Nem bírtam tovább. Muszáj volt a tömeg ellenére is bele kóstolnom.
A nyakán tisztán láttam a selymes bőr alatt a lüktetést. Csak egy harapás. Csak egy. Senki sem fogja meglátni. Mi van ha még is? Mit teszek ha lebukok? Thomas egyértelműen kikötötte, hogy tömegben nem tehetem. A rét viszont tele volt fesztiválozókkal. A zene mámorában mindenki egymásnak ütközve vonaglott a ritmusra. Úgy tűnt mindenki bele van feledkezve a zene, a drog és a fesztivál mámorába.
Nem tudtam másra gondolni csak arra, hogy megízleljem a vérét. Tudtam, hogy ismét egy olyan fejmosást fogok kapni mint már számtalanszor az átváltozás óta, de nem érdekelt. Muszáj volt, ezért elindultam a tömegben.
A terv egyszerű, közel férkőzve átkarolom az idegent. A tánc hevében úgy sem fog foglalkozni vele. Amint sikerült átkarolni egy kicsi harapás és mint egy jó bort végre megízlelgetem.Ahogy haladtam a tömegben egy fura érzés kerített hatalmába.
Valami nincs rendben. Gyorsan körbe pillantottam, reméltem, hogy megpillantom Jeremyt de nem láttam sehol. A szemem sarkából feltűnt egy fekete alak. Jóval a tömeg fölé magasodott, széles vállaival könnyedén tört utat magának. Egyenesen felém tartott. Igyekeztem nyugodt maradni, és a menekülési terven gondolkodni. Ha elindulok az ellenkező irányba az túl feltűnő és rájön hogy észre vettem. Ha felé indulok fennáll az esélye, hogy nem tudok elillanni előle, így folytattam utam a tömeg belsejében. Kisebb termetem kihasználva igyekeztem eltűnni az emberek között. A szemem sarkából folyamatosan figyelemmel követtem az idegent aki rendíthetetlenül követett és egyre közelebb ért hozzám. Kicsit gyorsabbra vettem lépteimet majd néhány fesztiválozó lányt megpillantva feléjük vettem az irányt.-Hellóka- kiabáltam túl a zenét.
Egy magas szőke lány nézett rám és biccentett fejével majd tovább táncolt.
"Tökéletes"- gondoltam.
Megérintettem a vállát és azt a gondolatot ültettem a fejébe, hogy ellenállhatatlan vágyat érez a feléje közeledő férfi iránt és ha nem csókolja meg azonnal szörnyet hal. A lány hirtelen ledermedt és rám nézet, a fejemmel biccentettem az idegen felé majd elengedtem és elindultam az ellenkező irányba.
A lány mindenkit félre lökve rohant az idegenhez. Láthatóan a férfi nem zavartatta magát addig még a lány a nyakába nem ugrott.Legalább egy kicsit le tudom foglalni, amíg eltűnök a tömegben. A szememmel folyamatosan Jeremyt kerestem. Figyelmeztetnem kellett, de amilyen szerencsém van Ő már javában Lucas szabályait szegi meg egy szűz lánnyal.
A tömeg kezdett gyérülni ami azt jelentette, hogy hamarosan kijutok a másik oldalon. Egy erdős részt vettem észre ahol könnyebben elbújhattam, csapdát állítva az engem követőnek. Jobbra fordultam és gyors léptekkel közelítettem a tömeg széléhez. Mikor kiértem megfordultam, hogy ellenőrizzem a szőkeség mesterkedését. Sem a lányt sem az idegent nem láttam.
"Ez nem jelent jót."
Araszolni kezdtem az erdő felé, közben igyekeztem mindent szemügyre venni a helyszínen, és a tömeget figyeltem mikor bukkan fel. Mikor elértem az első fát felugrottam a legközelebbi ágra. Jobb ha nem hagyok nyomot magam után. Az ágak között ugrálva igyekeztem minél távolabb kerülni a fesztiváltól. Időközben a szél is megfordult és egy ismeretlen illatot sodort felém. Megálltam egy vastagabb ágon és beleszimatoltam a levegőbe.
Furcsa illat volt, nem tudtam beazonosítani, még is ismerősnek éreztem. Egy erős késztetésnek engedve az illat forrásának irányába fordultam és elindultam felé. Ahogy haladtam ágról ágra az illat egyre erősebb és erősebb lett, majd halk beszélgetésre lettem figyelmes. Lassítottam és leugrottam a földre. Meglapultam az egyik hatalmas fa árnyékában ügyelve arra, hogy a szél továbbra is felém fújon és igyekeztem fülelni, hátha elcsípek valami érdekeset.
ESTÁS LEYENDO
Elszakíthatatlan kötelék
RomanceEgy fiatal lány, aki az új életébe próbál beleszokni annak ellenére, hogy egész kiskorában erre készült. De Ő csak a szabad életre vágyik. Egy férfi, ki hosszú ideje társát keresi, hogy hatalomhoz jusson és beteljesítse feladatát. Vajon tényleg a l...