2.Plán: Stále to stejné sblížit se s Jamesem, ale teď ještě k tomu musím přidat, znovu ho získat. Ach jo
Milý Liame,
Když jsem přišel nějak do blízkosti Jamese, tak ten se mi vždy nějak vyhnul. Co jsem udělal, tak moc špatně?
On se lekl, chápu. Musím ho nechat vychladnout. Takže po zbytku dne jsem si ho nevšímal. Pro jistotu.
Doma jsem dělal úkoly. A pak si četl knížku, kterou jsem následně dočetl.Celý den jsem se Leonovi vyhýbal. Byl jsem celý nesvůj. Já nemůžu být gay. To prostě nejde. To je proti přírodě. Ne že bych měl něco proti gayům, ale já gay nejsem. Musím mu to nějak říct. Musí si najít jiný cíl.
Proto jsem si zjistil jeho adresu a po škole vyrazil k němu. Zazvoním a čekám až otevře. Po chvilce se objeví ve dveřích. "A-ahoj." Pozdravím ho.Najednou někdo zazvonil. Jdu ke dveřím a otevřu. Dost mě překvapilo, že před dveřmi stojí James. Vykoktá pozdrav. "Ahoj potřebuješ něco?" Zeptám se ho mile.
"Chci si s tebou promluvit." Řekne.
"Dobře." Pustím ho dovnitř a nabídnu mu nějaké pití. Chtěl jen vodu. Posadíme se v obýváku na gauč.
"O čem jsi chtěl mluvit?" Koukám mu zpříma do očí.
"O tom, že nejsem gay. Musíš si najít někoho jiného." Vychrlí ze sebe rychle. Uchechtnu se.
"Jo to určitě." Zakroutím hlavou.
"Nejsem. Měl jsem už nespočet holek, takže to znamená, že nemůžu být gay." Na jeho čele se objeví vráska, kvůli jemnému zamračení.
Bez keců mu sednu na klín. Zrychlil se mu dech...
"Jo a proto si s žádnou nevydržel ani půl roku?" Nadzvednu obočí.
"Ve škole jsou krávy." Odvrátí pohled. Přiblížím se k jeho uchu. "Všimni si jak pokukukeš po klucích." Šeptnu mu do ucha. Zachvěje se, když mu můj dech padl na krk.
Toho, že kouká po klucích jsem si všiml při mém stalkerování jeho. Vždy si je důkladně prohlíží a přitom se kouše do rtu. Pak si to, ale uvědomí a něco si pro sebe zabrblá.
"To není pravda." Zapírá.
"Jo to určitě." Jednou jsem si ho přitom i vyfotil, abych měl důkaz, že je to pravda. Já mám tedy jeho fotek víc, ale tahle je teď podstatná.
Podám mu fotku jak si prohlíží jednoho kluka zadek a kouše se do rtu.
"Ty sis mě fotil? To ale nesmíš."
"A ty sis toho snad všiml? Ne. Do teď jsi to nevěděl, tak pomlč." Trošku otřu naše rozkroky o sebe. Zase se kousne do rtu. Rychle vytáhnu mobil a vyfotím to.
"Hej!" Zvýší hlas. Najednou mě povalí pod sebe a snaží se mi mobil sebrat. Bože to jeho svalnaté tělo. A jak se o mě otírá. Já zešílím! Najednou mi ho vzal, ale mobil se vypnul, takže je zamčený a on neví heslo. Ha!
"Odemkni to hned." Podá mi mobil a já mu ho zase seberu. "Ani mě nehne." Začnu se smát. Překulím se na břicho a mobil schovám pod sebe. Držím ho obouma rukama. "Smaž to!" Řekne a silně mě plácne po zadku. Překvapením vykřiknu. Oh to bylo rajcovní, ale počkat to ne. Já jsem tu ten dominantní, když už. Rychle se posadím a mobil dám do kapsy. "Já jsem tu dominant. Já ti tu budu dávat přes zadek." Zamračím se na něj.
"Tak na to zapomeň Leone." Řekne to tak sexy hlasem. Že by si to už přiznal? To teda rychle. Ale ještě si musím vybojovat tu dominanci. Já jsem tu dominant!************************************
Nová kapitolka na světě! Doufám, že aspoň trochu bavila.
ČTEŠ
Deník Gaye
Ngẫu nhiênJe tak krásný.... Proč si mě nikdy nevšiml? Ale já to změním... Musím se k němu dostat.... Snad se můj plán povede.... ❌❌HOMOFOBOVÉ NEČÍST❌❌