Den 26. 2.

762 48 4
                                    

Milý Liame,
Přespal jsem tedy u Jamese. Ráno mě probudil pusinkami, které mi dával na krk. Bylo to krásné probuzení, které jsem si od něj, tak moc přál.
Potom jsem byl donucen vylézt z teplé postele a jít se vysprchovat. Je pravda, že mě ta sprcha udělala dobře. A ještě, když mi sám James myl vlasy to jsem se mohl rozplynout na místě.
Po dokonalé sprše jsme se oblékli, nasnídali a vyrazili do školy. Ještě, že jsem si učebnice na dnešek nechal ve skříňce.
Dorazili jsme do školy a tím se naše cesty odpojili. Ještě jsme se domluvili na odpoledne. Zase na něj mám počkat za rohem u školy.
Škola proběhla v pohodě. Všechny písemky jsem zvládl, takže se už těším co se bude dít odpoledne.

Liame! To mu by jsi neuvěřil. Čekal jsem, že mě zavede k sobě domů a budeme si užívat. Víš snad jak to myslím. Ale on mě místo toho vzal do posilovny s tím, že na to co chce dělat mám malou kondičku a že nic nevydržím. Takže jsem byl nucen jít do té smradlavé místnosti se spoustu posilovacími stroji, která si nadšeně říká LUXUS POSILOVNA. Tak se totiž jmenuje. Mě to teda jako luxus nepřipadalo. Smrdělo to tu potem, hned jsem se ošil, když se o mě nějaké zpocené tělo omylem dotklo. "Ty citlivko." Šeptne mi do ucha James. "Víš co já odcházím." Nasměruji si to pryč z posilovny, ale pevný stisk na mém zápěstí mě zastaví. "Nikam nejdeš zlato. Jako tvůj pán ti to přikazuji, takže dělej." Dotáhne mě k jednomu s posilovacích přístroji. Začal mi říkat co a jak. Povzdechnu si a začnu posilovat nohy. A já si vždy myslel, že je mám dost silné. Stačilo mi pár minut, abych popadal dech. James mě pak řekl a dělám sedy lehy. "Ty jsi snad můj kondiční trenér nebo co?" Zavrčím na něj. "Dá se tak říct." Ušklíbne se. Povzdechnu si a začnu cvičit břicho. "Hele a nemá být baby boy takový drobný, aby jsi ho mohl lehce ovládat?" Zeptám se. "Neboj se. Ty zůstaneš drobný pořád a teď makej." Zamračí se. 

Celý odpoledne jsme byli v posilovně a až na večer jsme se vrátili k němu domů. Byl jsem totálně vyčerpaný. Jen jsem si sedl na gauč a už se mi zavírali oči. Naštěstí mě James nechal. Vím, že se mnou ještě nějak manipuloval, ale to už jsem neřešil.

Další den ráno mě probudilo sluníčko, které mi svítilo do obličeje. Když jsem se chtěl otočit na druhý bok, tak mě rozbolely všechny svaly v těle co mám. Zaskuhrám a uslyším někde za mnou uchechtnutí. Došlo mi, kdo to je, když mě pak dvě silné paže objaly kolem pasu. "Ahoj ospalče." Ozve se mi u ucha Jamesův hlas. Pak mi něco studeného kapne na krk pak zase a zase. Otevřu oči a všimnu si, že James má mokré vlasy. "Běž pryč. Studíš." Zamumlám, ale on se tomu ještě zasměje a zatřepe hlavou tím pádem na mě dopadnou studené kapky na obličej. "Hej!!" Zakňučím a zalezu pod peřinu. "Vstávej lenochu."  Vezme mi peřinku. A pak mi zase ledové kapky začnou padat na tělo. To si dělá prdel! Vyskočíme z postele a oklepu se... To je idiot...

Deník GayeKde žijí příběhy. Začni objevovat