Den 26. 2

713 52 3
                                    

8:30

Tak Liame on není normální. No budu ti povídat co se dělo dál.
Probodnu Jamese pohledem." To si děláš prdel? Včera jsi mě úplně zrujnoval a teď mě budíš, tak brzo?! Jsi normální?" Vyjedu na něj. Nenávidím, když mě někdo budí, když chci ještě spát. Umím být dost nepříjemný.
Ale to co udělal mě doslova vyrazilo dech.
Přimáčkl mě silně na zeď a propaloval mě pohledem." Co si o sobě myslíš? Na mě nebude nikdo řvát a už vůbec ne ty!" Zavrčí na mě. Překvapeně zamrkám.
"Prosím?!" Zeptám se a zamračím se.
On mě, ale shodil do postele a vlezl si na mě. Potom mě otočí na břicho a svlékne mě. Byl jsem úplně bezbranný, jelikož mi seděl na zádech. Pleskl mě po holém zadku. Kousnu se do rtu. Co to do něj vjelo? Začne mi mnout zadek a já se neudržím vzdychu. Zakňučím, když do mě na prudkou strčí dva prsty. Naštěstí byl na tolik chytrý, aby si je navlhčil. Začne s nimi pohybovat. Vzdychám pod ním, ale utiší mě, když mě políbí. Kousne mě do rtů ve znamení ať ho pustím dál. Otevřu pusinku a on mi do ní vjede jazykem. Začne boj jazyků. Bohužel má velkou převahu, takže vyhraje. Pak jde od mých rtů na můj krk a přitom stále ve mě pohybuje prsty, ale už jsou místo dvou prstů ve mně čtyři. Začne mi dělat cucfleky na krku a já zakloním hlavu a potichu vzdychám.

Po chvilce z něj prsty vytáhnu, otočím ho na záda a svůj penis nasměřuji proti jeho dírce. Ještě si jeho nohy dám na ramena a vjedu do něj. A začnu hned bez lítosti přirážet. Nezajímalo mě, že ho to možná bolelo, potřeboval jsem uspokojení své ranní erekce. Začnu mu mezi prsty stimulovat bradavky. Konečně z něj začnou unikat vzdychy. Až začnou být jeho bradavky dost tvrdé, tak ho začnu dravě líbat a u toho mu jezdil rukama po těle. Potřebuji se toho drobného těla dotýkat. Koukni do jeho obličeje. Ach tak sladký. Má pootevřený ústa za kterých unikají steny z toho jak mu dělám dobře. Jeho obličejík je červený a celý se pode mnou začne chvět. To mi řekne jen jedno, že se chce, tak brzo udělat. Já nejsem ani zdaleka blízko vyvrcholení. Tak to ne! Chci, aby jsme se udělali naráz, takže jsem mu chytl penis u kořene. Zakňučí a já se ušklíbnu. "Až pěkně se mnou Leonku." Začnu zrychlovat tempo svých přírazů. Někdy i mě unikne tichý sten. Jak může být někdo, tak příšerně úzký?
Udělám se do něj a jemu to taky dovolím. Vypadá vyčerpaně, ale já bych si dal klidně ještě jedno kolo. Ale musím si tu mou hračičku šetřit. Je o hodně lepší než nějaká holka co touží jen po romantice. Vyjedu z něj a strčím do něj prsty a pěkně to v něm rozmažu. Pak si lehnu vedle něj. "Tak co líbilo?" Zeptám se a začnu mu dělat značky na krku.
"J-jo." Řekne tiše a já se usměji. Pak ho plácnu po zadku, aby se probral.
"Co je dnes za den?" Zeptám se.
"Neděle naštěstí." Řekne potichu a já si přitulím k sobě to drobné tělíčko k sobě.
"Jsi dokonalá hračka." Zamumlám mu do krku.

Tiše si povzdechnu. On mě bere jen jako hračku? Ach joo....
Zavřu oči a odpočívám. Liame jak mu to mám naznačit, že k němu něco cítím? Není na to ještě moc brzo? Ale to co říká, že jsem jen jeho hračka to mě ubíjí. Musím být trpělivý. Ale zase se mi líbí ta jeho dravost po mém těle a ta jeho majetnickost. No zatím to nechám tak jak to je. Ono to není zas tak špatné Liame. Tak zatím pa... Zase ti něco napíšu.

Ps: Není divné, že s tebou mluvím, jak kdyby jsi byl živý?

************************************
Nová kapitola na světě. Snad se vám líbila. Konečně jsem se k tomu dokopala. Budu se snažit napsat další kapitolu co nejdříve🙂 a zatím pá~

Kikina

Deník GayeKde žijí příběhy. Začni objevovat