Leon - tučně
James - kurzíva
Pozn. autorky - tučnou kurzívou2. Plán: Sblížit se s Jamesem
Ahoj Liame,
První plán jsme úspěšně splnily. Teď se s ním musím trochu skamarádit. Bude to trvat dlouho, takže výsledek nečekám hned. Musím být trpělivý. Abych nebyl potom otravný a on by se mě vyhýbal. Můj problém je ten, že jsem ukecaný. Musím tu svou ukecanost krotit jako ve škole. Musím být pořád ten stydlivý, nemluvný kluk.
Jako každé ráno jdu se sluchátky v uších ke škole a vyhlíží Jamese.
Zase jsou tu přesně. A je 7:40. Všimnu si, že na mě Len mává asi ať jdu za nimi. Tak jsem tedy šel. Dojdu k nim. "Ahoj prcku. Půjdeš radši s námi. Protože tamhle na tebe někdo číhá." Ukáže Len na skupinku kluků, kteří si mě někdy podají. Jen chápavě kývnu. "Hele řekni nám něco o sobě." Zeptá se Len a já si všimnu zase toho Jamesova zvídavého pohledu, které chce zakrýt tím, že se dívá na své nohy. Pak se na mě podívá. "Řekni nám něco o sobě." Mě tím trochu zarazí, ale hned se rozpovídám. "No já nejsem nikterak zajímavý. Asi jen to, že mám rád černou a fialovou barvu. Ale to jde vidět na mém oblečení." Pokrčím rameny. Musím svoji hubu držet na uzdě.
"A proč máš ten obojek?" Zeptá se Len. Znervózním. Jak jim to mám vysvětlit, aby to dávalo smysl? Nepochopili by to a co by si o mě mysleli. "Líbí se mi to." Znovu pokrčím rameny a spojím pohled se zemí. "Aha jsi s tím roztomilý." Řekne Len. Počkat co? Len o mě říká, že jsem roztomilý? Vypadá podezřele. "Uhm... děkuji." Zčervenám. Ach kéž by to říkal James.Kouknu překvapeně na Lena. Naznačí mi, že to vysvětlí potom. Ale Leon je můj! Počkat co to zase melu? Vždyť jsem o něm do včerejška nevěděl a teď budu říkat, že je můj? Ach bože zase mi pěkně hrabe. Doprovodíme Leona do třídy a pak jdeme do naší. "Lene ty jsi na kluky?" Zeptám se ho rovnou a spojím s ním pohled. "Kluci uvědomil jsem si to nedávno. Přemýšlel jsem nad tím dlouho a došel k tomuto závěru. A Leon je takový drobný a roztomilý. Ale ten asi nebude na kluky co?" Zeptá se mě smutně. Pokrčím rameny. "Hele vzdej to. On nemá zájem o nikoho a jen o ty své knížky." Fakt Lena teď odrazuji od Leona, abych ho mohl být pro sebe? Ach jó už mi z toho nedostatku sexu hrabe. Musím si najít nějakou holkou na sex. Tady je těch šťabajznek dost, které mají o mě zájem. Mám já, ale zájem o ně? Už jsem měl plno holek, ale s žádnou to nebylo ono. Už nad tím pochybuji dlouho, že jsem hetero. A ten Leon by stál za hřích. Ale musím vymyslet, jak od něj dostanu Lena.
Mezi mým přemýšlením dojdeme do třídy. Sedneme si na svá místa a v tu chvíli zazvoní a začne hodina.
Celý den v hodinách prospím což není můj zvyk. Ale už jsem vymyslel, jak dostanu Lena od Leona.
Leona potkám až na obědě, kde hledá místo, kam by si mohl sednout mezi plnými stoly. Jde vidět, že nikdo nechce, aby vedle něj ten podivín seděl. U mě je volné místo, tak na něj zamavám. On se na mě usměje a jde k nám....
Zítra bude pokračování....
ČTEŠ
Deník Gaye
RandomJe tak krásný.... Proč si mě nikdy nevšiml? Ale já to změním... Musím se k němu dostat.... Snad se můj plán povede.... ❌❌HOMOFOBOVÉ NEČÍST❌❌