Milý Liame,
V ten den jsem se probudil s hrozně velkou kocovinu a slíbil si, že už nikdy nebudu pít. Ale znáš to. Teď to splníš, ale později to stejně zase porušíš, takže jsem sám moc nevěřil tomu co jsem řekl.
Překvapující pro mě bylo to, že když jsem se probudil, tak jsem se k někomu tiskl. A víš kdo to byl? No jasně že James. Můj prudký pohyb, který mě měl od něj dostat ho probudil. Začal jsem mu nadávat, kdo mu dovolil spát v mé posteli a víš co mi řekl? Že jsem to sám chtěl, aby si lehl vedle mě. Někde v mysli se mi to líbilo se k němu v noci tisknout, ale teď jsem byl naštvaný a uražený a zklamaný. Proto jsem ho vyhodil z bytu a prásknul za ním dveřmi. Po zbytek dne jsme se válel v posteli, protože mě hlava i přes prášek, který jsem si dal stále bolela. A to je k dnešku vše, brzy se uslyšíme nebojTvůj Leon
*******************************
Ráno mě čekalo krásné probuzení v podobě Leonova křiku. Přijde mi, že to trochu přehání...Měl by si uvědomit, že to já jsem se o něj postaral, když se tak schlastal. To já jsem měl o něj tu starost. Ale zase chápu že je stále naštvaný. Bohužel já teď s tím nic neudělám. Jedině se mu omluvit za to že jsem ho tak ranil. Ale on se celý den neukázal ve škole. No jo kocovina je pěkná potvora.
Bože proč mám teď tak černé svědomí že se ten hubený klučík kvůli mě trápí?
Zakroutím hlavou a přestanu na to myslet. Však on se z toho vzpamatuje.Kolem pozdního odpoledne už se mi udělalo o trochu lépe a tak jsem se rozhodl se jít projít na čerstvý vzduch. Jsem fakt blb. Proč jsem si sakra myslel že by James něco ke mně cítil? Heh...Akorát jsem se ztrapnil a teď se mi s jeho kámoši určitě ve škole smějí.
A ještě k tomu mi zničil dveře od bytu! Proč se sakra stará, když jsem mu jedno? Kdo má ty nové dveře kupovat? Byl jsem zažraný ve svých myšlenkách, že jsem si nevšiml, že zrovna někdo vchází do dveří do paneláku. A samozřejmě že to do něj napálím. Začnu se hned omlouvat, ale pak když si všimnul těch blond vlasů a když se podívám na toho člověka důkladněji tak zjistím že to je James!
"Co tu zase chceš? Jsem v pohodě jestli jsi mě přišel zkontrolovat. Umím se o sebe postarat neboj. Není to moje první opilé ráno." Řeknu nepříjemně."Uhh." Leknu se když to zrovna někdo do mě napálí. Ano rozhodl jsem se jít Leonovi omluvit za to jak necitelně jsem mu řekl že s ním nechci chodit.
Takže jsem zrovna vcházel do paneláku, kde Leon bydlí a někdo do mě narazí. Hned se mi začnu omlouvat, ale pak když si všimnu kdo to je, tak se pousměji. On ale začne hned něco si brblat pod vousy. "Leone klid bože." Protočím očima. "Přišel jsem se ti omluvit za to jak jsem ti řekl že s tebou nechci chodit. Nikdy jsem neměl takové černé svědomí, když jsem tohle třeba řekl nějaké holce, takže by sis toho měl vážit." Uchechtnu se."Vážit? Já o tvoje omluvy nestojím jasný?" Zamračím se. "Omluvil ses, tak můžeš zase jít." Zavrčím na něj.
Kouknu na něj a pousměji se. Jde na něm vidět že je nervózní, ale přesto dělá silného. "Proč hned kolem sebe prskáš? To se dá říct i normálně." Sleduji ho. Ooo je roztomilý, když je naštvaný....co ne! Není! Bože co to říkám.
"Nazdar." Řeknu, obejdu ho a jdu pryč. Když se od něj vzdálím, tak úlevně vydechnu. Bože proč jsem z něho tak nervózní a nejistý? Není to přece první kluk co mě odmítl! Už jsem to zažil. Není to žádné velké drama. Ne!.... Je! Protože na Jamese mám spadeno už od prváku! A on mě takhle odmítne! To mě nikdo na tomhle zatraceným světě nemůže mít rád?!
"Ale no tak Leone, já nechci, aby jsi na mě byl naštvaný." Chytnu ho za paži a otočím ho k sobě. Až teď jsem si všiml, že nosí barevné čočky. "ty nosíš brýle nebo ty čočky nosíš na okrasu?" Zeptám se a stále ho držím.
Zastaví mě. Sakra proč mi nemůže dát pokoj?! Kouknu na jeho ruku jak mě drží... "Ne nenosím brýle....a nejsem naštvaný jasný? Já jen chci být teď sám." Zamručím.
"Proč chceš být sám?" Po chvilce ho pustím a sleduji. "To je snad jasné ne?" Zavrčí na mě. "Právě jsi mi včera dal kopačky. Musím si to v hlavě urovnat." S tím se rozešel pryč. Povzdechnu si a jen sleduji jak se ode mě vzdaluje.
***********************************************************************************************
Tak a máme tu po fakt dlouhé době novou kapitolu. Doufám, že se vám líbila. Děkuji za každé vote! :)
ČTEŠ
Deník Gaye
RandomJe tak krásný.... Proč si mě nikdy nevšiml? Ale já to změním... Musím se k němu dostat.... Snad se můj plán povede.... ❌❌HOMOFOBOVÉ NEČÍST❌❌