Den 25. 2

802 52 1
                                    

"Tak je hodný." Zavrním. Chytnu ho za vlasy a silně za ně zatahám. Až zakňučí bolestí. Tak krásný zvuk. Až se do něj udělám, tak z něj vystoupím.
"Jsi tak úžasný, že bych tě šukal celou dobu." Zavrním mu do ucha, které následně silně skousnu. Odtáhnu se od něj a vezmu si bičík. Měl na mě, tak hezky našpulenou tu prdelku. Švihnu ho a z něj vyjde hlasitý výkřik. Asi tak pětkrát ho udeřím do stejného místa až tam má krásný červený flek. Potom ho pětkrát švihnu na druhou půlku zadečku. Celou tu dobu kňučel bolestí. "Červená!" Zakřičí a já ho pohladím. "Máš pravdu to by pro dnešek stačilo." Kývnu a on se pode mnou svalí na postel. Lehnu si vedle něj. "Nerozmyslel sis to?"

Chvilku nad tím uvažuji. "N-ne nerozmyslel." Zakoktám. A přitulím si k němu. "M-miluji tě." Zamumlám. Čekám na jeho odpověď, ale ta se mi nedostane. Povzdechnu si. Mám zavřené oči, ale ucítím jak mě James přikryl a majetnicky mě obejmul. Poté upadnu do říše snů. Ještě než usnu, tak uslyším, jak mi řekne, že zítra pokračujeme.
Ráno se probudím dřív než James. A tak vstanu a jdu do sprchy. Potom se ještě vymyji. Obléknu se do čistého oblečení a jdu do kuchyně dělat snídani. Nachystám nám palačinky a pak jdu s táckem palačinek do... Pokoje. Dám tác na noční stolek a začnu Jamese budit. "Jamesi vstávej." Začnu mu dávat pusinky po obličeji. Najednou mě pod sebe povalí. "Jak jsi mi to řekl?!" Zavrčí až sebou cuknu. "P-pane." Opravím.
"Tak je hodný kluk." Rozcuchá mi vlasy a bez dalších řečí se pustil do palačinek. Vezmu si taky jednu a spokojeně ji papám. Až dojí a obleče se, tak vyrazí jako první do školy a já chvíli po něm. Aby to nevypadalo podezřele.
Až dojdu do školy, tak se přezuji, vysléknu si bundu a jdu do třídy. Do třídy dojdu tak tak na zvonění. To jsme se tak moc zpozdili? Divný ještě před chvílí bylo 5:30. Když on ten čas s ním, tak rychle utíká. A tak krásně. Nevěděl jsem, že je v sexu takový drsňák. Ale mě se to moc líbí. Asi taky nejsem na ten něžný sex. Ale na pořádný hardcore.
Najednou někdo zařval moje jméno. Byl to spolužák. Nechápavě se na něj kouknu. "Učitelka tě vyvolal šprte." Křikne a já kouknu na učitelku.
"Na co jsem se ptala Leone?" Zeptá se a já začnu tápat v paměti. Byl jsem zabraný do svých myšlenek, takže jsem ji neposlouchal. "J-já nevím." Zakoktám a sklopím svůj rudnoucí obličej. V tu chvíli promluvil ten největší 'chytrák' naší třídy.
"Že by si náš šprt Leonek našel holku? To není možný. A nebo je a ta holka je ještě hnusnější než je on sám." Všichni se v třídě začali smát. Já se jen víc zasunu pod lavici. Na venek jde vidět, že se stydím, ale ve vnitř ve mě vře krev. Jak já ho nesnáším! Musí mě prostě ztrapnit že?
Po chvilce je učitelka uklidnila, protože se sama smála. Čekal jsem od ní nějakou podporu, ale ono nic. Já jsem tu všem jen pro smích....

************************************
Nová kapitola na světě. Konečně!!! Doufám, že se zalíbila. Jsem ráda tak každou ⭐nebo🗯️. Děkuji

Kikina

Deník GayeKde žijí příběhy. Začni objevovat