Pokračování 2. Plán: Sblížit se s Jamesem
11: 00
Milý Liame,
Když jsem se po dlouhé době konečně dostal na oběd, tak jsem s táckem v rukách hledal místo, kam bych se mohl posadit. Ovšem všechna volná místo jakýkoliv způsobem zabírali, abych si tam nemohl sednout. Už jsem myslel, že si budu muset sednout na zem, ale najednou na mě někdo z konce jídelny zamával. Byl to James, což mě překvapilo, ale s utajenou radostí se k němu posadím. Poděkuji mu. "Nemáš zač Leone." Zazubí se na mě. Ach má tak krásný úsměv. Začnu jíst a u toho si stále opakuji, abych se choval jako stydlivý kluk, protože jsem měl chuť jim začít svou ukecanou hubou něco říkat. Začnu jíst, ale stále na sobě cítím pohled. Zvednu hlavu od jídla a všimnu si jak se na mě Len dívá. "Odkašlu si. "Potřebuješ něco Lene?" Šeptnu a sklopím pohled. "N-nic, nic." Zakroutí hlavou. Jen nad tím zakroutím hlavou. Že on mě pořád chce? Já na to mám čich. 'Lene máš u mě smůlu, srdce mi bije pro někoho jiného, kterého myslím, že už mám pěkně v hrsti.' Řeknu si v duchu. Když už mám dojezeno, tak se chci zvednout, ale Jamesova ruka mě zastaví. "Počkej na mě. Chci si s tebou promluvit." V tu chvíli se mi rozbuší srdce a já nekontrolovaně padnu na židli div z ní nespadnu. Že by si to uvědomil, tak rychle, že není hetero? Nebo je to v něčem jiném? No počkáme si a uvidíme.
Všiml jsem si toho Lenova zamilovaného výrazu , jak kouká na Leona. Probudil se ve mě vztek. Ale proč? Kurva vždyť Leona znám jen krátce a už si představuji, jak spolu spíme v posteli? Jsem normální?!Leon určitě není na kluky, ale moje tělo mělo jiného názoru a tak , když chtěl Leon odejít, tak mi vystřelila ruka k jeho zápěstí. "Chci si s tebou promluvit. Vystřelilo ze mě jak blesk. Uslyšel jsem jak Leon dopadl na židli. Kouknu na něj a nadzvednu obočí. "Děje se něco?" Zeptám se trochu překvapeně. On jen zakroutí hlavou a já jen kývl. Teď musím přemýšlet o čem si s ním promluvím. Až dojím, tak se zvednu a jdu odnést tácek. Kluci a Leon jdou hned za mnou jak husy. Ušklíbnu se. Dorazíme ke skříňkám a začnu se pomalu oblékat a obouvat. Kluci jsou samozřejmě rychlejší. "Pohni Jamesi." Řekne někdo. "Běžte napřed kluci. Potkáme se v parku." Řeknu jim a oni tak udělají. Všimnu se, že chce odejít i Leon. "Řekl jsem ti snad, že si s tebou chci promluvit ne?" Zavrčím na něj hlasitě a on se zastaví. "Omlouvám se. Co jsi chtěl se mnou probrat?" Zeptá a jde ke mě. "N-no ...."Zakoktám a všechna moje sebevědomost je pryč. Proč mi přijde jak plížící se jedovatý had, který čeká na svou oběť. "No?" Zeptá se a mě se všechno co jsem měl vymyšlené vypařilo z hlavy a dokázal jsem se dívat jen do těch fialových očí.....
Pomalu se k němu blížím. Nějak se zasekl. Ušklíbnu se a donutím ho se opřít o skříňku. "O čem jsi chtěl mluvit?" Zeptám se ho, ale on mi stále kouká jen do očí....
ČTEŠ
Deník Gaye
RandomJe tak krásný.... Proč si mě nikdy nevšiml? Ale já to změním... Musím se k němu dostat.... Snad se můj plán povede.... ❌❌HOMOFOBOVÉ NEČÍST❌❌