Végzetes este

55 5 0
                                    

Lucan

Teljesen elöntött a méreg mikor megéreztem az illatát. Aztán mikor megláttam az összes vér kifutott a fejemből egyenesen a farkamba.
Gyönyörű jelenség volt. Csokoládé barna haja, és az a vörös ruha mintha a testére festették volna. Mindenhol kihangsúlyozta telt idomait és  a derekánál az a kivágás...
Tudtam, hogy nem csak Én vettem észre, éreztem a felé áramló energiákat. Ahogy körbe néztem a teremben szinte minden hím Őt figyelte.
Lecsapta a feles poharat amit Elice-től kapott és elindult a táncoló tömegbe. Végig a látóteremben maradt, úgy vettem észre, erre kifejezetten ügyelt.

"A kis szuka féltékennyé akar tenni"- sötéten elmosolyodtam, tetszett a dolog.

Mindez arról árulkodott,  valóban frusztrálja, hogy nem tudta hol jártam tegnap éjszaka. Nem mintha nőt kerestem volna. A kertben látott éteri jelenség után a vadállat soha többet nem fogadott el más nőt rajta kívül.
Egy új zene csendült fel és láttam rajta, hogy teljesen transzba esett tőle. Lágyan ringatni kezdte a csípőjét kezével többször is végig simított egész testén. Szemem a kezeire tapadt és végig követtem az összes mozdulatát és gondolatban bejártam Én is a testét.
Hirtelen rám nézett és gonoszan elmosolyodott, majd megfordult és egy fiatal hímre mutatott.
A fiú engedelmesen elindult felé, majd ahogy közelebb ért Gala felém fordult és hagyta, hogy a fiú hátulról átkarolja.
A féltékenység éles tőrként hasított a mellkasomba, hallottam a bőr  hasadását is ahogy karmaimmal a fotel karfájába vájtam.

-Minden rendben?-kérdezte Teo a zenét túlkiabálva.
Nem mondtam semmit, csak a fejemmel a tánc térre böktem.
Teo lepillantott és sötét ábrázatából tudtam, hogy látja Ő is.
Felálltam a helyemről és elindultam lefele.
-Főnök!-kiáltott utánam Teo- Ne öld meg a srácot, manipulálta!
Visszanéztem rá és hideg tekintettel bólintottam.
Ahogy leértem a tánctérre egyre jobban elhatalmasodott rajtam a birtoklási vágy. Gala minden lépésemet követte és láttam rajta és éreztem is az illatából, hogy egyre izgatottabb.

Gala

Azt akartam, hogy mindent lásson.

A dj-t egy kicsi manipulálással rávettem, hogy olyan zenéket játsszon ami a céljaimnak megfelelő. Majd kiszúrtam a tömegben egy fiatal alakváltót. Neki is küldtem egy üzenetet, miszerint csak engem lát az egész helyen és csak velem akar most lenni. Persze ügyeltem arra, hogy ne essen túlzásba, mert tudtam, hogy Lucan egy mozdulattal eltöri a nyakát amint valami olyat lát.
Elkezdtem táncolni, közben figyeltem Lucan reakcióját. A zene ritmusa vitt, lágyan ringattam a testem, néha-néha a hajamba túrtam és végig simítottam a derekamon. A fiatal alak váltó mögém lépett és hátulról átkarolt, ezt kihasználva Én is hátra nyúltam és fél karommal megfogtam a nyakát és teljes testemmel hozzá simultam, egyszerre kezdtünk el ringatózni.
Egy újabb lökés hullám érkezett felém de ez jóval erősebb volt mint az előző. Lucan már a tánctéren volt és mint egy áldozatát leső vadállat jött felénk. Senkivel nem törődött, mindenkin keresztül gázolt.Tudtam, hogy borzasztó mérges és emészti a féltékenység, hogy ezt még jobban fokozzam, csípőmmel ismét neki nyomultam az alakváltó ágyékának, aki válaszként szorosabban fogta a derekamat az egyik kezével a másikkal pedig a ruhám kivágott része felé közeledett, hogy végig simítson csupasz bőrömön.
Ekkor egy mély morgás ütötte meg a fülünket még a hangos zene ellenére is jól halható volt. Valamint az a jeges fuvallat ismét nekem lökődött. Ennek ellenére engem elöntött a forróság.
Lucan mint egy rendíthetetlen torony állt előttünk és elkapta az alakváltó grabancát.
-Takarodj- morogta olyan mély hangon, hogy az egész testem bele remegett, közben végig az én szemembe nézet a másik férfival nem törődött.
Elengedtem a srác tudatát és egy új parancsként jó messzire elküldtem még mielőtt valamilyen baj történik. Ő pedig meglepetten pislogva, pár pillanatig csak figyelt minket, majd meghallotta Lucen feltörő morgását és eliszkolt mellőlünk.
Lucan izzó zöld szemekkel nézet le rám, Én pedig álltam a tekintetét és közelebb léptem. Kezemet a mellkasára tettem és teljes testemmel hozzá simultam.
-Ha neked szabad akkor nekem is. Vagy az életben soha nem nézel nőre, ha tőlem elvárod a monogámiát!- sziszegtem.
Lucan nem szólt semmit, csak magához szorított, testünk forrón simult egymáshoz és éreztem a férfiasságát a nadrágjában. Mint a kő olyan kemény volt, melyre az Én testem is azonnal válaszolt és a puncimat elöntötte a nedvesség. Tudtam, hogy érzi a szagomon, mi történik, hiszen hencegett már vele. A fejét bele fúrta a nyakamba és nyelvével végig nyalta azt.

