Yorum yaparsınız artık 🤗
•
"Alfam... Kralım~"
Duyduğu ince ve cilveli sesle gözlerini yavaşça araladı Jungkook. Omegası yine ondan önce uyanmış ve rahat durmuyordu.
"Güzelim.."
Uykudan dolayı boğuklaşan sesiyle konuştuğunda omegası istekle sızlandı. Kızgınlığa girmesine birkaç gün vardı ve sürekli kocasının ilgisini, dokunuşlarını
istiyordu. E tabi kralının canına minnetti."Jungkook-ah.. bana biraz dokunsana, hım?"
Hızla yatakta yükselip omegasını altına aldı. Cilvesine, nazına nasıl dayanırdı ki. Yüzünün her bir noktasını öperek dolgun dudaklara indi. Omegasının dudaklarını, tadını çıkararak öptü. Asla doyamıyordu bu dudaklara. Jimin nefeslenmek için geri çekildiğinde alfası bu defa boynunu öpmeye başladı.
Kraliçesinin üzerindeki geceliği sıyırıp beyaz tenini açığa çıkarıp her bir noktasını öptü, yaladı, izlerini bırakana dek emdi. Omegası altında kısık sesle inlerken feromon kokusunu salıp rahatlamasını sağladı.
"Başka nereni öpeyim güzelim, söyle bakalım dudaklarımı nerende istiyorsun?"
Arsızca söylediği cümlelerle omegası göğsünü heyecanla şişirdi. Kasıkları sızlarken belini kırıp bacakları arasındaki alfasına sürtündü. Sadece dokunuşlar yetmiyordu, Jimin'in içinde ki arzu o kadar güçlüydü ki, sesi kısılana kadar alfa'sının içini doldurmasını istiyordu. Bunun olması içinde sadece söylemesi yeterliydi.
"Lütfen alfam.. içimde istiyorum seni, lütfen."
Sırıtarak omegasının üzerindeki ince parçaları tamamen çıkarıp odanın bir köşesine attı. Eline aldığı yastığı omegasının göğsünün altına koyarak yüz üstü dönmesini sağladı. Jimin'in karnına kolunu sarıp yerinde yükselmesini sağlarken ıslanan deliğine bakarak dudaklarını yaladı.
"Dilimi her bir noktanda hissedeceksin omegam.."
Dolgun kalça yanaklarını aralayarak dilini sürttü. Eşinin inlemesi kulağına doldukça daha fazlası için dilini kullanmaya devam etti alfa. Omegası kolları arasında sarsılarak boşalana dek devam etti bu hareketine. Daha fazla dayanamayıp geri çekildi ve saniyeler içinde üzerindeki kıyafetlerden kurtuldu.
"Hazır mısın omegam.."
Aldığı zevk yüzünden vücudu pelteye dönen omega ise sadece başını sallayıp onay verdi. Aniden içini dolduran sertlik yüzünden gözleri dolarken kendini tutamadan çığlık attı. Her defasında sanki ilk kez birlikte oluyorlarmış gibi hissediyordu Jimin. Alfa'sına olan bu arzusu her daim yeniydi.
**
Komutan Seokjin talimden gelir gelmez soluğu omegasının yanında aldı. Doğuma haftalar kalmıştı ve çok heyecanlıydı alfa. Vien ile tanıştığından bu yana hep kendini şanslı sayıyordu. Şimdi birde ikisinden bir parça, evlatları olacaktı.
Alfa Seokjin o kadar mutluydu ki.. omegası Vien'in etrafında dönüp huzurlu ve mutlu olması için elinden geleni yapıyordu. Gündüz yürüyüşe çıkarıyor, yediklerini kontrol edip sağlıklı beslendiğinden emin oluyordu. Geceleri ise ağrılar yüzünden sızlanan eşinin saçlarını okşayıp karnına ve bacaklarına masaj yapıyordu.
Az kalmıştı, yakında bebekleri doğacak mutluluklarına mutluluk ekleyecekti. İnanıyordu buna Seokjin.
"Güzelim, ağrın var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİLD FLOWER
Hayran KurguKraliçesi olduğun krallığa varis verebilmek için en fazla ne kadar ileri gidebilirsin ki? Jikook AlfaJk OmegaJm Mpreg #bottomjimin 2❄️ #omegajimin 1❄️