslí si o sobě, že je hetero. Už měl několik holek, ale s žádnou nevydržel ani půl roku a tak se radši více věnuje sportu. Vůbec netuší, že je oběť šprta z druháku.Povaha: Je hodně přátelský. Má rád pozornost. Umí si ji získat. Ale s jeho oblíbeností je to jednoduché. Kam on jde tam jsou buď jeho parta kluků a nebo holky, které se snaží získat jeho pozornost. U učitelů je taky oblíbený. Je chytrý a vnímavý. Je o rok starší než Leon. Takže chodí do třeťáku.
Tenhle příběh mě fakt napadl o hodině ve škole. Možná nebude nic moc, ale mě ho baví psát. No tak konec keců.... ☺️
ČTEŠ
Deník Gaye
RandomJe tak krásný.... Proč si mě nikdy nevšiml? Ale já to změním... Musím se k němu dostat.... Snad se můj plán povede.... ❌❌HOMOFOBOVÉ NEČÍST❌❌