Mlčím pak, ale promluvím. "Odejdi hned!" Zavrčím.
"Ale.... Leo.... Snad sis nemyslel, že....by jsme my dva spolu něco mohli mít..." Docvaklo mi to. To snad ne! Nemůžu s ním chodit. To nejde, nejsem na vztahy.
"Samozřejmě, že ne a teď běž pryč." Nahrnuli se mi slzy do očí... Najednou mě obejme. Vyvléknu se. "Odejdi!" Zařvu a on odejde.
Liame v ten den jsem byl zalezlý doma. Plakal jsem. Jsem naivní. On a něco se mnou mít? Ježíš. Všechno se pokazilo. Všechny moje plány co jsem si Liame do tebe zapsal. Vše je pryč. Všechno zjistil. Bože to je trapas.Milý Liame,
Další den což bylo 28. 2 jsem se na Jamese nedokázal ani podívat. Nevím proč. Bylo mi trapné to co se stalo včera. Taky jsem si myslel, že po celé škole rozhlásí, že jsem gay, ale nestalo se. To mě uklidnilo. V ten den jsme psali ten test z matiky. Bylo to jednoduché, jak jinak.
Jednu přestávku jsem se procházel po chodbě. Když jsem procházel kolem Jamese, tak jsem zrychlil, ale to už mě chytl za ruku a někam mě táhl.
Dotáhl mě na záchody.
"Co děláš?" Zeptal jsem se ho.
"Hele to co jsem se dozvěděl včera.... Uhm bylo pro mě překvapení a já tě nechtěl ranit." Pohladí mě po tváři. Jen na něj koukám.
"Jamesi..." Šeptnu. Ten jeho jemný dotyk byl pro mě, jak kdyby mnou projel příjemný šok. Nevím k čemu to mám přirovnat.
"Takže už nebude...sex jen tak?" Zeptá se.
"Já nevím....Teď už víš co k tobě cítím. A já o tvoji pozornost nechci přijít. Ale taky ti nechci sloužit jako děvka, která když ty řekneš, že chceš šukat, tak hned musí. Myslel jsem si, že to budu v pohodě přijímat, ale já to nedokážu. A jelikož ty nic jako vztah mít se mnou nechceš, tak asi o tvoji pozornost přijdu." Vylil jsem mu teď svoje srdce, tak jak to k němu mám. Už je jen na něm jak s tím vynaloží.Jen na něj koukám a přebírám si v hlavě co právě řekl. Po chvilce se proberu. "Můžeme být kamarádi jestli nechceš být moje hračka." Pokrčím rameny. Pak se, ale skloním k jeho oušku. "Ale moc nerad přicházím o možnost s tebou souložit." Šeptnu mu do ouška, které jsem následně olízl. Ošil se pod tím dotykem. Potutelně se nad tím usměji. Pak se odtáhnu.
"Dobře, budeme kamarádi." Zamumlám a povzdechnu si.
"Hele třeba po nějakém čase změním názor na vztahy, ale teď já.... K tobě...... nic necítím. Vím, že tohle bylo hnusné, že tě to ranilo, ale já už jsem od přírody upřímný." Sklopím krátce pohled, ale pak mu kouknu zase do očí.
To zabolelo. Steče mi slza a já ji rychle setřel hřbetem ruky." N-ne to je v pohodě. Chápu, K-kdo by taky chtěl mít něco s takovou příšerou jako jsem já?..... Promiň už půjdu." Rychle vyjdu ze záchodů a rychle mířím do patra kam nikdo nesmí chodit, ale to je mi teď úplně u prdele. Svezu se po zdi na zem a rozpláču se.
ČTEŠ
Deník Gaye
RandomJe tak krásný.... Proč si mě nikdy nevšiml? Ale já to změním... Musím se k němu dostat.... Snad se můj plán povede.... ❌❌HOMOFOBOVÉ NEČÍST❌❌