14:15
Milý Liame,Celý den do mě všichni ze třídy rýpali. Jako například jak se jmenuje moje holka. Jestli je škaredší než já a další takový kecy. Po zbytek dne jsem byl naštvaný a nepříjemný. Ale náladu mi zlepšila smska od Jamese, že se po obědě sejdeme v kumbálu.... Už mi bylo hned jasné co tam chce dělat. Po obědě jsem zkontroloval jestli na chodbě, kde je kumbál, nikdo není a pak tam vešel... Hned na to mě silné ruce přirazily na stěnu. Je tu takové přítmí, takže až si mé oči zvykly na to přítmí, tak jsem mohl spatřit Jamesův nadržený obličej.
Jakmile jsem spatřil Leonka, tak jsem ho přirazil na zeď a počkal až se dveře sami zavřou.
Do tohohle kumbálu už několik let nikdo nechodí a proto to tu tak vypadá. Jsou tu staré rozbité židle, stoly a různé staré harampádí co ani nepoznám co je.
Začnu se opět věnovat mému fialovému stvoření, které mi tak moc změnilo život za sekundy na sekundu.
Přiblížím se k jeho oušku.
"Vykouříš mi teď hned a tady." Řeknu a nečekám na jeho odpověď a za ramena ho zatlačím na kolena. Podívám se na něj a on se jen usmívá. Uchechtnu se a sundám si kalhoty.
Když si vezme můj úd do pusy, tak jsem jak v sedmém nebi. Je to tak božské a ještě, když použije i zoubky. Ahhh! Propletu si prsty do jeho vlasů a začnu si určovat tempo. Vůbec mě nezajímá, že se daví, ta slast to všechno jak kdyby přehlušila.Pojmu jeho penis do pusy a začnu pohybovat hlavou. Někdy použiji i zoubky. Krizová situace začíná, když si začne určovat svoje tempo a ozve se můj dávící reflex. Zčervenal jsem v obličeji, ale on si toho nevšiml. Byl až moc zabraný v té slasti, která mu poskytovala moje pusa. Ušklíbnu se a začnu se jeho kamarádovi zase plně věnovat. Když se mi s tlumeným výkřikem udělá do pusy, tak já na něj kouknu a rozhoduji se jestli, to mám spolknout.
Najednou sevře moji čelist pevné sevření a já se,dívám do krásných zelených očí.
"Spolkni to hned!" Zavrčí a já bez váhání uposlechnu.
"Hodný." Usměje se a začne si nazazovat kalhoty. Stoupnu si a opřu se o zeď.
"Teď půjdeš ke mně Leonku." Řekne a začne me táhnout ke skříňkám. "Obleč se a počkej na mě u školy." Rozkáže mi dominamtním hlasem do ucha a odejde. Teď jsou chodby ve škole už prázdné, takže je tu klid.
Obléknu se a obuji a jdu před školu. James tu už je. Nějak moc rychle. On se bez slov rozejde k jeho domu jsem trochu za ním.
"Pojď vedle mě!" Zase ten dominantní hlas, který jasně říká: "Poslouchej mě!"
Doženu ho tedy. On mě chytne kolem ramen. "Dnes už nechci po tobě žádný sex." Řekne a já se na něj překvapeně podívám.
"No..chci s tebou srávit čas i jinak než v posteli." Pokrčí rameny a já se usměji. Mám příležitost ho více do hloubky poznat.
Dojdeme k němu domů. "Pustíme si film?" Zeptá se a já kývnu. James něco vybere pak k tomu dan nějaké chipsy a colu a pustí ho. Jak překvapivé, že to byl film o sexu mezi dvěma klukama.
U filmů jsme strávili do večera a pak mi James navrhl, že by jsem u něj mohl zase spát. Souhlasím a tak mi půjčí nějaké to tričko na spaní. On si ještě vleze do sprchy mezitím si píšu do Liama poznámky o Jamesovi: Nemá rád něžný sex
Nemá rád romatiku (což je pro mě špatné pokud s ním chci mít vztah)
Až vylezl ze sprchy, tak jsem deník schoval. Cestou do pokoje mě chytl majetnicky James kolem pasu a spadl se mnou do postele. Docela jsem se lekl. Přikryje nás a obejme mě všemi končetinami, tak, že jsem na něm nalepený a usne a já hned po něm....
************************************
Nová kapča na světě!!! Doufám, že se líbila.
ČTEŠ
Deník Gaye
AcakJe tak krásný.... Proč si mě nikdy nevšiml? Ale já to změním... Musím se k němu dostat.... Snad se můj plán povede.... ❌❌HOMOFOBOVÉ NEČÍST❌❌