Odpoledne po škole
Po škole jsem čekal na Lena až se uráčí pohnout tím svým zadkem.
Když konečně dojde, tak jen kolem mě projde. Tak wtf?! On na to snad zapomněl. "Hej Lene!" Křiknu na něj a on se na mě s tázavým pohledem podívám. Jdu k němu. "Řekl jsi mi, že chceš jít se mnou odpoledne po škole ven, tak na tebe tady čekám." Koukám na něj nechápavě. Pak se mu rozsvítí. "Ježíš promiň Leo, málem jsem zapomněl." Přijde ke mně a obejme mě. "Ne ty jsi zapomněl." Řeknu a objetí mu opětuji.
Pak se rozejdeme. "Víš Leo.... Já tě mám moc rád." Řekne a já na něj kouknu. "Jak moc?" Zeptám se.
Mlčí a až jsme daleko od školy, kde nikdo ze školy není, tak se zastaví a vezme moje ruce do těch svých. Kouká na mě a já čekám co řekne. "Uhm má tě rád, tak jak mi to asi nepřísluší...." Zamumlal a sklopí pohled.
Bylo mi jasné co tím myslel.
"Lene promiň asi ti to teď ublíží, ale já nejsem gay." Sklopím pohled.
"Já vím Leo. Promiň, ale nikomu prosím neříkej, že jsem gay jo? Jinak by se mi mohli za to začít smát."
"Neboj se. Takový nejsem." Usměji se na něj. Po zbytek procházky jsme se smáli a povídali si spolu. Je strašně fajn. Pak jsem, ale musel se jít učit matiku neboli spíše si ji zopakovat, tak jsme se rozloučili a já šel domů.
Ale doma na mě čekal James. "Co jste dělali?" Zeptá se mě žárlivě.
"Nic jen si povídali. Klid. Nespal jsem s ním." Uchechtl jsem se a otevřel si klíčem domovní dveře.
"No proto." Vejde za mnou.
"Jamesi prosím běž, musím se učit na pololetku z matiky prosím." Řeknu, ale on mě zatlačí na zeď. Začne mě líbat.
"Ne musím se učit." Řeknu a odtáhnu se od něj.
"Ježíš ty? Šprt co mu jde všechno? Ty to zvládneš ve škole před testem." Řekne a začne mě zase líbat. No to je pravda. Začnu s ním tedy spolupracovat.Zajedu mu rukama pod tričko. Začnu ho hladit po jeho hubeném těle. Pak mu začnu stimulovat bradavky. Krásně mi vzdychnul do úst. Usměji se nad tím. Odtáhnu se a zavedu ho do jeho pokoje. Hodím ho do postele a vlezu si nad něj. Začnu ho zase líbat a on mi to ochotně oplácí. Začnu mu vyslékat tričko. Mezitím se přesunu na jeho krček. Bože už chci být v něm. Začnu mu dělat cucfleky. Krásně mi vyhověl. Otřu se svým rozkrokem o jeho. Bože tím mučím i sám sebe. Sundám mu kalhoty i s boxerkami. Dám si nohy na svoje ramena. A prudce bez přípravy do něj vjedu. Bože je tak úzký....!
______________________________________
Nová kapča je tu! Doufám, že se líbila. Můžete na mém profilu najít najít v celku novou povídku Chat with an unknown. A dnes přijde v 16:00 další nová knížka, kterou píšu s Klara552342_Yaoi
Tak si ji taky můžete přečíst 😀
ČTEŠ
Deník Gaye
RandomJe tak krásný.... Proč si mě nikdy nevšiml? Ale já to změním... Musím se k němu dostat.... Snad se můj plán povede.... ❌❌HOMOFOBOVÉ NEČÍST❌❌