-Soha nem kellene rajtad kívül senki más!- morogta a fülembe és közben szabad kezével bele markolt a fenekembe. Válaszképpen még jobban hozzá simultam, és kezeimmel átkaroltam a nyakát.
Nem vettem észre de már nem a tömeg közepén voltunk, hanem a szórakozó hely egyik sötét zugában. Neki nyomott a falnak, és egész testével oda szorított, közben a nyakamat szívogatta. Egyik kezemmel megkerestem az állát és erővel kényszerítettem, hogy a szemembe nézzen.
-Ha hazudsz nekem, esküszöm addig nem nyugszom, még meg nem öllek- súgtam majd a számat az ajkaira tapasztottam.
Csókomra vadul válaszolt, szemfogaink néha néha egymásba ütköztek, de nyelvünk akadálytalanul összefonódott. Erős karjával ismét átölelte a derekamat, úgy tartott meg, másik kezével pedig a ruhám alját kereste. Mikor benyúlt alá és realizálódott benne, hogy egy másik férfihoz úgy dörzsöltem az alfelem, hogy csak az a vékony vörös anyag választott el kettőnket, éreztem ismét egy forró lökés hullámot. Azonnal nedves puncimat kereste, és mikor megérezte nedvemet elismerően morgott a számba. Én pedig hagytam neki minden egyes érintést, hiszen már nem bírtam tovább.
Két ujjával könnyedén becsúszott és a hüvelykujjával a csiklóm kezdte simogatni.
-Lucan- nyögtem fel és közben a fejem a falnak vetettem.

Ekkor egy sötét érzés kerített hatalmába, de nem a jó értelemben. Lucan ügyködése ellenére próbáltam tiszta fejjel gondolkodni.
-Lucan- szóltam ismét, viszont most el is toltam magamtól.-Lucan állj le!-kiabáltam túl a zenét.
-Kislány az előbb még nagyon akartad!-morgott elégedetlenül.
-Te nem érzed?-néztem rá komolyan- Valami... valami nem stimmel Lucan!-kezdtem el aggódni.
-Mit érzel?- váltott Ő is komolyra most már.
-Nem tudom megfogalmazni, de tudom, hogy valami rossz fog történni!

Lucan

Láttam a szemeiben, hogy nem hazudik. Tényleg komolyan gondolja, viszont a bennem lévő vadállat semmit nem érzett. Ekkor minden hirtelen elsötétül és a zenét is lecsapták. Az emberek pánikolva rohantak a kijárat felé. Kezemmel azonnal szorosabban magamhoz húztam Galat, viszont Ő tiltakozott.
-Lucan Elice a tömegben van!-kiabálta kétségbeesetten.
Erőt véve magamon elengedtem és a tömeg felé indultam.
-Gala menj a VIP páholyba a fiúkhoz!- kiáltottam hátra de Ő már nem volt mögöttem.
Utána kaptam viszont már nem értem el, eltűnt a tömegben. Kétségbeesetten törtem az utat a halhatatlan lények sokaságában és a lányokat kerestem. Egy pillanatra felnéztem a VIP páholyba és láttam, hogy a fiúk is mozgásba lendültek, Teo rám nézett és jelezte, hogy látják a Őket és már ugrottak is le a páholyból egyenesen a tömegbe.
Hirtelen minden hang elhalkult, semmit nem hallottam csak láttam, hogy az emberek fejvesztve menekülnek, majd egy hatalmas robajlás kíséretében kirobbant a tánctér. A lökés hullám a falhoz vágott. A fejemet és a szememet is eltakartam, védve a porfelhőtől és a mellettem elrepülő törmelék daraboktól. Próbáltam kivenni Gala és Elice illatát, de nem éreztem semmit a por miatt.

Ahogy kicsit lejjebb ült a por azonnal megláttam, hogy kik okozták a zűrzavart.
-Vadászok!-kiáltok Teo felé.
Az embereim azonnal mozgásba lendültek és igyekeztek feltartani a halandókat. A vadászok minden erejükkel küzdöttek és védtek valamit.
Hirtelen jeges rémület kerített hatalmába. Azonnal Galat kezdtem keresni, tudtam, hogy valami baj történt vele.
Nemsokára rá is találtam, a vadászok félkörben álltak körülötte. Egy gerenda darab alatt feküdt eszméletlenül. Elindultam felé, olyan gyorsan haladtam amennyire csak tudtam, de a körülötte lévő halandók folyamatosan feltartóztattak
Egy sötét alakot vettem észre amint Gala felé tart, az alak egyre magasabb lett ahogy közelített.
Márvány szerű bőre és tejfehér hosszú haja volt, valamint vörös szemei.
-Vérszívó-ordítottam és rohanni kezdtem, mikor láttam, hogy leguggol Gala mellé.
A vámpír vigyorogva nézett rám, megfogta Gala vállát és eltűnt vele.

Elszakíthatatlan kötelékWhere stories live. Discover now